Wie zat vandaag vast met de manta

Forumindex Forums Modellen Manta Wie zat vandaag vast met de manta

  • Dit onderwerp is leeg.
19 berichten aan het bekijken - 26 tot 44 (van in totaal 44)
  • Auteur
    Berichten
  • #17571369
    knoll
    Deelnemer
      Lid sinds:
      16 July 2005

      rij nog dagelijks met mn oranje manta b 16n met 155 r13 winterbanden erop Geen problemen met slippen of blijven staan zolang je je snelheid aanpast aan het wegdek :) dom doen is leuk maar niet in volle verkeer :) en als je wat afstand moet afleggen ferm blij dat ik winterbanden heb :p

      #17571370
      JOZO
        Lid sinds:
        29 September 2006

        Kon niet voor of achteruit met de manta gisteren… Toch losgekregen en opweg gegaan naar het thuisfront. Onderweg wel vaak uitgebroken. Of dit door de sneeuw kwam:hmmz;)
        Wel handig automaat om te driften in de sneeuw:thumbup

        #17571371
        Toni Manta A
          Lid sinds:
          10 October 2004

          Mijn grip is op zich redelijk maar waar meer dan 5 centimeter sneeuw ligt ga ik sneeuwschuiven met de vooras. Als ik dan stil kom te staan kan ik het wel vergeten, dan laat ik hem in de 2e versnelling stationair doorspinnen en ga ik maar duwen tot er weer wat beweging in komt. Vanmorgen een kwartier bezig geweest hier de wijk uit te komen, gelukkig met wat hulp van vriendelijke omwonenden. Bij aankomst op het werk weer vast vlak voor de parkeerplaats en losgedrukt door een collega.
          En morgen begint dat weer opnieuw, de buren zullen er ook wel blij mee zijn dat ik in hun kerstvakantie met de 3.0 met vrijwel open uitlaat ’s morgens een kwartier bezig ben weg te komen. :swear Maar goed, dan moeten zij hun vrije tijd maar gebruiken om hier de wijk sneeuwvrij te maken.:P

          #17571372
          Tomvt
            Lid sinds:
            2 July 2004

            manta staat lekker binnen, kriebelt wel mar laat m mooi staan, heb geen zin in schade, aangezien ik een stoeprand al nietkan hebben… wel lekker met Polo:puke gespeeld is niet erg als die kapot is, wel hopen dat iemand anders t doet kan ik ook weer een achterwielaandrijvertje halen voor dagelijks:angel

            #17571373
            Martijntwello
              Lid sinds:
              2 July 2004

              origineel gepost door Emiel-Manta
              ik heb me zowel gisteren als vandaag weer gruwelijk uitgeleefd :wub

              natuurlijk wel op een verantwoorde manier, zonder de motor, rest van de auto en anderen schade toe te brengen :P
              die ongelukjes zijn niet leuk :angel

              maar genieten is ’t zeker :angel

              heb pas 1x vast gestaan,
              en dat was zojuist bij thuis komst.. laatste 2 meter met het parkeren onder de carport wilde die niet zo :P maar na een paar x achteruit/vooruit te hebben geschakeld staat ‘ie weer mooi droog op z’n plekkie :thumbup

              op t sportpark geweest in venray ???
              daar heb ik vorig jaar lol gehad met de 400

              #17571374
              Dolmans
              Deelnemer
                Lid sinds:
                27 June 2009

                Ben gewoon op pad geweest, naar m’n werk. Geen winterbanden, wel net nieuwe achterbanden.
                Dus rustig aan doen. Niet te snel rijden, maar zeker ook niet te langzaam. Anders loopt ie in de sneeuw vast.
                Heb 2 x vast gezeten. Vrijdag bij uitrit die iets opliep en waar ik stil moest gaan staan om te kijken of ik de weg op kon. Toen kon ik niet weg. Eerst een stukje achteruit en “aanloopje”. Toen lukte het wel.
                En vanmorgen op het werk halverwege parkeerplaats vast. Halve kantoor keek mee. Lachen!:P
                Uiteindelijk na heel wat voor- en achteruit steken hem maar dicht aan kantoor, waar niet zo veel sneeuw lag, geparkeerd.
                Toch mooi met 22 jaar oude auto ongeschonden aangekomen op mijn werk!:thumbup:thumbup

                En morgen ga ik weer!
                Zolang je blijft opletten en de andere weggebruikers dat ook doen, gaat het goed.

                #17571375
                Kroacs
                  Lid sinds:
                  10 July 2007

                  heb op de astra maar gewoon ffwat smallers geplakt!

                  185-50r14
                  ronal GSI velg nieuwe banden

                  ipv

                  205-40R17
                  glad en geen idee welk merk

                  de orginele winterwielen die ik heb glijden ontzettend door tis net of het rubber verslempt is en er zit nog profiel ZAT op…

                  gaat een winter band maar 4 jaar mee of is dit meer?

                  #17571376
                  Emiel-Manta
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    23 January 2007

                    origineel gepost door MantaTeamTwello

                    origineel gepost door Emiel-Manta
                    ik heb me zowel gisteren als vandaag weer gruwelijk uitgeleefd :wub

                    natuurlijk wel op een verantwoorde manier, zonder de motor, rest van de auto en anderen schade toe te brengen :P
                    die ongelukjes zijn niet leuk :angel

                    maar genieten is ’t zeker :angel

                    heb pas 1x vast gestaan,
                    en dat was zojuist bij thuis komst.. laatste 2 meter met het parkeren onder de carport wilde die niet zo :P maar na een paar x achteruit/vooruit te hebben geschakeld staat ‘ie weer mooi droog op z’n plekkie :thumbup

                    op t sportpark geweest in venray ???
                    daar heb ik vorig jaar lol gehad met de 400

                    nope,
                    wel op de parkeerplaats voor ’t ziekenhuis, samen met harm (bmw e30) weet niet of je die kent? z’n moeder werkt bij danny meen ik..

                    dolle boel..
                    zal morgen eens langs de wetteling rijden :P

                    #17571377
                    postbusmanta
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      5 July 2004

                      origineel gepost door Kroacs
                      heb op de astra maar gewoon ffwat smallers geplakt!

