Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
dan ben je dus niet helemaal tevreden over het eindresultaat.
overigens het gewenste geluid verkrijgen dat kunnen ze daar als de beste. maar als het nog niet goed is zoals de tegendruk,dan sta ik er zo weer
en lijkt me sterk dat ze er moeilijk over doen.eps site
Een turbo draait pas optimaal met een uitlaat zonder weerstand.
Het gevolg is vooral meer trekkracht en vermogen.
Gebruik dus bij een motor met turbo grotere pijpdiameters, een kat met lage weerstand en dempers zonder tegendruk.ze weten het wel:)
Hahaha je kan er niet meer naast zitten jonge, maar goed..
mijn beroep, militair (een heel ander personage)
mijn hobby/leven was motocrossbeide ben ik al sinds februari kwijt, het gene wat ik nu heb kan mij toch weer een glimlach bezorgen want ik moet een behoorlijk gat zien op te vullen. en hoe sneller hoe beter maar dat is een geld kwestie..
op de site staat rvs systeem heb het alleen klakkeloos overgenomen, maar voor de downpipe,kat, ga ik wel naar eps
hoho een paar dingen ten eerste ik zit nog in de ziektewet en kan geen kant op, maar je snapt vast niet wat ik hiermee bedoel. en ten 2de ja mijn salaris is goed ja, jaloers???
hou voor de rest je advies maar voor je want dit soort uitspraken hou ik niet van. :fy1en hoezo compleet??
ok het eerste onderdeel is besteld en het is een lexmaul rvs uitlaatsysteem geworden. :D
het is goedkoper en makkelijk zelf te doen, en ik had ergens gelezen dat het dan verstandig is om de astra gelijk te laten custom chippen vanwege de mindere tegendruk.
Dat wordt voor mij dan bij klasen gedaan.en als laatste zou het verstandig zijn om dit onderdeel nog erbij te bestellen??
ga ook naar Vmax is maar 70 km rijden, erg handig voor als je nog eens terug moet/wil…..
+/- 140 km (nijmegen) en het zal vast een flinke prijs hebben. maar voor kwaliteit moet je altijd betalen ;)
Ik ben zelf ook aan het speuren naar een goede tuner,
en ik denk nu wel te weten waar ik moet zijn
http://www.steinmetz.de/index.htmlPerformance kit
for 2.0 Turbo Z20 LET
performance: 169 kW / 230 HP
Components:
Re-programing of Standard Control
Unit Programme Boxhehe ik moet een nieuwe hobby zoeken
en ben voorlopig wel eerst aan het rondkijken,. want ik zie toch een hoop zaken die fout gaan bij andere.
Ok duidelijk,
enuh voor ik hier weer een hele rel veroorzaak, zou vdb dit ook goed kunnen doen? meine deutsch is nicht zo gut:(
idd opslaan en langzamer laten afspelen.
maar er zitten ook heel veel shots bij,waarvan je denkt uhm dat zal wel ?? en dan wordt je er als je het nooit heb gedaan, nog niet veel wijzer van.Ok klinkt interessant alleen paar kleine puntjes.
Ik zal dan een brug moeten huren,maar dat is op zich geen probleem.monteren is prima als er geen laswerk aan te pas komt, en dat is volgens mij wel het geval.en als laatste het geluid, ik weet niet hoe deze klinkt maar het hoeft van mij niet op een dtm’er te lijken gewoon beschaafd sportief.;)enne ik denk dat we wel nooit wijzer zullen worden :D
haha ja dat kun je wel zeggen, en wat voelt dat goed zeg.
Ik heb dan ook besloten om er wel wat meer aan te gaan doen.dat heb ik ook niet erg lang volgehouden haha
De planning ziet er ongv zo uit.
