Witte-GSI

Aangemaakte reacties

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: Sleutelvraag suzuki swift (spoedje) #18230018
    Witte-GSI
    Deelnemer
      Lid sinds:
      8 February 2007
      In reactie op: Sleutelvraag suzuki swift (spoedje) #18230017
      Witte-GSI
      Deelnemer
        Lid sinds:
        8 February 2007

        Sorry wil geen foto verzenden

        Verstuurd vanaf mijn GT-I9070 met Tapatalk

        In reactie op: Sleutelvraag suzuki swift (spoedje) #18230016
        Witte-GSI
        Deelnemer
          Lid sinds:
          8 February 2007

          Deze gebruik ik.opspannen tikje tegen fusee.werkt altijd.

          Verstuurd vanaf mijn GT-I9070 met Tapatalk

          Witte-GSI
          Deelnemer
            Lid sinds:
            8 February 2007

            Hoi erg zuur dat je je manta niet aan de praat krijgt.
            Heb je de hulpluchtregelaar al eens gewisseld?
            Heb in het verleden ook zoiets aan de hand gehad was hartstikke dood en bleek de hulpluchtregelaar te zijn.

            Succes de aanhouder wint.
            Gr Pedro

            Verstuurd van mijn GT-I9070 met Tapatalk

            Witte-GSI
            Deelnemer
              Lid sinds:
              8 February 2007

              Hoi Robin

              Heb in het verleden ook zoiets aan de hand gehad en heb toen de stoters eruit gehaald en voorzichtig in de bankschroef (stukjes hout tussen stoters en bankschroef tegen beschadigen) de oude olie eruit geperst.Kost wel weer een setje nieuwe kopbouten.
              Wat je ook nog kunt proberen is om de blok telkens zo te draaien tot zoveel mogelijk kleppen open staan en dan een half uurtje wachten en dat herhalen tot je ze allemaal gehad hebt.
              Dan heb je mss kans dat de olie er door de kracht van de klepveer eruit geperst word.

              GR Pedro

              In reactie op: Kadett B opzetten #18082797
              Witte-GSI
              Deelnemer
                Lid sinds:
                8 February 2007

                Wellicht kan deze link je ook wel een beetje op weg helpen.
                Heb ook een B omgebouwd naar 1900 maar dan met de orginele vooras die ik omgelast heb.

                http://sissyracing.come2me.nl/project-kadett-b/” onclick=”window.open(this.href);return false;

                In reactie op: Opel Kadett GESPOT #18188124
                Witte-GSI
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  8 February 2007

                  @stefke1984 wrote:

                  Voorig weekend grijze D kadett met nederlands kenteken gespot in Opgrimbie (Belgie)
                  Beetje roest maar dat vond de eigenaar niet zo erg ;)

                  Dat was de mijne… :thumbup

                  Volgende opendeurdag kom ik jou spotten als ik je dan wel kan vinden.
                  Was een beetje druk in de paddock.

                  In reactie op: C20ne/seh (2.0 8v) in een kadett b #17799743
                  Witte-GSI
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    8 February 2007

                    Deze is van een B Manta en beide delen zijn ingekort en toen weer aan elkaar gemaakt.

                    In reactie op: C20ne/seh (2.0 8v) in een kadett b #17799741
                    Witte-GSI
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      8 February 2007

                      Zag toevallig dit topic en wou even melden dat dit erg veel werk is om C 2.0 XE of NE in een B tje te bouwen.
                      Heb mijn B omgebouwt naar 1.9 cih en dat was nog al een aardige klus.
                      Ik verwacht dat je met een ohc voornamelijk problemen krijgt met het plaatsen van je rembekrachtiger want waar die nu zit zal hij waarschijnlijk tegen je uitlaatspruitstuk komen,bij mij heb ik maar enkele cm speling tussen blok en rembekrachtiger.
                      Heb in het verleden ooit een B gezien met een ohc en daar hadden ze de bekrachtiger naar voor verplaats tegen het voorfront aan.
                      Je ontsteking zal ook niet passen omdat die achter op je blok zit en deze in je verwarmings radiateur terecht komt.
                      Weet nu niet hou het precies zit met een Carter van een ohc maar ook hier vermoed ik dat je deze moet aanpassen.
                      Ik mn orginele vooras aangepast,motorsteunen omgedraaid en schijven en remklauwen van een B Manta gemonteerd.
                      Tunnel eruit en groter gemaakt en nieuwe bakbevestigingen gemaakt om een dikkere 4 bak er onder te krijgen.
                      Dwarsbalk voor in het front 10 cm naar voren verplaatst omdat ook de radiateur weer naar voren geplaatst moet worden.
                      En …….
                      En …….
                      En …….
                      Een hele hoop werk wat je te wachten staat maar ik hoop dat je niet op gaat geven want het is echt wel een hoop fun wat je er voor terug krijgt.

                      http://sissyracing.come2me.nl/636801/Project-Kadett-B” onclick=”window.open(this.href);return false;

                      Hier staat mijn project op misschien dat je er waat aan hebt.

                    9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)