Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Ik ben een plaatsgenoot van @kadettcoupe1976, Eindhoven is dus wat uit de buurt maar ik zal maandag eens wat sleutelmakers bellen.
Ik geloof dat ik dat al geprobeerd heb, lang geleden, weet het niet heel zeker. Maar ik geloof dat er achter de achterlichten alleen een gat zit voor de kabel. De lampjes vervang je ook van buitenaf.
Heb even een plaatje gegoogled:
Bedankt voor de reacties, maar ik vrees dat de oplossing er niet bij zit.
@Opel_Freak25, ik heb dus al een paar honderd sleutels geprobeerd maar ik heb waarschijnlijk een extra secure uitvoering of zo, er paste er niet een.
@Paullus, geen idee, zou mooi zijn, ik zal er eens een bellen.
@076 wokkel, de magazijnmannen bij de dealers hierzo zijn eikels zonder hart voor het merk. Ken je Little Britain met die “computer sais no” stukjes? (anders ff Youtube checken, erg grappig als je zelf niet aan de andere kant van de balie staat) Zulke figuren zitten daar dus. Kunnen nog geen inlaatslang voor een Omega/Senator bestellen.
@MantasticB1, nope, de Kadett is volledig origineel met 40.000 km waarvan ik er zelf 13.000 op gezet heb. Gaten zagen vind ik dan ook zonde.,
@rpjverhoev, jeetje, een filmpje van 3 kwartier? Ben vanmorgen om 9 uur vertrokken en nu net thuis, ben kapot. Ik neem aan dat het over lockpicken gaat en dat heb ik nog niet geprobeerd, maar dat is echt zoiets wat er heel gemakkelijk uitziet als een geoefend persoon dat doet maar nogal tegenvalt wanneer je het zelf probeerd.
@zoefke, de ‘tennisbal-methode’? (Heel) misschien dat dat bij een Mercedes met vacuum-gestuurde cv werkt maar bij een Kadett? No way.De tank zit inderdaad in de weg om er van binnenuit bij te geraken.
Ik weet vrij zeker dat er jaren geleden (voor de conversie naar het nieuwe forum) hier een topic over was waar iemand een methode wist, erg gemakkelijk en zonder schade, die dat aan een aantal mensen gepm’ed heeft. Ik hoop dus nog dat er nog iemand is die daar dus meer van weet.
21 augustus 2010 om 14:27 In reactie op: passen deze velgen onder de manta? nu met fotos!! #17716067origineel gepost door Sheto
nee ik wil echt 17 of 18 inchik heb vandaag een 18 inch velg eronder gezet, maar ik mocht van de eigenaar niet rondrijden omte zien of de velgen recht zijn of niet. ik zal de fotos nog posten als ik die stomme usb kabel kan vinden.
18inch kan ook blijkbaar, maar dan kan je de auto niet meer dan 2 cm verlagen en je moet dan stugge vering hebben, want anders is het bij de eerste drempel raak:P
Dan kan het dus niet…
Ha, dat doe ik zeker, en bedankt nog!
Kan nog wel even duren, heb het ook druk met mijn nieuwe huis en de garage.Heb ik nog wel liggen denk ik maar niet thuis, moet ik ze nog ophalen. Voor €10 + verzendkosten kan ik ze zaterdag wel verzenden.
Geen probleem als je iets anders vind dichterbij ofzo, hoef ik niet op en neer te rijden.
Heb waarschijnlijk de pennen er ook wel bij maar ook niet zeker, heb toendertijd van mijn Calibra 2 klauwen vervangen omdat ze vastzaten maar beugels en pennen waren nog prima.De Asconaneus is puur schroefwerk zover ik weet dus zal inderdaad wel schade gehad hebben, ze zullen toendertijd toen er toch een nieuw frontje, motorkap en spatbord op moesten wel besloten hebben er maar een Asconaneus van te maken. Maar dat geeft verder niet, hij rijdt verder uitstekend en wanneer er weer een nieuw binnenscherm inzit is er van een schade niets meer te zien of te voelen of wat dan ook. Ben niet zo bang voor auto’s die schade gehad hebben als de koets verder nog maar recht is. Met moderne auto’s is dat een ander verhaal.
Inderdaad ik wil het niet, kan wel betere dingen bedenken om €375 aan uit te geven. Ik zal ook nooit beweren dat een hobby geen geld mag kosten en juist dat is wat je kunt opmaken aan mijn lijstje auto’s. Geen praktische gebruiksvoorwerpen maar allemaal auto’s die ik leuk vind en die hebben uiteraard geld gekost. Dat bepaalde onderdelen schaars worden en veel geld gaan kosten, ook geen probleem maar €375 of ruim 800 gulden voor een stukje blik wat nog uit het zicht zit ook gaat me echt veel te ver, dan klop ik hem nog liever zelf.
Maar heb inmiddels een prima aanbod van Eddepet, voor €30, ook origineel. Niet nieuw, maar of het nou in een magazijn ligt of in de auto zit, mits goed geconserveerd maakt weinig verschil.Ja dat deel is inderdaad bizar rot. Maar daar is eerder door een vorige eigenaar iets aan verlast op nogal amateuristische wijze om onbekende reden, de andere kant is nog als nieuw. De bodem is over het geheel ook nog vrij goed, wel wat werk aan de kriksteunen en de reservewielbak. Maar dit is niet mijn eerste/enige oldtimer dus weet wat jullie bedoelen.
