Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
dit probleem hebben wij ook gehad, verdeelhuis goed schoon gemaakt en het was even bijna opgelost.
de tijd dat ie overschakelde was iets korter, maar naar een aantal km’s zelfde probleem. bij ons lag het aan de lambasonde
die gaf op een of andere manier geen goede gegevens naar de comp. deze vervangen noit geen last meer van gehadgr willem
nou deze is van ’94 1000 hele cc’s en ook nog een complete 3 clinder, maar heb in de cross wel in betere auto’s gereden het is net een flintstone mobiel je kijkt zo van binnen naar buiten, maarja je moet toch even wat, ga nu zo nog even met de astra bezig hoop dat ie aankomende week weer rijdt, kan swiffer met oud en nieuw mooi op de bult. gr willem
nou dan valt me dat nog mee. thermostaat is recentelijk nog vervangen maarja dat geeft niks het moet wel weer even klaar, heb nu even tijdelijk om ons toch even vervoerbaar te blijven een suzukie swift ( gelukkig tijdelijk) gekocht maar daar heb je na een week ook wel genoeg van om in te rijden, baggerbak gr willem
oke maar het moet wel goed niet even tijdelijk kan me voor me zelf niet zo veel schelen maar mijn vrouw met kinderen rijd er ook in en dan wil ik geen rare dingen doen, heb je ook enig idee wat zo iets zou kosten? zo’n thermostaat huis is maar klein maar kan toch nooit zo hele duur zijn. gr willem
bij mij (zat) ie er helaas wel op, zou hem kunnen afsluiten maar hij loopt recht streeks naar het exspansie vat toe dus zal denk ik wel nodig zijn om het een of ander af te kunnen voeren. op die foto zit ie inderdaad niet maar lijkt ook niet dezelfde motor als die in mijn astra ligt gr willem
heb er even een foto van gemaakt kun je het even zien het is geen alu. pijpje maar moet even uitvinden hoe ik die foto hier bij krijg gr willem
het is een klein plastic buisje en er zit volgens mij een stukje schroef draad aan dus ik dacht misschien is het een los onderdeeltje die je los kan kopen en er weer in draaien maar dat werkt dus zo niet heb ik wel door, zal het dus wel uitdraaien op een nieuw thermostaat huis gr willem
x16xel bj 1999 gr willem
kan ik hem zelf ook resetten en kijken wat ie dan aan geeft? gr willem
dat kan bij een dealer gedaan worden? en dan eens kijken wat ie doet, k heb vandaag de accu klem er een half uur af gehaald weer aangesloten 1x aan de sleutel draaien en hij liep weer, zo lang de motor warm blijft start ie ook nog na een half uur 3 kwartier is het weer gebeurd gr willem
oke is er ook een manier hoe ik dit kan testen ?? en waar kan ik een klopsensor of stuurmodule vinden? vr gr willem
na enig zoekwerk op internet heb ik gevonden dat dit kan liggen aan de ecm ?? kan het zijn dat hij nu geen vooronsteking krijgt?? voor zover ik wat kon vinden
hij knpipperd 1x, 6x, 10x, en 5 x nu staat op dit forum in de lijst knock control unit n/a ?? wat houd dat in iemand die dat weet??
zal het zo ff proberen
lukt dat met dit type ook met de paperclip methode ?? of zou dat in dit geval niet helpen
enig idee wat er meer zou kunnen zijn dan dat vind het zo vreemd dat ie na een paar maal starten wel ineen goed loopt en verder niet stotterd of wat ook maar dus zou er een of andere sensor het probleem kunnen zijn
nee die knippert niet en brand ook niet als de motor eenmaal loopt, heb het idee zelf dat de start blokering blijft hangen of zo ie mocht dat standaard op deze modellen zitten het is er later zo ie zo niet in gebouwd
-
AuteurBerichten