Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
http://www.google.nl/imgres?imgurl=http://www.toolmania.nl/images/productimages/big/BJS2.jpg&imgrefurl=http://www.toolmania.nl/seneca/diversen/fuseekogel-trekker&h=300&w=300&tbnid=uUyvEzeY1hT20M:&zoom=1&q=fusee+trekker&docid=Ue3K8biKxh7kiM&hl=nl&ei=Fo1TU_zROMmGOO-kgIAE&tbm=isch&client=ms-android-google” onclick=”window.open(this.href);return false;
Verstuurd vanaf mijn GT-I9070 met Tapatalk
Sorry wil geen foto verzenden
Verstuurd vanaf mijn GT-I9070 met Tapatalk
Deze gebruik ik.opspannen tikje tegen fusee.werkt altijd.
Verstuurd vanaf mijn GT-I9070 met Tapatalk
27 maart 2014 om 14:51 In reactie op: noodkreet van een pechvogel-update: end of story :-(( #18224055Hoi erg zuur dat je je manta niet aan de praat krijgt.
Heb je de hulpluchtregelaar al eens gewisseld?
Heb in het verleden ook zoiets aan de hand gehad was hartstikke dood en bleek de hulpluchtregelaar te zijn.Succes de aanhouder wint.
Gr PedroVerstuurd van mijn GT-I9070 met Tapatalk
30 maart 2013 om 18:39 In reactie op: kop en inspuithuis pakking vervangen maar auto start niet! #18122496Hoi Robin
Heb in het verleden ook zoiets aan de hand gehad en heb toen de stoters eruit gehaald en voorzichtig in de bankschroef (stukjes hout tussen stoters en bankschroef tegen beschadigen) de oude olie eruit geperst.Kost wel weer een setje nieuwe kopbouten.
Wat je ook nog kunt proberen is om de blok telkens zo te draaien tot zoveel mogelijk kleppen open staan en dan een half uurtje wachten en dat herhalen tot je ze allemaal gehad hebt.
Dan heb je mss kans dat de olie er door de kracht van de klepveer eruit geperst word.GR Pedro
Wellicht kan deze link je ook wel een beetje op weg helpen.
Heb ook een B omgebouwd naar 1900 maar dan met de orginele vooras die ik omgelast heb.http://sissyracing.come2me.nl/project-kadett-b/” onclick=”window.open(this.href);return false;
@stefke1984 wrote:
Voorig weekend grijze D kadett met nederlands kenteken gespot in Opgrimbie (Belgie)
Beetje roest maar dat vond de eigenaar niet zo erg ;)Dat was de mijne… :thumbup
Volgende opendeurdag kom ik jou spotten als ik je dan wel kan vinden.
Was een beetje druk in de paddock.Deze is van een B Manta en beide delen zijn ingekort en toen weer aan elkaar gemaakt.
Zag toevallig dit topic en wou even melden dat dit erg veel werk is om C 2.0 XE of NE in een B tje te bouwen.
Heb mijn B omgebouwt naar 1.9 cih en dat was nog al een aardige klus.
Ik verwacht dat je met een ohc voornamelijk problemen krijgt met het plaatsen van je rembekrachtiger want waar die nu zit zal hij waarschijnlijk tegen je uitlaatspruitstuk komen,bij mij heb ik maar enkele cm speling tussen blok en rembekrachtiger.
Heb in het verleden ooit een B gezien met een ohc en daar hadden ze de bekrachtiger naar voor verplaats tegen het voorfront aan.
Je ontsteking zal ook niet passen omdat die achter op je blok zit en deze in je verwarmings radiateur terecht komt.
Weet nu niet hou het precies zit met een Carter van een ohc maar ook hier vermoed ik dat je deze moet aanpassen.
Ik mn orginele vooras aangepast,motorsteunen omgedraaid en schijven en remklauwen van een B Manta gemonteerd.
Tunnel eruit en groter gemaakt en nieuwe bakbevestigingen gemaakt om een dikkere 4 bak er onder te krijgen.
Dwarsbalk voor in het front 10 cm naar voren verplaatst omdat ook de radiateur weer naar voren geplaatst moet worden.
En …….
En …….
En …….
Een hele hoop werk wat je te wachten staat maar ik hoop dat je niet op gaat geven want het is echt wel een hoop fun wat je er voor terug krijgt.http://sissyracing.come2me.nl/636801/Project-Kadett-B” onclick=”window.open(this.href);return false;
Hier staat mijn project op misschien dat je er waat aan hebt.
-
AuteurBerichten