Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
sorry dat weet ik niet meer stond wel ergens in het frans gedeelte van belgie
wat er vervolgens mee gebeurd is weet ik ook nietdeze wagen stond vorig jaar te koop in belgie
ik dacht voor 6000 euro maar kan verkeerd zijnautomaatkan dat wel aan, maar zou wel de achterasoverbrenging wat aanpassen zodat hij niet te zwaar moet trekken
kan je wel geen 180 rijden maar dat zal wel niet de bedoeling zijnHey,
ik heb wel intresse in een beschrijving en wat pics
lijkt me interessant om eens te doen@1.9turbo wrote:
Nee, ik heb er nog niks over geschreven.
Maar als je er dingen over wil weten, wil ik er best wat over schrijven en foto’s maken.heb je soms ergens een topic van de aanbouw van de turbo en eventuele aanpassingen
Eens even gekeken of deze velgen een optie kunnen zijn
Alles past he, het hangt ervan af wat de bedoeling is, veel sleutelplezier
Ja dat is een oplossing hemel eruit en spuiten, desnoods verf halen in een schoenwinkel die is geschikt voor stof en leer
of een nieuw hemeltje estellen bij bt classic car
http://www.autotapijt.nl/pages/producten/auto-tapijten/opel.php” onclick=”window.open(this.href);return false;
is niet zo duur vind ikGewoon een setje nieuwe ringen bestellen bij opelclasicparts, kost bijna niets
Dit is een opala van chevrolet, de achterkant en voorkant zijn iets anders alleen de body is hetzelfde
hier enkele voorbeelden
http://www.youngtimers.be/opala.html” onclick=”window.open(this.href);return false;@Kermitkiller wrote:
oja gister nog modelletje opel collection gekregen van broer en kijk es naar de achterkant :D
Om het simpel te houden op volgende link staan adapters
Wel even op opel klikken en dan helemaal onderaan de pagina
http://www.wu-motorsport.de/xaran/index.html?http://www.wu-motorsport.de/xaran/xaranshop_k003003s001_1.htm” onclick=”window.open(this.href);return false;naar welke ben je gaan kijken
normmaal zou in de plaats van de T een S of een N moeten staan, naargelang de uitvoering van de wagen
Ik zou de onderdelen van deze motor eens goed nalopen, zoals de cc inhoud, krukas en zeker de nokkenas, vliegwiel misschien eens wegen,
en ok de carbu eens bekijken kwestie sproeierbezetting.
als ik dit topic las kreeg ik het rare gevoel dat deze motor mss wel eens gebouwd of gerevisserd of weet ik wat veel door een specialist,
en misschien wel door transeurope, daarom de T misschien.
ik kan natuurlijk grandioos verkeerd zijn, maar even dubbel checken kan in dit geval geen kwaad.Is het controlelampje niet oranje ipv rood
bij mdcomposite kost een setje 170 eurokes
http://fr.kapaza.be/vi/67668163.htm” onclick=”window.open(this.href);return false;?Er is niets dat echt past, heb er zelf ook één gehad
vering kan je eens bekijken van een kadett C deze is bijna gelijkaardig,
Zelf de steek van de wielen is anders dan bij een opel
Voor de rest zal je in de uk moeten gaan zoeken
gr
dirkAls je de zijschermen vervangt, pas dan wel even op want in het rechtse zijscherm zit het chassisnummer
Ziet er zeker en vast al goed uit en je bent goed bezig
Zeker volhouden met de plannen
Heb je er een polyester motorkap opliggen, lijkt zo op de fotoBen je soms geinspireerd door deze manta
Hier een chevrolet opala
Body zoals en record C commodore Awooowww knap machien
@kermitc wrote:
is die van jou?
vind het mooie auto.
Nee is niet van mij
En inderdaad is een knap Bke
Denk dat hij trouwens te koop staatja die is gerold
Hier staan ook wat fotokes
http://www.youngtimers.be/kadettb.html” onclick=”window.open(this.href);return false;Mensen even geduld ben op het moment aan de werkplaats bezig
-
AuteurBerichten