.

@astraTD wrote:@midnight black wrote:En al iets gehoord van Autoweek? Of hebben ze nog teveel Passat, Golf, Jetta aanmeldingen met 100.020km op de teller :jerry

Kan 6maand duren voordat ik iets hoor :shock:

geeft niet Phil, des te meer km staat er op :D

@Silver wrote:@midnight black wrote:En al iets gehoord van Autoweek? Of hebben ze nog teveel Passat, Golf, Jetta aanmeldingen met 100.020km op de teller :jerry

:jerry :jerry :jerry

over een Opel iets positiefs schrijven vinden ze echt heeeeel moeillijk daar..

Klopt ook dat fiat opel wilt kopen al die reacties :swear heb die site meteen weg geklikt :jerry

@KadAstra-EF wrote:@astraTD wrote:@KadAstra-EF wrote:Hij wil mij laten winnen qua kilometerstand.

Alleen hebben we geen eindstand afgesproken. :jerry

Het "Grote Opel-forum kilometervreters wedstrijd"

Rik :D

Dat was wie eerste 500.000km had :jerry in voorjaar lag je nog 15.000km voor mij :jerry

Bepaalde dingen gaan veranderen voor mij waardoor de kilometers flink gaan dalen.

Oh ja ??? :shock:

Ik dacht dat we gingen doen wie als eerste de zes ton bereikte.

dat zal jij niet halen :jerry als je je F wegdoet.

Joepie, ik win, ik win :jerry :jerry

Kan ik nog altijd halen, naar de sloop gaat die sowieso niet en verkopen voor 300,- heeft geen nut dus hij word appart gezet.

Over aantal jaar heb ik een eigen verzameling van opels :jerry

@midnight black wrote:En al iets gehoord van Autoweek? Of hebben ze nog teveel Passat, Golf, Jetta aanmeldingen met 100.020km op de teller :jerry

:jerry :jerry :jerry

over een Opel iets positiefs schrijven vinden ze echt heeeeel moeillijk daar..

@midnight black wrote:En al iets gehoord van Autoweek? Of hebben ze nog teveel Passat, Golf, Jetta aanmeldingen met 100.020km op de teller :jerry

Kan 6maand duren voordat ik iets hoor :shock:

@joop1970 wrote:Netjes schoon weer. Je heb die dakramen ook elektrisch he, zijn vaak in astra's geleverd!

Ja ik weet het maar ik doe het liever met de hand, het zal maar eens wezen in een stortbui dat het motortje zich begeeft.

zo denk ik ook over de elektrische ramen, wat niet erop zit gaat niet kapot.

@jeroenk wrote:Goed bezig de laatste tijd! Maarreeh, je blok klinkt wel als een diesel, of is ie dat ook? :jerry

Ja zelfs een mini turbo :shock: :jerry

@astraTD wrote:@KadAstra-EF wrote:Hij wil mij laten winnen qua kilometerstand.

Dat was wie eerste 500.000km had :jerry in voorjaar lag je nog 15.000km voor mij :jerry

Bepaalde dingen gaan veranderen voor mij waardoor de kilometers flink gaan dalen.

Oh ja ??? :shock:

Ik dacht dat we gingen doen wie als eerste de zes ton bereikte.

dat zal jij niet halen :jerry als je je F wegdoet.

Joepie, ik win, ik win :jerry :jerry

@KadAstra-EF wrote:Hij wil mij laten winnen qua kilometerstand.

Ik vind het echt netjes met zo'n blokje.... :thumb Zoals Dolby zegt bijv me astra g 1.8 16v automaat haalt net de 200/210 :jerry

Hij wil mij laten winnen qua kilometerstand.

Mooie foto's maar die zijn niet in Nederland gemaakt toch ?

de 1e 2 foto's mag je me wel heen dirigeren als ik bij je ben.

Kan mn F daar ook op de foto. Wel een uitermate mooi gebied daar.

Terug
Naar boven