Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
sorry beetje laat maar toch
Dat zijn mooie waardes zoiets wil ik ook naartoe
rijd het dan ook nog een beetje tijdens de normale ritjes het is tenslotte ook de familie auto ha ha
verbruik zal wel stijgen naar 1 op 6a7 of zo ?gr mark
Klinkt als de schakelaar
Mocht er nog meer uitvallen als de verlichting dan zou ik de zekeringen en relais even nalopen misschien zitten ze los of een slecht contact ook de hoofd kabels naar de zekering kast toe kun je bij de ingang van de zekeringkast controleren en bij de accu aansluiting controleer dan ook de massa puntenJa dat vind ik ook maar omdat je ook de opc line hebt en die niet veel afwijkt van de opc wil ik een iets ruiger uiterlijk.denk aan Liberty walk fender flares.
maar dan is er geen weg meer terug en dat houdt me nog tegen ik heb wel een astra en een corsa gezien zo en audi’s Mercedes en bmw’s maar geen vectra’s dus ik weet niet wat het eindresultaat wordt vandaar de vraag naar foto’s van zoietsJa klopt ik ben ook benieuwd wat de zuigers en drijfstangen aankunnen ik lees inderdaad dat 330 pk de max is met de standaard turbo daarna inderdaad de 20T en natuurlijk de benodigde andere aanpassingen ik zag een tuner hier die tot 365 pk en 600nm gaat dat lijkt me extreem genoeg voor de bak en de voorwielen.
De sweden gaan richting de 410 pk met standaard blokken (saab9-3) maar kan niks vinden of dat heel blijft.
Op YouTube staat een insignia met 700 tot 1000pk of dat ook zo is wordt betwijfeld al ziet het er onder de kap wel serieus uit.
nou hoeft dat voor mij niet zo rijk ben ik niet en ik moet er gewoon mee op vakantie kunnen ik vind die 365 meer als voldoende nou het uiterlijk nog eens bekijkenDat is een mooi voorbeeld van wat ik bedoel corsa’s astra’s kadetjes vectra a en b maar heel weinig vectra c opc of vxr zoals ze daar heten ze zijn er wel maar alleen met verlaging (soms extreem) mooie wielen (soms in gekke kleuren) maar weinig uitgebouwde of met extreem veel pk’s wat bij alle andere modelen wel voorkomt.
Zon spit heb ik ook gemaakt voor de restauratie van mijn commodore C station.
Maar die was helemaal kaal.
Het valt niet mee om goede bevestigings punten te vinden zeker niet bij een zwaardere auto.
Laat staan bij een auto waar alles nog op aan en in zit.
Die kantel bruggen zijn dan het makkelijkst maar dat heb ik een keer gedaan en vond het niks te veel werk om het er op te krijgen en als je hem dus een van de twee kanten opdraait zit je dus met benzine wat gaat lekken of olie uit je pijlstok bijvoorbeeld.
Gewoon op bokken zetten en niet onder de te lassen plek gaan liggen is het makkelijkst.
Mijn commodore stond in mijn garage van 3×6 en zelfs met een spit zit je dan wel eens op een rare manier in op of onder de auto.Ik weet niet of je nog info zoekt maar er bestaan ook rol bruggen die monteer je op de wielnaaf voor en achter en dan over de auto heen dan kan je hem op ze kant rollen en zo bij de onderkant de vloeistoffen kunnen dan blijven zitten mits je de tankdop dan wel naar boven doet het zou kunnen allebij de kanten op maar het gaat toch lekken.
Langs de ontluchting of langs je pijlstok
En alles wat los in je auto ligt vliegt door je auto en dat ik meer dan je denkt
Zand stof troep enz enz
1 keer gedaan pffffde vectra leeft nog hoor
hij is nog steeds in perfecte staat en nee je mag hem niet terug kopen
sorry anders krijg ik ook spijtmvg mark
:thumb
-
AuteurBerichten