.

@teungts wrote:@astraTD wrote:@teungts wrote:staat nu op 385.500km

@teungts wrote:valt mij ook niet tegen. ik ga voor de 5ton hopelijk haalt hij dat

Elke kmstand valt te behalen,, maar de meeste kappen er mee als er groot onderhoud aan te pas komt.

Ze vergeten wel dat ze 0.0 afschrijving hebben, daarom heeft dit beestje al 5ton.. anders was die al bij 3,6ton eruit gevlogen door onderhoud zoals nieuwe koppeling en riempje.

Je weet inmiddels wat je nieuw en oud op je auto hebt.

En bij 4,9ton nieuwe bak eronder king:

ook met een goed onderhouden auto kan de motor stuk lopen

Dan andere blok erin king:

@teungts wrote:staat nu op 385.500km

@teungts wrote:valt mij ook niet tegen. ik ga voor de 5ton hopelijk haalt hij dat

Elke kmstand valt te behalen,, maar de meeste kappen er mee als er groot onderhoud aan te pas komt.

Ze vergeten wel dat ze 0.0 afschrijving hebben, daarom heeft dit beestje al 5ton.. anders was die al bij 3,6ton eruit gevlogen door onderhoud zoals nieuwe koppeling en riempje.

Mooi topic Phil!

Heb je dat spuitwerk van het rechterachterscherm zelf gedaan? Netjes

Ik kan alleen mooi spuiten als ik knetterstoned ben

Of met mn vriendin bezig ben.... :jerry

Mooi, dat je je hebt opgegeven voor klokje rond, ik ben al abonnee van autoweek sinds de autoweek waarin de nieuwe Astra F werd voorgesteld en toen waren ze nog niet zo VAG minded dus hopelijk kun je ze weer een beetje op het goede spoor brengen :jerry

heb er al eens over nagedacht hoe ik dat zou kunnen aanpakken

ik denk dat ik mn plafondpaneel er helemaal uit haal en met een stoomreiniger ga doen

en daarna innevelen met iets van zwaar verdunde behanglijm of zoiets

punaises in mn plafond zie ik niet zitten :hmmz

Paar dagen geleden de pomp weer op originele waardes gezet... geen roetwolk meer te zien voorheen vanaf 1500tmp bij plank gas roet roet en eens roet dat mensen met grootlicht aan knipperen waren achter mij :jerry , ietjes langzamere optrek maaaaar wel weer 1 op 16 rijden puur stad kilometers... was voor heen soms 1op12 :???: Maar volgens fabriek rijd die 1op13 in de stad en bij mij 1op16 dus ik ben te vrede.. oke ik als jonge gast rijd als opa daar trek ik mij niks van aan brandstof is duur genoeg;)

@trashmetal wrote:Plafond zou ik niet aan beginnen

want dat is het begin van het einde

dan gaat namelijk de lijm loslaten van het doek ;)

voor de rest mooi poetswerk :thumb

Oops ben al eraan begonnen, de helft heb ik al gedaan toen was de spuitbus op :jerry

Maar inderdaad op sommige stukken van het hard vrijven ging de stof al los zitten, maar je ziet er niks van alleen dat weer fris uit ziet.

Thanx Silver :thumb

@astraTD wrote:@trashmetal wrote:Dan zou ik er persoonlijk eerder een ander blok in bouwen

voor het zelfde geld als wat een andere goede astra f station kost

kun je een verse benzinemotor er in leggen :D

Hahaha jij ziet echt alles meteen voor je hahaha sjiek :jerry

Kan ik meteen een v6 erin gooien... maar nee diesel naar benzine komt veel bij kijken lijkt mij en eens omkeuren blabla.

mwa een v6 is iets wat overdreven

maar een goede x18xe1 zie ik mezelf er wel inhangen

zo'n opel is net meccano, alleen sommige onderdelen zijn wat lomper om beet te pakken :jerry

@astraTD wrote:@teungts wrote:staat nu op 385.500km

ook met een goed onderhouden auto kan de motor stuk lopen

@trashmetal wrote:Dan zou ik er persoonlijk eerder een ander blok in bouwen

Hahaha jij ziet echt alles meteen voor je hahaha sjiek :jerry

Kan ik meteen een v6 erin gooien... maar nee diesel naar benzine komt veel bij kijken lijkt mij en eens omkeuren blabla.

Dan zou ik er persoonlijk eerder een ander blok in bouwen

Citaat van Autoweek... Na een eerdere poging een paar jaar geleden heeft Fiat opnieuw aangegeven Opel van General Motors te willen kopen. Het antwoord van GM is ook nog steeds hetzelfde: Opel is niet te koop!

Vind ik toch wel een applausje waard voor General Motors :wors Fiat :puke

Mooizo, schorsen is een prima optie.

Ik zei het al eerder: je hebt een tuin zo groot als de provincie Friesland dus je hebt daar ruimte zat !

en dan blijf je eigenaar van je F dat is het mooie van schorsen :thumbup

Rik :D

Terug
Naar boven