05-08-2012, Internationaal Opel Treffen, Goes.

Ook dit jaar hebben we weer een gezellige dagmeeting van Opel Club Zeeland.

Zie flyer voor alle informatie!! :D

opelclubtreffen_05-12.jpg

Ik kom wel ff kijken zeer waarschijnlijk.

Ik had die €10 geen probleem gevonden, maar rijdt nu eenmaal helaas geen Opel.

Ik ga er ook heen, word dan de eerste drag met de nieuwe woofert :D

Mensen die uit regio Breda colonne willen rijden?

Ik kom vanuit Hoogerheide, jullie komen dan langs de Wouwse Tol, en langs afrit Hoogerheide, waar een carpoolplaats is.

Daar de stoet compleet maken?

@RickR91 wrote:Ik kom vanuit Hoogerheide, jullie komen dan langs de Wouwse Tol, en langs afrit Hoogerheide, waar een carpoolplaats is.

Daar de stoet compleet maken?

Ik vind het een plan :) Hoelaat daar?

Wij rijden om kwart over 9 weg bij de mcDonalds in Roosendaal (Ligt aan de A58, dus ook mensen uit eindhoven e.d. komen er langs)

Dus voor de mensen uit de regio die gezamenlijk willen rijden, zien we jullie daar?

@ Rickr91, Wij willen er best wel even af gaan bij Hoogerheide, als je zorgt dat jullie er om half 10 klaar staan dat we meteen door kunnen? :D

@RickR91 wrote:Jordi, dan zien we elkaar daar ook!

Ben bang dat ik er toch niet bij ben.

Het is voor mij kiezen: Sevenum of Goes vanwege tijdgebrek. Dus dan wordt het toch Sevenum.

Helaas afwezig... Afspraak met een vriendin die ik al lang niet gezien heb is verplaatst naar zondag.

Het spijt me....

morgenavond even de astra wassen en klaar maken voor zondag heb er al zin in om naar zeeland te gaan :wors :wors

beste opel zeeland club !!!!

mag ik als aardige belg met een klein standje komen ?

ik verkoop allerhande car wrap folies , lampenfolie, led verlichting , en een paar accessoires .

met vriendelijke groeten, stevie

Terug
Naar boven