Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Wie heeft er voor mij nog zo,n Dynamo steun liggen voor de 24 v ombouw ;)
ziet er echt super uit :thumb als je mij prive, je nummer geeft bel ik je wel eens op
toppie peter.had inderdaad beter moeten lezen deze had ik wel gezien.wat voor plaat bedoel je, want dit is inderdaad wel nu een struikelblok.
ik heb eens gekeken op het ohf,maar vind eigenlijk nis over 24v in commo, of ik doe iets verkeerds ;)
Dank je wel voor de tip GSE, zal ik zeker doen
weer een kleine stap verder.
erin ligt die ,maar nu passen en meten
commo ,dank je wel, :thumb
deze komt uit zeeland, dus dat zou inderdaad kunnen, is ook veel werk, maar doe het in fases, zodat ik er wel mee kan blijven rijden
Weer wat aan de auto kunnen doen, de zomer komt eraan dus het word tijd dat hij weer rijdt
as met nieuwe veren rubbers en schokbrekers
eindelijk weer op vier banden
ook dit zier er weer goed uit, nu kijken dat de motor er weer in komt
mooi project, zal het blijven volgen
Hallo peter, dank je wel, ik heb er toen een front bij gekregen maar weet niet in wat voor staat dat hij is, ik zal het onthouden als ik er binnenkort aan ga beginnen
nee jo, zeker niet de bedoeling, daarom doe ik hem in fases, en niet in één keer, ik weet hoe het gaat met alles strippen en erna staat hij daar, het is te veel werk en het is wat je zegt veel moed houden :thumb
Ik heb zelf ook een vectra uit 2004 met 95000 km, auto rijdt perfect heeft alleen veel olie nodig, weet niet of zich hier iemand bij kan aansluiten, rijdt hem nou bijna 2 jaar hele fijne auto,
auto ziet er echt goed uit, ik weet dat er verschil is tussen de veren ( staat overal in internet ) waarom kan ik ook niet vertellen, zie pas sinds kort dit topic, wil zelf mijn commo ook restaureren, “met wat meer tijd” :thumb
mijn keuze bij die auto: 2.0 16 v, ziet er super uit onder de motor kap bij die auto
ik zou zelf dus altijd kijken voor banden met een a merk , er zijn genoeg banden met het a merk die je voor niet al te veel geld krijgt, dit heeft niks te maken met heet worden, maar meer met: grip op de weg, slijten, geluid maken onder het rijden, ik kijk zelf dat ik maar altijd twee banden hoef te kopen, leg de nieuwe achterop, werkt goed en bij twee banden maken die 10 euro per band ook niet uit,
succeshet probleem is dat de cilinderwanden niet goed gehoond zijn en dat de rubbers deze niet goed krijgt afgedicht,pure verbranding zonder stank of zwarte wolk uit de uitlaat, als het goed is, is de uitlaat van binnen gietzwart, gewone revisie heeft geen zin, blijf je met het zelfde probleem, het maakt ook niet uit hoeveel km je gereden hebt, de ene heeft het en de andere niet, deze komen zo uit de fabriek en opel zegt dat het binnen de marges valt, :vertag tja ze kunnen niet allemaal even goed zijn
ik heb ook een vectra,;2004, verbruikte ook 1 liter per 1000 km, hebben voor de winter een goedje(weet ff naam niet meer) en dikkere olie (10 w 40 ) erin gedaan, rij nou een heel stuk meer, schat een 3000 km, nog niet optimaal maar vind het prima zo,
succesziet er super goed uit :wors ben bebieuwd naar het eindresultaat :thumb
ik kan je vertellen dat je daar niet vrolijk van word, had vorig jaar ook één, heb hem weer terug gestuurd en mij een fatsoendelijke avic gehaald. plug en play, en geen stekkers kopen of verranderen,
ben benieuwd naar jou mening
gr pascalben eens benieuwd naar het eindresultaat,
welkom op het forum :thumb
gr pascalIk kan me met jou de hand geven, reed 1,5 jaar geleden nog deze vectra 2000.
Heb mij daarna ook deze gse gekocht
Ik moet alleen nog aan de grote verbouwing beginnen, heb alleen nieuwe velgen en schokbrekers erop liggen, ben wel benieuwd naar het resultaat van jou gse. succes gr pascal
als je klaar bent hen ik hier ook nog wel van alles voor je liggen hehe ;) ziet er top uit
ik ga met wiite07 mee, het is lastig te zeggen als je dit via afstand moet doen, maar precies het zelfde heb ik ook gehad met mijn oude vectra , relais vervangen,tweede handse benzine pomp erop, slangen vervangen, andere computer, enz. enz,
als hij stil viel moest je een paar uur wachten en dan sprong die gewoon weer aan, naderhand ben ik erachter gekomen dat als ik op het brandstof ventiel duwde er geen brandstof uit kwam
niemand wis er raad mee, op het laatst toch maar een nieuwe pomp erop gezet, en er nooit meer last van gehad,succes
-
AuteurBerichten