Vandaag geprobeerd de…

Forumindex Forums Techniek C20let / z20let(2.0 16v turbo) Vandaag geprobeerd de…

  • Dit onderwerp is leeg.
25 berichten aan het bekijken - 76 tot 100 (van in totaal 206)
  • Auteur
    Berichten
  • #17697092
    gsi-maffia
      Lid sinds:
      15 December 2006

      eeeh op dat R6 verhaal hoef je niet bijzonder trots te zijn..

      met mijn BMW met 3 man erin reed ik hem zelfs weg vanaf 170 tot 250km/h.

      die bromfietsen hebben bovenin echt niks meer over

      maar iedereen die voor het eerst een auto heeft met meer dan 200 pk denkt de wereld aan te kunnen..

      helaas zijn er mensen met veel meer geld/ervaring met auto`s die veel harder gaan dan de gemiddelde astra coupe/corsa c20xe/kadett gsi turbo..

      #17697093
      zetos
        Lid sinds:
        4 January 2009

        Jupz de mannen met het meeste geld winnen en je moet altijd onthouden dat er altijd mensen zullen zijn die sneller is dan jij ben.

        #17697094
        16VCalibra
        Deelnemer
          Lid sinds:
          21 July 2008

          Maar als je bedenkt dat je ze redelijk bij kan houden voor veel minder geld is het tog wel wat om trots op te zijn vind ik! En het leuke is nog dat mensen dan denken van shit het was nog een opel ook :D Het blijft natuurlijk een baas boven baas verhaal…

          #17697095
          zetos
            Lid sinds:
            4 January 2009

            origineel gepost door 16VCalibra
            Maar als je bedenkt dat je ze redelijk bij kan houden voor veel minder geld is het tog wel wat om trots op te zijn vind ik! En het leuke is nog dat mensen dan denken van shit het was nog een opel ook :D Het blijft natuurlijk een baas boven baas verhaal…

            Jah dats het leuks vind het tog zeer jammer dat je de coupe niet met een 6 bak geleverd is je komt te kort bijv tegen over een leon 20vt.

            Maar met je let achter op de bumper van een porsche zitten blijft leuk..

            #17697096
            mattemaker
              Lid sinds:
              28 September 2007

              origineel gepost door giuliettaevo
              Zo’n subaru gt turbo loopt niet veel harder als 230… is maar goed ook want zo’n ding heeft waardeloze remmen en alles begint te trillen en doen als je boven de 180 komt.:( Latere WRX is veel beter in elkaar gezet maar helaas ook een stuk zwaarder.:( En alles is duur aan zo’n hok ( en gaat ook kapot).

              Doe mij dan maar een a corsa met c20xe, veel leuker.:) Vriend van mij heeft er eentje gehad en dat ding liep ook op top echt hard, helaas nooit met gps gekeken hoe hard.

              hahaha heb je nog nooit in een echte gtt subaru (bedoel ik niet die 555 modellen mee)gereden. heb ook niet gezegt dat mijn ex sub orgineel was.. reed met een td05 18g op 1,4 bar ..
              230 reed zat ik net in z`n 5.. bmw m5 uit 2000 reed plankgas 265 op zijn teller,mijn wees al niks meer aan max 260 .. ging ik toch nog met een redelijke gang voorbij.. 15 a 20 kmph .. maar eerlijk is eerlijk.. hij zat relaxed een peuk te roken en ik had kramp in mijn handen het is wel hard in een sub ..is ie niet voor gemaakt..

              ben ook wel nieuwsgierig wat een corsa c20xe (echt top loopt).. ook te hard ..

              #17697097
              Basgsi
              Deelnemer
                Lid sinds:
                29 June 2004

                Ik mis de corsa af en toe ook nog wel erg… De mercedes is wel snel maar pas vanaf hogere snelheid.
                Bij stoplicht naar de honderd kost meer dan 7sec. (1590 kilo en origineel 279 Pk en 400NM) dus beetje auto kan me makkelijk bijhouden.
                De vectra gts3.2 van mn broertje kan net niet aanhaken maar scheelt neit veel ik rij er niet van weg, maar vanaf de 180 is het verschil erg groot.

                vandaag trek ik beetje vlot op bij stoplicht hoor ik ineens een boel kabaal, ik maar gas ingedrukt houden want wordt 1 baans zat een golf vr6 me op te drukken en dacht hij dat ie me bij kon houden…. als ik de kickdown had ingedrukt was ie helemaal weggeweest. Maar nu is die jongen ook blij en kan hij grote verhalen ophangen haha, dat hij me bij kon houden van 40 naar de 120 terwijl ik in de 3 reed. Blijft leuk de vr6 eigenaars die denken echt snel te zijn… met de corsa kon je met ze spelen.

                maar met de corsa veel leuke auto;s gepakt bij stoplicht mis ik wel haha de mb is daar geen auto voor. Leukste was een A5 3.0 tdi, snelle diesel maar pakte een autolengte bij stoplicht. Ook kon ik een R32 op topsnelheid bijhouden (toen ik achter in zijn slipstream zat) toen liep de corsa 240+ bij 7100 toeren in de 5 was niet fijn. zonder auto voor me hield het bij 230 echt wel op, maar een a corsa is wel stuk sneller, kwam ik achter toen ik met freek destijds wat sprintjes ging trekken. en alles verassen een vtec rijder kijkt raar als je bij 7400 pas schakelt tegelijk met hem haha

                Mijn volgende auto wordt denk ik wel een turbo, je moet alles een keer geprobeerd hebben

                #17697098
                giuliettaevo
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  5 November 2006

                  De gt turbo Subaru’s zijn allemaal de classics, daarna kreeg je de WRX modellen. De 555 is altijd een classic oftewel een gt turbo.:hmmz

                  Weet niet welk type jij had maar met die turbo is de max zo tegen de 350 pk. Als je een 5 bak had is dit al op het randje van wat hij kan hebben voor hij tandwielen gaat spugen…

                  kennis van mij had een 2001 WRX STI met 380 pk, TD05-20G, 650cc injctoren etc. en die was lang niet zo snel als onze c kadett caravan met c20let erin.:cool: Regelmatig die subaru mogen uitlaten maar vond er niet zoveel aan. wegligging van zo’n ding is trouwens ook bagger, moet echt geld aan uitgegeven worden om hem hard een bocht om te kunnen laten gaan. Op onverhard is het wel gaaf!;)

                  #17697099
                  Barrythefirst
                    Lid sinds:
                    23 June 2010

                    @Basgsi

                    Stond jij niet in de autoweek ?

                    #17697100
                    Basgsi
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      29 June 2004

                      dat klopt

                      #17697101
                      vectra2000driver
                        Lid sinds:
                        1 June 2010

                        is wel waar wat giuliettaevo zegt qua wegligging van een subje… vriend van me heeft er ook 1 een wrx sti alleen die hebben wij dan weer flink aangepakt.. geld speelde geen rol bij hem alleen persoonlijk heb ik nix met die boxer motors heb ik liever een evo maar dan wel de evo 4 old skool…. vind ik veel nicer hehe tevens ook plannen voor de toekomst voor volgend jaar en dan door sparen voor een skyline

                        #17697102
                        Barrythefirst
                          Lid sinds:
                          23 June 2010

                          Lekker handig zo’n auto met het stuur aan de verkeerde kant(evo4/skyline)

                          Elke keer als je moet schakelen doe je de deur open

                          Kaartje trekken bij slagboom werkt ook altijd goed met zo’n auto

                          #17697103
                          giuliettaevo
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            5 November 2006

                            achteruit door de McDrive is wel grappig…:D

                            Skyline vind ik helemaal niks, overgewaardeerd ding. Zwaar, lomp ding en duur in onderdelen en onderhoud. Tunen kan wel goed door de hoeveelheid leverbare onderdelen maar is absoluut niet goedkoop. :(

                            #17697104
                            zetos
                              Lid sinds:
                              4 January 2009

                              Haha inhalen op provienciale wegen is ook leuk. Vooral als je achter vrachtwagen/bus zit.:D

                              Maatje van me had een rover 220 turbo ook recht gestuurd blijft wel grappig…

                              #17697105
                              Baas J.
                              Deelnemer
                                Lid sinds:
                                19 May 2008

                                Gesport met de 20-KZL-2… kreeg een duimpje van m op de A58.