Hier een foto van wat er loos is, dat maakt het wat duidelijker.
Heb contact gehad met Eddie maar zijn delen waren helaas te klein.
Van de prijs van het binnenscherm van paulgijssen ben ik nog niet bekomen, het is hobby en een kwart-maandloon voor een stukje blik is echt te gek.Misschien dat er nog iemand een Manta of Ascona aan het slopen is en een stuk kan uitslijpen?
origineel gepost door Black Magic
het was niet die van giedo die heeft pp aan het begin van het kenteken en moet jij niet snoeien:PEr is niets gezegd over het kenteken hoor. ;)
Gr 52 pk betekende groeten van 52pk(de spotter)vanavond om half zes een knappe 4 deurs B Ascona die vanaf de ring van Groningen de A7 richting Hoogezand op ging. Was een signaalblauwe met sr spoilers, verlaagd en leuke velgen. Erg stoer voor een 4 deurs.:thumbup Reed trouwens op groene platen.
origineel gepost door teungts
geel manta b met ascona neus in groningen, elke rotonde dwars:thumbupLol, dat ben ik. king:
Hoe meer info je post hoe meer kans op de juiste reactie, ik heb nog wel een getrag bak liggen die achter een bmw m40 motor gezeten heeft maar daar heb je vast niks aan.
Die cc’s zijn echt mooi zo! De standaard cc klopt niet helemaal en een coupe met ascona neus klopt ook niet helemaal maar dit staat gewoon perfect.:thumbup
Zo, dat is balen Sik. Maar je hebt nog een Manta kont over toch? Is wel weer eens wat anders.king:
Ha! De New Kids manta gespot! :P
Fijn dat het netjes opgelost is! :thumbup
Er zit natuurlijk wel verschil in welke as je gebruikt. Kale gebruikt een hele lange eindoverbrenging als hij 250+ haalt. De mijne gaat bij 210 in de begrenzer. Met 24v met korte eindoverbrenging kom je echt wel onder de 7 seconden denk ik.
Heb trouwens met mijn 12v weleens op het circuit gereden tegen een E46 M3 en die hield ik gewoon bij van 70 tot 170, toen was het einde rechte stuk.origineel gepost door kabouter
wilde net ff kijken maar kreeg 2 keer niet onlineoftewel niks???????????????
Gebruik je firefox? Daarmee wordt om de een of andere reden de beginpagina niet goed weergegeven. Lukt het hier link wel?
origineel gepost door Koekie
Ik had deze ook al in die andere gepost maar bekijk em even en kijk dan wat je van z’n voertuig beheersing vindOhja en deze van Remmo op zandvoort ps. let even op als hij aan het eind van het rechte stuk komt,……..juist ja de handrem
klik>>>Remmo op zandvoort<<<klik
Niet echt duf lijkt mij:jerry
Allesbehalve duf, ongelofelijk wat die mannen kunnen. Maar wordt het door de officials op Zandvoort nou gewoon geaccepteerd dat er duidelijk even extreem rustig aan gedaan wordt ter hoogte van de geluidsmeting? Wil ook wel graag eens op Zandvoort driften (op nat dan) maar zou het lullig vinden als ik er na een rondje afgestuurd word vanwege het geluid.
origineel gepost door coot
origineel gepost door Martin 2.0S
Afgelopen zaterdag bij de Twenterally gespot.
wat zijn dit voor velgjes? en wat zal zoiets kosten voor een setje?
Dat zijn MIM velgen, 7j15 et 25 en soms et 13 geloof ik. Inderdaad vaker te vinden onder BMW e30’s. Onder de mijne heb ik ze toevallig ook.
Gisteren stond er de hele dag een metallic blauwe b1 coupe met blauwe platen achter het tankstation aan de A7 tussen Groningen en Hoogezand. Twee keer gespot vanaf de andere kant van de snelweg dus niet goed kunnen bekijken verder maar zag er van een afstand leuk uit.
origineel gepost door Manta_Matthijs
1000 euro eigen risico is wel heel erg veel?!Klopt, maar dat is de bittere realiteit voor garagebedrijven. Het ergste is nog dat dat geen eigen risico per jaar is maar per schadegeval.
Maar als je zelf goede ervaringen hebt met dat bedrijf mag je ze best de kans geven om het zelf te repareren vind ik. Ze hebben al toegegeven de schade veroorzaakt te hebben en als jij duidelijk aangeeft dat het fatsoenlijk gerepareerd dient te worden dan zal dat vast wel goedkomen.Mijn grip is op zich redelijk maar waar meer dan 5 centimeter sneeuw ligt ga ik sneeuwschuiven met de vooras. Als ik dan stil kom te staan kan ik het wel vergeten, dan laat ik hem in de 2e versnelling stationair doorspinnen en ga ik maar duwen tot er weer wat beweging in komt. Vanmorgen een kwartier bezig geweest hier de wijk uit te komen, gelukkig met wat hulp van vriendelijke omwonenden. Bij aankomst op het werk weer vast vlak voor de parkeerplaats en losgedrukt door een collega.
En morgen begint dat weer opnieuw, de buren zullen er ook wel blij mee zijn dat ik in hun kerstvakantie met de 3.0 met vrijwel open uitlaat ‘s morgens een kwartier bezig ben weg te komen. :swear Maar goed, dan moeten zij hun vrije tijd maar gebruiken om hier de wijk sneeuwvrij te maken.:P -
AuteurBerichten