T trashmetal Forumbewoner 27 okt 2012 #63 Plafond zou ik niet aan beginnen want dat is het begin van het einde dan gaat namelijk de lijm loslaten van het doek voor de rest mooi poetswerk :thumb
Plafond zou ik niet aan beginnen want dat is het begin van het einde dan gaat namelijk de lijm loslaten van het doek voor de rest mooi poetswerk :thumb
S Silver Loopt hier de deur plat 5 aug 2012 #70 Mooi verhaal, erg leuk om te lezen :thumb :thumb ik heb toch meer met de oudere Opels dan met de nieuwe. zou zelf graag een ''oudje'' erbij willen.
Mooi verhaal, erg leuk om te lezen :thumb :thumb ik heb toch meer met de oudere Opels dan met de nieuwe. zou zelf graag een ''oudje'' erbij willen.
A astraTD Forumbewoner 5 aug 2012 #71 @Silver wrote:Mooi verhaal, erg leuk om te lezen :thumb :thumb ik heb toch meer met de oudere Opels dan met de nieuwe. zou zelf graag een ''oudje'' erbij willen. Dank je wel :thumb Een Fje erbij of ander type Opel?
@Silver wrote:Mooi verhaal, erg leuk om te lezen :thumb :thumb ik heb toch meer met de oudere Opels dan met de nieuwe. zou zelf graag een ''oudje'' erbij willen. Dank je wel :thumb Een Fje erbij of ander type Opel?
S Silver Loopt hier de deur plat 5 aug 2012 #72 Ja idd een F-je of een E kadett, uit de begintijd dat ik net me rijbewijs had.
J jeroenk Hoort bij de inboedel 6 aug 2012 #74 Supermooi artikel, was erg leuk om te lezen; ik blijf 'm volgen :thumb
K kadettsr Komt hier geregeld 6 aug 2012 #75 super leuk om zo de verhaallijn te lezen in combinatie met de foto's. ga zo door Veel succes met de F-jes!
super leuk om zo de verhaallijn te lezen in combinatie met de foto's. ga zo door Veel succes met de F-jes!
M Mikoss Komt weleens kijken 6 aug 2012 #76 Vind het leuk om te lezen! En idd zo leer je nog is wat king: