D Dolby Hoort bij de inboedel 13 sep 2012 #121 Gelukkig weer een goed werkende kachel. Zonder een water ballet in de auto te hebben. :thumb
A asconahobbyist Hoort bij de inboedel 13 sep 2012 #123 nog even en je hebt t half miljoen erop staan! :thumbup
A astraTD Forumbewoner 13 sep 2012 #126 @KadAstra-EF wrote:wauw ! Een car400 van Opel :thumbup :thumbup Rik A wat? :jerry
A astraTD Forumbewoner 13 sep 2012 #127 @asconahobbyist wrote:nog even en je hebt t half miljoen erop staan! :thumbup Gok over 2weken :wors
A astraTD Forumbewoner 13 sep 2012 #128 @tamiya wrote:Opgeven voor klokje rond van Autoweek Ja en nee, bijna bij elk fimpje zie ik veel kritiek waar de auto's worden afgekraak. Zou ik liever een keer de rollertest willen doen.
@tamiya wrote:Opgeven voor klokje rond van Autoweek Ja en nee, bijna bij elk fimpje zie ik veel kritiek waar de auto's worden afgekraak. Zou ik liever een keer de rollertest willen doen.
T trashmetal Forumbewoner 13 sep 2012 #129 :thumb Je hebt de laatste tijd nogal wat te doen gehad Kunt er voorlopig tegenaan wacht in spanning af wanneer de post met de magische half miljoen gepost wordt
:thumb Je hebt de laatste tijd nogal wat te doen gehad Kunt er voorlopig tegenaan wacht in spanning af wanneer de post met de magische half miljoen gepost wordt
A astraTD Forumbewoner 13 sep 2012 #130 Ja klopt, maar ben nog niet klaar moet nog nieuwe distrubitieset op en 4 nieuwe banden. Ff sparen king: Ja voor mij is het ook spannend eindelijk bijna de 500.000km in beeld. Dan door naar de 600.000??? Ik ga het sowieso filmen :jerry
Ja klopt, maar ben nog niet klaar moet nog nieuwe distrubitieset op en 4 nieuwe banden. Ff sparen king: Ja voor mij is het ook spannend eindelijk bijna de 500.000km in beeld. Dan door naar de 600.000??? Ik ga het sowieso filmen :jerry
K KadAstra-EF Forumbewoner 13 sep 2012 #131 @trashmetal wrote::thumb Je hebt de laatste tijd nogal wat te doen gehad Kunt er voorlopig tegenaan wacht in spanning af wanneer de post met de magische half miljoen gepost wordt Daarin zal hij eerder zijn dan mij :sleeping Ik blijf steken op 490.000. Rik
@trashmetal wrote::thumb Je hebt de laatste tijd nogal wat te doen gehad Kunt er voorlopig tegenaan wacht in spanning af wanneer de post met de magische half miljoen gepost wordt Daarin zal hij eerder zijn dan mij :sleeping Ik blijf steken op 490.000. Rik
K KadAstra-EF Forumbewoner 14 sep 2012 #134 @astraTD wrote:Kmkabel kapot Rik? :jerry :jerry :jerry Nee, heb geen geld om mn F vol te gooien met LPG. Dus rijden in mn E waar nog wel benzine in zit :thumbup Rik
@astraTD wrote:Kmkabel kapot Rik? :jerry :jerry :jerry Nee, heb geen geld om mn F vol te gooien met LPG. Dus rijden in mn E waar nog wel benzine in zit :thumbup Rik
M midnight black Hoort bij de inboedel 14 sep 2012 #135 Dat zie ik graag: een auto die met liefde wordt onderhouden en er super uitziet gezien de kilometerstand :thumb
Dat zie ik graag: een auto die met liefde wordt onderhouden en er super uitziet gezien de kilometerstand :thumb
W Wesley12111991 Komt weleens kijken 17 sep 2012 #139 @tamiya wrote:Opgeven voor klokje rond van Autoweek Ik kom in de rubriek ' mijn eerste auto ' in de autoweek
@tamiya wrote:Opgeven voor klokje rond van Autoweek Ik kom in de rubriek ' mijn eerste auto ' in de autoweek
A astraTD Forumbewoner 20 sep 2012 #140 @Wesley12111991 wrote:@tamiya wrote:Opgeven voor klokje rond van Autoweek Ik kom in de rubriek ' mijn eerste auto ' in de autoweek Benieuwd,laat ons maar weten als het op de site staat :thumbup
@Wesley12111991 wrote:@tamiya wrote:Opgeven voor klokje rond van Autoweek Ik kom in de rubriek ' mijn eerste auto ' in de autoweek Benieuwd,laat ons maar weten als het op de site staat :thumbup