* uitlaat van Eps (heb ik zelf zeer goede ervaring mee)
Een systeem bestaande uit een downpipe met sportkatalysator, middendemper en einddemper bedraagt de richtprijs € 1900 a 1950 inclusief BTW en montage .* Leh Turbo
* Eds Phase 1
* Sport koppeling raden ze aan vanaf bj 2004* Team Dynamics velgen
* Light Titanium raam coating
* Irmscher Grillenog gevraagd.. tips en advies ;)
ja oftewel werk*en* voor niks.:angel
Maar aan de andere kant, ik ben net terug na een leuke aanvaring met een 328i :thumbdown enuh dat smaakt naar meer. :wors
shit daar heb je het al
ja maak me gek zeg :hmmz
Haha ja idd teveel liefhebber, laten we het daar maar op houden:thumbup
De grille is ook niet origineel,dat klopt
De velgen zijn van OPC vind ze zelf alleen niet erg bijzonder.
De koplampen weet ik echt niet of het nou origineel is of niet. Maar vind ze wel erg mooi om te zien :)Bedankt Zetos,
Jouw auto ziet er ook erg sjiek uit. Het is dat ik in het verleden duizend’n euro’s in styling heb gestoken bij een BMW, en liever niet meer het hele gedoe wil gaan herhalen. Want dat proces houdt gewoon nooit op :hmmz.
In de planning zijn wel nog wat kleine dingen zoals een rvs uitlaat systeem,metertjes,velgen,en dan uiteindelijk een keer chiptuning. maar that’s it…;)
Mijn nieuwe aanwinst. king:
Ganz original :wub
vanuit de tegenpartij gezien :jerry
http://www.extreme-machines.nl/forum/viewtopic.php?f=23&t=2069&start=25
5.1 Surround set van Infinity Beta HCS Zwart
Denon AVR 1911 reciever
Panasonic TH-42PX80EA
Panasonic Bluray spelerBen geen audio expert maar dit klinkt verdomd lekker…
ja die ziet er zeker fraai uit.
hey bedankt jongens perfecte info trouwens, want zogauw ik weer kan lopen rij ik dagelijks toch bijna alleen maar snelweg.en dan met name bij de tankstations even 2min geduld.
zag ook bij m-tech dat er verschillende meters te krijgen zijn denk dat ik dat toch maar erbij ga nemen.
ja het is een feit geworden de opel astra komt mijn goeie vivaro vervangen.
zijn er nog tips over het rijden met een turbo auto want volgens mij zit er van origine geen oliedruk meter op. hoe weet je dat het dan goed is om de motor uit te zetten of is dat gewoon standaard na enkele minuten???foto’s volgen binnenkort.
hehe ja dat zou wel super zijn mocht dat ooit nodig zijn.
voorlopig staat het er nu zo voor dat ik waarschijnlijk de vivaro paticulier kan verkopen dat hoor ik aanstaande vrijdag definitief.dan stap ik over naar een astra coupe bertone 2004.
mocht het niet lukken dan ruil ik hem in voor een 2002. dus dat word nog even afwachten.en dan zou ik heel mischien een keer phase 1 tuning overwegen maar daar zijn we nog lang niet.;)
Ok dat is toch weer de juiste info die ik net nodig heb thx OPCdriver geeft me weer wat meer vertrouwen.:thumbup
Nog een vraagje over de betrouwbaarheid van de Z20LET,
is deze auto nou eigenlijk puur geschikt voor de hobbyist.
of is het ook een auto die mits goed onderhouden is, perfect voor degene die hem het liefst alleen naar de dealer wil brengen voor het reguliere onderhoud.liefst een eerlijk antwoord gevraagd voordat ik hem nog koop.
De turbo weet ik nu al, en eerlijk gezegd zogauw ik dat dan laat vervangen door een LEH en het blijft erbij ben ik tevreden.voor de rest word de auto dan alleen gebruikt om mij van a naar b te brengen ik zal er niet het circuit mee opgaan,dragracen of andere gekheid mee uithalen.
dus nu is de vraag is deze auto dan over het algemeen geschikt of ongeschikt.
-
AuteurBerichten