                      185-50r14
                      ronal GSI velg nieuwe banden

                      ipv

                      205-40R17
                      glad en geen idee welk merk

                      de orginele winterwielen die ik heb glijden ontzettend door tis net of het rubber verslempt is en er zit nog profiel ZAT op…

                      gaat een winter band maar 4 jaar mee of is dit meer?

                      Als de winterband te warm is geworden (door ermee te rijden boven de 10-15 graden), verhardt het rubber. Hierdoor heb je daarna totaal geen voordelen meer in de winter.
                      Ik spreek uit ervaring :cry :cry
                      Ook lekker doorgereden in de zomer op de winterbanden. Plakt zo lekker……………

                      #17571378
                      city77
                        Lid sinds:
                        4 July 2004

                        origineel gepost door Freestyler
                        Als ik om 7 uur smorgens een antilliaan met donkere kleding, op een donkere fiets, zonder verlichting tegen kom.

                        Dan ga ik idd niet uitwijken. Kans is te groot dat er meer gebeurd dan de bedoeling is.

                        Jammer dna voor hem, had ie zich maar zichtbaar moeten maken.

                        Ook met andere dingen die niet uitkijken, ik ga er met dit weer niet voor uitwijken. Liever er recht doorheen, dan god weet wat allemaal meenemen en zelf het loodje leggen.

                        Iedereen is zelf verantwoordelijk voor zen eigen veiligheid met dit weer. Wie daar niet mee om weet te gaan, moet gewoon thuis blijven. Tis al lijp genoeg zo.

                        ik snap ff niets, die kerel was dus helemaal donker ? en je zag em niet in de sneeuw ?????? dan zou ik iemand juist niet zien die helemaal wit was :jerry

                        maar goed ik ben ook maar ff aant spelen geweest met de manta, maar heb er nu een standaard uitlaat onder hangen en wat is dat stil zeg, gewoon saai eigenlijk haha, maar was idd wel errug glad met de manta, ik stond gewoon vast bij de pomp, dikke 15 cm sneeuw en 6 mm profiel op de achterbanden op een rubberen ondergrond haha, ben 10 minuten bezig geweest en die lui daar naar kijken :P

                        #17571379
                        manta19sr
                          Lid sinds:
                          24 July 2007

                          zodran ik vast zt reed ik gewoon achteruit,dan had ik nergens last van:) trekkend ipv duwend,dus dat gaat goed.anders ff burnen tot dat je op straat staat,ff beetje koelen en rijden maar weer:)

                          #17571380
                          Sheto
                            Lid sinds:
                            14 December 2009

                            zo dan zijn er ook niet super veel mensen die vast zaten. ik heb inmiddels al een survival kitopgebouwd heb ik gemerkt. ik keek achterom en zag dat ik de volgendeheb: startkabels, schep, ijsontdooiers, mes antivries (al op), touw kauwgom. vandaag viel het wel mee

                            zat maar een kleine 10 min vast en ik moet op de terug weg mijzelf even uitgraven. 10cm sneeuw waar ik nu sta.

                            #17571381
                            manta19sr
                              Lid sinds:
                              24 July 2007

                              heb jij wel profiel op je banden dan als je zo snel vast zit?

                              ik heb voorbanden met nog geen 1,5 mm profiel,maar kom er wel uit hoor,morgen ff apktje doen,ben beneiuwd verw8 afkeur maar dan weet ik wel wat ze anders willen hebben,is toch grastis(tegoedbonnen)

                              #17571382
                              Sheto
                                Lid sinds:
                                14 December 2009

                                nou nog vorige week had ik profi, maar zal na werk even gaan kijken, daar zal niet veel meer over van zijn, door het burn gedrag in de sneeuw door de afgelopen dagen

                                #17571383
                                manta19sr
                                  Lid sinds:
                                  24 July 2007

                                  op sneeuw slijt het niet zo hard hoor tenzei je het er om doet natuurlijk:P

                                  #17571384
                                  Sheto
                                    Lid sinds:
                                    14 December 2009

                                    de grap is dat er 1 vierkante cm gwm stoep is en de rest sneeuw, dus je hebt wielspin de eerste vierkante cm en dan ga je richting de sneeuw en dan kom je terug en dan burn je weer. en zo maar door

                                    #17571385
                                    Stender
                                    Moderator
                                      Lid sinds:
                                      5 April 2009

                                      Mijn Manta komt niet de weg op met dit weer king:

                                      Zeker niet met al die pekel hier..

                                      #17571386
                                      MantasticB1
                                      Deelnemer
                                        Lid sinds:
                                        6 October 2006

                                        geen problemen met mijn 185/65R14 winterbanden op de originele ronals..
                                        zelfs met de automaat rijdtie als op rails:)

                                        #17571387
                                        ICEQUEEN_Manta_Logan
                                        Deelnemer
                                          Lid sinds:
                                          28 February 2006

                                          origineel gepost door Stender
                                          Mijn Manta komt niet de weg op met dit weer king:

                                          Zeker niet met al die pekel hier..

                                          Wrom niet ding gaat toch binnenkort onder construction :P

                                          Heb vandaag ook weer gespeeld tot grote ergenis van mijn vriendin :angel

                                        19 berichten aan het bekijken - 26 tot 44 (van in totaal 44)
                                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.