                                Golf viel op doordat hij vrij rap voorbij kwam…kon m goed bijhouden en niemand liep van elkaar weg, toen de bestuurder t in de gaten kreeg even wat “gespeeld” en gesprint op korte stukjes.

                                Zonet even opgezocht… dat dacht ik al, dat was geen normale golf. 199kW…toch 270pk. Alleen zijn auto woog 100kg zwaarder. wellicht dat dat het minieme vermogensverschil gelijk trok.

                                #17697106
                                freek corsa
                                Deelnemer
                                  Lid sinds:
                                  5 December 2004

                                  origineel gepost door Basgsi
                                  Ik mis de corsa af en toe ook nog wel erg… De mercedes is wel snel maar pas vanaf hogere snelheid.
                                  Bij stoplicht naar de honderd kost meer dan 7sec. (1590 kilo en origineel 279 Pk en 400NM) dus beetje auto kan me makkelijk bijhouden.
                                  De vectra gts3.2 van mn broertje kan net niet aanhaken maar scheelt neit veel ik rij er niet van weg, maar vanaf de 180 is het verschil erg groot.

                                  vandaag trek ik beetje vlot op bij stoplicht hoor ik ineens een boel kabaal, ik maar gas ingedrukt houden want wordt 1 baans zat een golf vr6 me op te drukken en dacht hij dat ie me bij kon houden…. als ik de kickdown had ingedrukt was ie helemaal weggeweest. Maar nu is die jongen ook blij en kan hij grote verhalen ophangen haha, dat hij me bij kon houden van 40 naar de 120 terwijl ik in de 3 reed. Blijft leuk de vr6 eigenaars die denken echt snel te zijn… met de corsa kon je met ze spelen.

                                  maar met de corsa veel leuke auto;s gepakt bij stoplicht mis ik wel haha de mb is daar geen auto voor. Leukste was een A5 3.0 tdi, snelle diesel maar pakte een autolengte bij stoplicht. Ook kon ik een R32 op topsnelheid bijhouden (toen ik achter in zijn slipstream zat) toen liep de corsa 240+ bij 7100 toeren in de 5 was niet fijn. zonder auto voor me hield het bij 230 echt wel op, maar een a corsa is wel stuk sneller, kwam ik achter toen ik met freek destijds wat sprintjes ging trekken. en alles verassen een vtec rijder kijkt raar als je bij 7400 pas schakelt tegelijk met hem haha

                                  Mijn volgende auto wordt denk ik wel een turbo, je moet alles een keer geprobeerd hebben

                                  Dat was echt mooi, toen ik de witte corsa zo leeg had, met die motor erin :D

                                  Atmo rijden heeft ook wel wat, maar het maakt zo’n herrie :jerry

                                  #17697107
                                  vrossi
                                    Lid sinds:
                                    1 August 2010
                                    #17697108
                                    Barrythefirst
                                      Lid sinds:
                                      23 June 2010

                                      origineel gepost door Baas J.
                                      Gesport met de 20-KZL-2… kreeg een duimpje van m op de A58.

                                      Golf viel op doordat hij vrij rap voorbij kwam…kon m goed bijhouden en niemand liep van elkaar weg, toen de bestuurder t in de gaten kreeg even wat “gespeeld” en gesprint op korte stukjes.

                                      Zonet even opgezocht… dat dacht ik al, dat was geen normale golf. 199kW…toch 270pk. Alleen zijn auto woog 100kg zwaarder. wellicht dat dat het minieme vermogensverschil gelijk trok.

                                      Een nieuwe Golf R ,nou dan hoef je niet op de dyno om
                                      te kijken of je vermogen wel klopt(want dat klopt dan wel)

                                      Kan niet wachten tot ik er een in mijn vizier krijg

                                      #17697109
                                      ronOPC1
                                      Deelnemer
                                        Lid sinds:
                                        30 December 2007

                                        Dan zal je vermogen idd echt wel kloppen, gaat ie goed vooruit zeg!!!
                                        Wel lachen zo’n Golf R pesten!!!

