Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Ik heb 4 jaar een astra H gtc gereden, maar heb nooit problemen met temp gehad en na een tijdje mis je het niet eens
http://vernieuwd.marktplaats.nl/a/auto-diversen/gereedschap/m608463634-diagnose-opel-obd-opcom-op-com-op-com-eobd.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr” onclick=”window.open(this.href);return false;
Gisteren besteld kreeg hem vandaag om 14.00 geleverd.
Dit was bij mij ook het geval… Bleek het aan de zekering te liggen.
Heb wel een vectra gtsJa… ik heb een high-low converter gebruikt en op de achterste boxen aangesloten.
De blauwe draad heb ik op de draadje van de sigarettenaansteker aangesloten omdat deze gelijk uitgaat als de contact uitgaat.
Nu werkt het perfect.Het heeft trouwens met de linker xenonlamp te maken. Bij het reseten bleef de verlichting 3 dagen lang goed en viel daarna weer in storing.
Er zit wel automatische hoogteregeling in en ik kan mijn lampen niet uitzetten.
Klopt het trouwens dat je om de koplamp eruit te halen de bumper er ook af moet halen?Bij mij was het ook de accu. Terwijl deze gewoon goed was bij het meeten.
Totdat die hem uiteindelijk binnen 5 sec. leegtrokheb de mijne toen laten reviseren was 200 euro dacht ik
Bij mij was toen de dynamo kapot..
Ik zal het morgen proberen met de plantenspuit. Hoop dat het dat is want heb er 2 maanden zonder problemen mee gereden en 2 weken geleden toen ik ze wou controleren begon het.
bedankt voor de reacties vind het vreemd dat het pas begon na het bijvullen..
Oke bedankt heb nu niemand die kan helpen met startkabels hij zit nu in oplader dus ff wachtten en dan gelijk naar garage
de accu is 80 AH. Hoe oud die is week ik niet schat een jaar of 2/3. Bedankt voor de tip zal ff kijken :thumbup
vanochtend wou ik de auto starten en als ik de sleutel omdraai trekt die na 3 sec de accu leeg
Hmm maar wat zou het dan kunnen zijn want als ik hem via de startkabels start dan kan ik er heel de dag mee rijden en start die normaal dynamo laten nakijken en deze was goed
Vanochtend de accu gemeten met motor uit en deze gaf 13 aan. Dus straks maar een nieuwe accu halen
Bedankt voor de tip. Net opnieuw gemeten nu als de auto uit staat geeft die 14.8 aan. Als de auto aanstaat geeft die 14 aan soms zakt die maar dan gaat die weer terug naar 14.2/14.3 klopt dit?
De auto wou vandaag niet starten de accu was leeg nu is die opgeladen en heb ik de kabels afgekoppeld betekent dit als de auto morgen wel start dat ik lekstroom heb of kan het ook wat anders zijn?Zo stond die ingesteld… is dit goed?
En ik heb gewoon de rode op de plus en de zwarte op de min klopt dit ook?ow bij mij kan dat niet. Er zitten alleen 4 draden voor de boxen dus heb de blauwe draad op de draadje van de sigarettenaansteker verbonden. Het werkt wel
Hmm ja op marktplaats is er 1 iemand die ze verkoopt maar die reageert niet.. :swear
Probleem is toen ik me zekering van de radio zocht ik een andere verzekering verkeerd terug heb gezet en opeens een melding kreeg remschakelaar kapot. Deze gescheck en werkt goed. kan het zo zijn dat je door zoiets ook startproblemen kan hebben?
groet Jan
Je moet op de snelweg de cruise control aandoen en dan de sportknop dan zie je dat je toeren een klein beetje omhooggaan
heb je een foto van de astra?
Bedoel je een High/Low converter?
Waar heb je dan de blauwe draad dan op aangesloten?
En is het al gelukt?
Waar heb je de blauwe draad aangesloten.
Degene die het hiervoor heeft gedaan heeft echt geprutst, nu werkt de radio maar voor de helft maar als ik het aanduw dan werkt die perfect dus ik denk dat ik het opnieuw moet aansluiten. Weet je hoe de pennetjes heten en waar je deze kan halen?
Het probleem is dat ik er zelf geen verstand van heb en er dus niet aan durf te zitten. Als ik naar een autoshop ga kijken ze even en beginnen ze dat ze heel de bekabeling opnieuw moeten doen, vervolgens hebben ze geen tijd. Zelf snap ik gewoon niet waarom de kabels zolang zijn terwijl ze nergens naartoe liepen en gewoonweg achter de radio gepropt waren.
-
AuteurBerichten