Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Ik heb een Z30DT blok er in liggen.
Het lek is inmiddels gevonden, was een slang die onder de dieselrail zit. Zal even een foto er bij doen.
Nou moet ik het volgende probleem uitzoeken. Er zit olie in de luchtinlaat. De buis van de interkoeler naar de luchtinlaat zit olie in zag ik.
Ook moet ik de pakkingen die aan de onderkant van de luchtinlaat zitten even vervangen, die zijn kapot gok ik of niet terug geplaatst door de gene die de slang heeft gerepareerd. Het klinkt nu of ik een lekke uitlaat heb. Heb ook geen vermogen meer van de turbo. Lampje met het autotje met sleutel brand nu ook.
Binnenkort maar eens een op-com bij ali bestellen als china weer in beweging komt.
Ik zou hem ook graag ontvangen.
Alvast bedankt
<p style=”text-align: center;”></p>Dat verklaart de heldere kleur van het water en waar het vandaan komt.
Het verlies is groot, ik had van de week 12 liter water nodig om steeds bij te vullen op een rit van 110 km naar me werk en weer 110 km terug. Na 16 km ging het lampje weer branden. Maar sinds vrijdag was het ineens minder, toen kon ik met 5 liter heen en terug. Wel bleef de temperatuur hoger dan voorheen. Eerst was die altijd 82° en nu steeds rond de 90/92°.
Vorige week had ik een looprol van de multiriem kapot, dus moest onder de auto. Had toen nog even goed gekeken bij de waterpomp (zover dat wou zonder brug) en daar was het droog, ook met draaiende motor.
Door een chronisch tijdgebrek heb ik verder nog niet kunnen zoeken.
Denk dat ik de auto maar weg moet brengen en op druk moet laten zetten om het lek te vinden
13 mei 2014 om 18:17 In reactie op: restauratie kadett c caravan 1.2s —>volvo 2.3 20v turbo #17625506Hey erwin,
Hoe is het nou met de caravan?
Haha top. Zal volgende keer ook ff seinen
Die zie ik ook wel regelmatig rijden. Wel eens me hand opgestoken maar geen reactie terug. Waarschijnlijk niet gezien, of mijn vec valt nog niet genoeg op :-P
@Corsa_B_66 wrote:
Mercury8v gespot bij mij in de straat :P
Wat moest je nou hier zoeken :jerry
Hey dat is toch een oude van ziggy? Deze is een stuk beter als basis. Deze zal zeker weer in goede conditie komen, de monza is ook weer ook weer top geworden.
ga het hier weer volgen. Het begint hier nu ook weer te jeuken om met die van mij bezig te gaan.Denk het niet. Rijd niet altijd bij jullie in het dorp. Alleen als een vaste chauffeur ziek of vrij is.
kom je vast wel een keer tegen, dan zal ik wel zijnenBij postnl in zo’n ahum vw crafter.
rij ook prive regelmatig bij je door het dorp, ik woon zelf tussen de weilanden tegen de a28 aan.
rij zelf met een vectra b1 station, kleur champagne grijs. En angeleyes.Nee waar je woont. Zal geen straatnaam noemen
heb daar veel gereden voor me werk, werk bij de pakketpostBleek een zekering kapot te zijn. Oorzaak was het lamp houdertje in de deur die kapot is gegaan.
Zal morgen ff kijken. Krijg morgen als het goed is een nieuw dash binnen.
maar bekende auto van jou, ben ik vaak langs gekomen.
17 december 2013 om 15:57 In reactie op: Motor swap X18XE1 naar V6? (RDW goedgekeurd yoepiee) #18177597Ik rij voor postnl in zo’n oranje busje. En mijn daily is nu voor nood even een groene oude twingo met te brede bandjes.
In januari komt er een vec b station, dat word makkelijker herkennen.17 december 2013 om 15:14 In reactie op: Motor swap X18XE1 naar V6? (RDW goedgekeurd yoepiee) #18177595Ziet er goed uit.
Zie je regelmatig rijden. Ik werk ook op de wiekslag. Mooie wagentja gewoon vragen, zal geen probleem zijn. toen ik nog in apeldoorn woonde hebben ze het daar ook voor me besteld :)
als je de voorkant wil verlagen kan je veerpoten van een e2 nemen en verlagingsveren voor een e2 nemen, deze kan jegewoon 1 op 1 omwisselen. je houd dan gewoon je comfort.
:thumbup goed bezig chris
leuk kenteken die laatste lvt = leuk voor thuis ;)
in australie zie je ze onder bijna elke brock commodore :)
in nijkerk een mat zwarte e met een gekleurde motorkap en lekker plat op z’n pens :)
dat bedrijf stond altijd bekend dat je je auto altijd door de apk kreeg voor een leuk prijsje.
of dat nou nog zo is weet ik niet. ik zou dus wel een beetje oppassen.ik heb een setje veren van rond de 8 tientjes er onder zitten met 40/40 verlaging en dat rijd verder heel erg goed.
ik heb gereden met 14 en 17 inch en nooit problemen gehad met aanlopen.de veren komen bij promaxx vandaan en zijn eigenlijk voor een e2, je hoeft alleen de voorpoten om te zetten van een e2. die passen zonder aanpassen op je e1.
grts
haha jah idd :D
denk dat ik de volvo van me pa maar in beslag ga nemen :hmmz kijken of die er in trapt. en dan ergens proberen een kar mee te krijgen.@midnight black wrote:
Of lid worden van de ANWB bellen dat je gestrand bent in Putten en of ze de auto ff naar Nijkerk kunnen vervoeren. :jerry :jerry
haha dat gaan ze vast geloven met een auto met nog een halve motor er in :jerry
tis niet dat ik niet met een aanhanger kan rijden, heb het al vaak en veel gedaan :hmmz maar om nou met een kadett gsi een autoambulance te gaan trekken met een rekord er op dat risico ga ik niet nemen.
daar heb je gelijk in :) maar ik vind de prijzen die ze vragen voor het huren van zo’n ambulance wel erg duur.
ik heb zelf wel een trekhaak maar geen b-e rijbewijs :S
en de gene met trekhaak en rijbewijs die ik ken, die werkt s’avonds als de wagen verplaatst moet worden, en heeft in het weekend nooit tijd :thumbdown -
AuteurBerichten