                                        #17697110
                                        Baas J.
                                        Deelnemer
                                          Lid sinds:
                                          19 May 2008

                                          Ja denk dattie wel ff stom stond te kijken xD

                                          #17697111
                                          zetos
                                            Lid sinds:
                                            4 January 2009

                                            jah idd wel 270 pk maar jah 4×4 he xD achterwielen pakken altijd 20% mee dus vermogen verlies. 4×4 is rap van 0-100 maar boven de 100 tjah dan kan je met je FWD behoorlijk mee komen en/of sneller zijn.

                                            #17697112
                                            ben-limo-16v
                                              Lid sinds:
                                              6 May 2005

                                              origineel gepost door vrossi
                                              vanuit de tegenpartij gezien :jerry

                                              http://www.extreme-machines.nl/forum/viewtopic.php?f=23&t=2069&start=25

                                              Valt me wel op dat op veel andere forums nooit zo heel posietief over Opel gepraat wordt, het is altijd maar slOpel o.i.d. Wat hebben wij zulke mannen verkeerd gedaan?

                                              #17697113
                                              DEEF
                                              Deelnemer
                                                Lid sinds:
                                                26 May 2007

                                                meschien te vaak eruit gereden???heb mijn zafira opc op het autoweek-forum staan,maar wat je daar allemaal om je oren geslingerd krijgt!!nu heb ik daar gelukkig een HELE HOGE HOOP SCH**T AAN wat “andere merken rijders” zeggen,want de meeste hebben nergens verstand van (een opc is een gewone zafira met spoilersetje zegt er 1) en als er 1 begint te zeiken over slOPEL durven ze ineens allemaal lekker anoniem te zeuren.hele topic over mijn wagen staat vol met het nut van een zafira met veel pk’s,terwijl er op een touran TSI of een ford s-max niks aangemerkt wordt.dus ben-limo-16v wen er maar aan,we hebben gewoon een stempel :jerry

                                                #17697114
                                                coupeturbo
                                                  Lid sinds:
                                                  30 July 2010

                                                  ja ken het kom ook vaak bij iemand ze garage staan veel apparte auto,s

                                                  ook altijd ja moet je maar geen slopel kopen dit dat :fy1

                                                  vraag ik waarom ze een hekel hebben aan opel hebben ze er geen antwoord op:hmmz

                                                  laatst nog ff gesport met een volvo v70 die dacht ken wel ff links naast hem staan om verderop intevoegen :agent

                                                  en een crx vtec was trouwens in ze 3 bleef kort achter hem hij liep niet uit

                                                  #17697115
                                                  DEEF
                                                  Deelnemer
                                                    Lid sinds:
                                                    26 May 2007

                                                    net de zaf even uitgelaten op de A67.bij venlo gesport met de 63-zh-zj….opel GT met ouwere man erin.eerst gekeken op de oprit hoe snel hij optrok(rookte en stonk wel aardig),tot de 100 was hij iets sneller,op de autoweg ik linker en hij rechterbaan….allebei gassen!!hij heeft het 3x verloren.(elke keer als inhalende vrachtwagen opzij ging 80 in de 3 en planken!) bij 180 was hij nog maar een stipje in de achteruitkijkspiegel.ik ging de volgende afrit er weer af maar hij keek me bij het inhalen niet meer aan…… :D
                                                    merkte wel op de weg terug dat de zaf flink inhield…
                                                    wordt echt tijd voor de fmic…

                                                    #17697116
                                                    omicvvvo
                                                      Lid sinds:
                                                      16 July 2010

                                                      is mooi man die bmw rijders somege denken echt te kunnen winnen bij een sprint bij het stopligt ik heb een kadett c coupe 950 kg en 220 pk is niet te zien van buiten trekt als een kanon terwijl die bmws meestal al 1300kg wegen en met hun normale 6 cil zo rondt de 220 tot 250 pk zeer in het nadeel zijn .


                                                      intercooler is niet te zien als ik ze achterlaat in hun droom dat ze een snelle bmw hebben

                                                    25 berichten aan het bekijken - 76 tot 100 (van in totaal 206)
                                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.