Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ook ik wens alle ouders en familie leden en vrienden heel veel sterkte toe in deze zeer moeilijke en zware tijd met dit kostbare verlies........
ik kende adriaan persoonlijk en was een goeie peer....had veel voor een ander over zo ook voor mijn project.
woorden schieten tekort...
origineel gepost door GlennGSI
origineel gepost door *Jurgen*
En nu kun je eerst de hele werkplaats aanvegen dankzij het stralen? :P Ziet er nog niet eens zo heel slecht uit die bodem, alleen bij de dorpels wel werk zo te zien. Ziet er allemaal fijn uit verder, ben benieuwd hoe die turbomotor...
ubergeilllllllllllllllllllllllll :wors opelkoningking:
volgende week ff afstellen ben ik van de partij niels ;)
word tijd hoe die voelt als die na 4 jaar weer rijd haha
EN BEDANKT JURGEN VERBOCHT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:fy1:fy1
EN MIJN HARTELIJKE DANK AAN NIELS king: