Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@Haasje17 wrote:
Als je de nokkenstokken en spagetie hebt en je laat hem chippen bij een goede tuner haalt die ook 170 pk.
Dus op zn tenen valt ook wel mee.Dat haal je op een c20xe met sfi vervanger en groep a uitlaat.
Ik ben ook een fan van de c20xe heb een gsi gehad c20xe coscast kop was uber mooi :thumbup :thumbup.
Heb er na een z20let gehad maar misde toch de rauwe en mooie geluiden van de c20xe..Ben vrachtwagenchauffeur :D
Autotransport :D
Lekker de heledag rijden en me lading rijdt ook :DGroetjes.
Hey Erwin
Neej als goed is heb je geen vacuumbox meer alleen het elektrische gedeelte zit er nog.
Maar loop hem ff na op vacuum lekken en maak anders ff je dumpvale schoon je heb een bailey erop zitten geloof ik.
2 april 2011 om 12:07 In reactie op: intercooler upgrade klaar!!terug van V-max: 269pk en 424nm.. #17821774Hey Deef,
Ziet er goed uit zal wel weer een paar paardjes schelen zeg maar:thumbsup
[rquote=1905120&tid=145635&author=NelisZ20LER]Hij is bij de Opel geweest uitgelezen alles gechecked en er mee gereden met de Tech-2 er aan, alles was normaal. Als er een slangetje los ligt merk je dat metteen met fouten ed..[/rquote]
Ik heb een poosje met een kapotte vacuum connector gereden maar bij uitlezen kwam dat er niet uit. Was achter op het blok bij het vacuum potje.
Rook ie ook als je zeg maar eerst een stukje bijv 100km/h rij en als je dan vol gas geeft dat ie ook blauw rookt???
En je zei: geen olie lekage in turbo aan lucht zijde. En aan de uitlaat zijde?
Hij start idd moeilijk.
Maar ik wil het ff uitzoeken voor hem omdat ik hem niet op onnodige kosten wil jagen zeg maar dus bedank voor jullie reacties en als jullie nog wat te binnen schiet hoor ik het graag.
Groeten Zetos
Ok bedankt voor jullie reactie.
Het blok is ook helemaal nat van de olie mischien is er ergens een sealing eruit gesprongen of een keering ook als je de auto start komt er overal blauwe rook vandaan tis zo veel bijna niet te zien waar het vandaan komt.
Maar zal wel ff met hem overleggen wat ie er mee wilt.
Jongens het is geen Z20LEX maar Z20LEx of te wel alles met Z20LE en dan met eindletter T L R H is gewoon een samen vatting van alle Z20LE T,R,H,L
[rquote=1897547&tid=145005&author=OPCdriver][rquote=1897497&tid=145005&author=belgium turbo]Als ik dat hier allemaal lees dan zou ik toch liever een komplete LEH motor inbouwen.[/rquote]
En een H OPC met M32 en Quaife sper eraan vast:P.[/rquote] met launch control en A.L.S. ghe ghe :P
Idd ik heb geen egr. Maar me mml gaat ook niet branden hij valt gewoon uit nadat ie is gaan schommelen heel vaag.
Was een G let waar nog maar weinig let aan was haha
Die van mij heeft bijna 125000km gelopen en is stage 3 gebouwd moet alleen me map nog aanpassen.
Als je LEH turbo , LEH injectoren en een grootere ic en zorg voor een goed uitlaat systeem dan haal je de 280+ met leh lmm en leh nokken ga je over de 300 pk heen 308 ofzo kan je dan halen maar dat is echt de max.
Groetjes
Jah het gaat idd om een z20let met leh turbo.
Tjah dat gebeurd idd wel vaker ik ben tegenwoordig al zo ver dak mee loop na de computer en dan alles ga aanwijzen omdat ze het anders niet snappen.
Zo zie je maar dat de z20 weinig tot bijna niet in de garage komen zeg wel weer wat over het blok:D
Jah die speedster heeft een hoop vermogen maar dat filmpje gaat al een poosje mee geloof ik. Staat ook op youtube.
ik ga er binnekort heen voor stage 3 map:D
24 februari 2011 om 18:08 In reactie op: intercooler upgrade klaar!!terug van V-max: 269pk en 424nm.. #17821767Goed bezig:thumbup
Past wel lekker zo te zien:D
[rquote=1867728&tid=142501&author=Driekus][rquote=1866672&tid=142501&author=tijgetje57]M-TECH is geen favoriet hier, hij zal het gerust goed doen en goed bedoelen. Maar goede bedoelingen zijn beladen met teleurstellingen. De eerste teleurstelling is de prijs. Vergelijk bijvoorbeeld eens met Courtenay/Regal/EDS.
[/rquote]
De prijzen van de chiptuning van mathijssen liggen ongeveer gelijk met die van EDS, sommigen iets duurder anderen zelfs goedkoper (volgens de website). De onderdelen daarintegen zijn wel wat duurder.Je kunt niet oordelen over een bedrijf als je er nog nooit geweest bent!
Ik had de bevindingen hier ook al gelezen, maar dat heeft me er niet van weerhouden om toch naar hun toe te gaan, en het resultaat is mij zeer positief![/rquote]
Dude, ik ben bij een testbank geweest met mijn auto met
EDS map en me maat met M-Pech map.
Nouw zit er bij die coupe van mij maat een hele mooie dip in een gebied waar het niet hoort tussen de 3000 en 4500 Rpm. Dus ga niet zeggen dat wij niet kunnen oordelen denk namelijk dat de meeste die oordelen over m-tech er ook daadwerkelijk geweest zijn![rquote=1868956&tid=111022&author=gijzbed-opc][rquote=1868044&tid=111022&author=Dolby]Wat zijn jullie toch bofkonten dat jullie een dikke OPC kunnen rijden. Is voor mij al mijn leven lang een droom auto.
Met name dan de Astra G station OPC.[/rquote]Hier dan een Astra G member Station .:D
Ik lees toch wel af en toe erge onzin van z.g. monteurs bij opel.
Een pop-off die zou zorgen voor een slechte motor zoal die daaar stuk van gaat:angel
Op de motor zit normaal al een dump-valve,alleen intern.
Rijd nu al 3 jaar met z.n dump valve(pop-off) en nooit een probleem evenzo met de software van EDS Fase 1.
En denk niet dat ik het motortje niet heb belast hoor?
Er zijn 11 uur circuit rijden bij ;waarbij ik er niet zacht zinnig mee om ga.Dan ook nog div. cannonball runs gedaan,
Slechte benzine
open luchtfilter
Verkorte inlaat lucht
Dat zijn de 3 hoofd oorzaken van grote problemen.Mvgr, Peter (die weet het beter):cool:[/rquote]
Idd gewoon lekker je crossoverpipe erop houden haal je ook de 300 pk mee :D.
En van een fase 1 chip kan je blok niet stuk gaan want de dealer stel altijd je auto terug vanwegen milieu eisen.
Lol
Alsk ik me ride gewassen heb kom ik ook wel ff buurten
[rquote=1866530&tid=142501&author=OPCdriver]Als wij het geen goede beslissing vinden ga je het dan terugdraaien?
Vind persoonlijk dat bedrijf niet zo geweldig.
Denk echter als je de wegen bewandeld binnen de lijnen van wat het
bedrijf kan je redelijk safe zit.
LEH turbowissel is aardig bekend en de software update komt waarschijnlijk
toch van EDS.
40 pk merk je echt wel trouwens , wil je meer zul aanpassingen moeten doen.
Woord van advies ; voeg een koelset en de oilrestrictor bolt bij de montage
toe dan ie je nieuwe goed beveiligd tegen allerlei mogelijke schades. [/rquote]Idd was ik vergeten te melden de oil restrictor 100% monteren!!!!!!!! Niet over twijfelen gewoon doen(y)
nah klopt wel een beetje maar ik had het niet bij M-tech laten doen hij heeft geen testbank en die 240 pk is een soort van veiligheids grens,
aangezien de astra h opc ook maar 240 pk heeft als je het ergens anders laat afstellen kunnen ze er meer uithalen.En ja de cabrio is wat zwaarder en dat gaat tenkosten van je performence.
En dan is het nog de vraag heb je de 190 pk of de 200 pk versie.Hey,
Dat lampje kan zo veel dingen zijn denk aan luchtmassameter vuile egr klep emissie problemen.
Zou alles ff nalopen als ik jouw was 98 tanken help wel omdat je een betere verbranding krijg maar dat wil nog niet zeggen dat het ermee opgelost is.Greetzz
Hey,
De maat is 16,5 cm.
Jah je hele deur paneel moet eraf.
Volgens mij zitten er aan de onderkant van je paneel een aantal schroeven en dan onder het paneel van je handgreep.
Groetjes,
Gewoon benzine in je ic gooien beetje schudden en dan de fik erin mooi schoon:D.
Ik heb de koelmod er ook niet op handig voor als je op het circuit rij maar op de straat wordt je turbo niet zo heel heet.
En turbo’s hoeven niet perse gekoeld te worden door koelvloeistof want de olie koelt ook en das belangrijker.meestal worden ze crosspipe genoemd of idd crossover.
-
AuteurBerichten