S schuitje Loopt hier de deur plat 24 dec 2010 #181 jullie zitten ook niet stil daar he weer super bezig koekie, echt top werk.
S schuitje Loopt hier de deur plat 27 dec 2010 #184 [rquote=1822766&tid=136074&author=Koekie]Jij kwam toch nog eens op de koffie,zei je?[/rquote] jah idd van de week tijd ?
[rquote=1822766&tid=136074&author=Koekie]Jij kwam toch nog eens op de koffie,zei je?[/rquote] jah idd van de week tijd ?
B Black_Commo Komt weleens kijken 26 dec 2010 #185 vind dit nu toch wel het mooiste project op het forum :thumbup
M manta_dennis Komt hier geregeld 27 dec 2010 #187 je bent weer lekker bezig koekie. wordt weer een mooi custom projectje.
S schuitje Loopt hier de deur plat 27 dec 2010 #188 [rquote=1822766&tid=136074&author=Koekie]Jij kwam toch nog eens op de koffie,zei je?[/rquote] jah idd van de week tijd ?
[rquote=1822766&tid=136074&author=Koekie]Jij kwam toch nog eens op de koffie,zei je?[/rquote] jah idd van de week tijd ?
K Koekie Post best veel 27 dec 2010 #189 Het gaat wel lekker idd,vanavond het dak eraf gezaagd voor 10cm er tussen uit en achter 5 cm morgen weer verder zal ik gelijk weer ff pica's schieten.
Het gaat wel lekker idd,vanavond het dak eraf gezaagd voor 10cm er tussen uit en achter 5 cm morgen weer verder zal ik gelijk weer ff pica's schieten.
M manta_dennis Komt hier geregeld 27 dec 2010 #190 je bent weer lekker bezig koekie. wordt weer een mooi custom projectje.
K Koekie Post best veel 28 dec 2010 #191 Nou zoals beloofd hier de foto's Vandaag het dak gechopt,voor 10 cm en achter 5cm er tussen uit Omdat ik geen zin had in een lasnaad op het dak van links naar rechts heb ik het schutbord 6 cm naar achter verplaatst en zo staatie er nu bij,nu alleen nog aflassen en afwerken. zo dat was het weer voor vandaag
Nou zoals beloofd hier de foto's Vandaag het dak gechopt,voor 10 cm en achter 5cm er tussen uit Omdat ik geen zin had in een lasnaad op het dak van links naar rechts heb ik het schutbord 6 cm naar achter verplaatst en zo staatie er nu bij,nu alleen nog aflassen en afwerken. zo dat was het weer voor vandaag
K Koekie Post best veel 27 dec 2010 #192 Het gaat wel lekker idd,vanavond het dak eraf gezaagd voor 10cm er tussen uit en achter 5 cm morgen weer verder zal ik gelijk weer ff pica's schieten.
Het gaat wel lekker idd,vanavond het dak eraf gezaagd voor 10cm er tussen uit en achter 5 cm morgen weer verder zal ik gelijk weer ff pica's schieten.
J jens276 Komt weleens kijken 28 dec 2010 #193 man dat ziet er echt goed uit!!! dit is zeker weer een topic wat ik ga volgen.... stilletjes hopen om hem een keer in het echt te zien grtz jens
man dat ziet er echt goed uit!!! dit is zeker weer een topic wat ik ga volgen.... stilletjes hopen om hem een keer in het echt te zien grtz jens
K Koekie Post best veel 28 dec 2010 #194 Nou zoals beloofd hier de foto's Vandaag het dak gechopt,voor 10 cm en achter 5cm er tussen uit Omdat ik geen zin had in een lasnaad op het dak van links naar rechts heb ik het schutbord 6 cm naar achter verplaatst en zo staatie er nu bij,nu alleen nog aflassen en afwerken. zo dat was het weer voor vandaag
Nou zoals beloofd hier de foto's Vandaag het dak gechopt,voor 10 cm en achter 5cm er tussen uit Omdat ik geen zin had in een lasnaad op het dak van links naar rechts heb ik het schutbord 6 cm naar achter verplaatst en zo staatie er nu bij,nu alleen nog aflassen en afwerken. zo dat was het weer voor vandaag
V Van het Ende Customs Loopt hier de deur plat 28 dec 2010 #195 OMG! kweet niet, maar volgens mij ben jij daar in je schuurtje (niet lullig bedoeld hoor ) een jongensdroom:sleeping (van vele) aan het bouwen! kvind m nu al vet!
OMG! kweet niet, maar volgens mij ben jij daar in je schuurtje (niet lullig bedoeld hoor ) een jongensdroom:sleeping (van vele) aan het bouwen! kvind m nu al vet!
J jens276 Komt weleens kijken 28 dec 2010 #196 man dat ziet er echt goed uit!!! dit is zeker weer een topic wat ik ga volgen.... stilletjes hopen om hem een keer in het echt te zien grtz jens
man dat ziet er echt goed uit!!! dit is zeker weer een topic wat ik ga volgen.... stilletjes hopen om hem een keer in het echt te zien grtz jens
V Van het Ende Customs Loopt hier de deur plat 28 dec 2010 #198 OMG! kweet niet, maar volgens mij ben jij daar in je schuurtje (niet lullig bedoeld hoor ) een jongensdroom:sleeping (van vele) aan het bouwen! kvind m nu al vet!
OMG! kweet niet, maar volgens mij ben jij daar in je schuurtje (niet lullig bedoeld hoor ) een jongensdroom:sleeping (van vele) aan het bouwen! kvind m nu al vet!