origineel gepost door GlennGSI
origineel gepost door *Jurgen*
En nu kun je eerst de hele werkplaats aanvegen dankzij het stralen? :P Ziet er nog niet eens zo heel slecht uit die bodem, alleen bij de dorpels wel werk zo te zien. Ziet er allemaal fijn uit verder, ben benieuwd hoe die turbomotor...