Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
He, hij is vervangen.
Haha nu kan ik hem binnen een uur geheel vervangen.De handleidingen zijn in de maak!
Ik bedoelde het afvoer rubber. plus de filter.
Als het goed is komt morgen of over morgen alles binnen, dan nog tijd vinden en dan komt alles in orde.Hoi bedankt ! dit interieur filter zat inderdaad vol met modder.
Er uit gehaald en schoongemaakt. alles er om heen schoon gemaakt.Vervolgens pollen filter bekeken ook vol met bladeren en dergelijke.
Er uit gehaald, me auto op die plaats even met de stofzuigen er door.
Pollen filter even schoon geblazen. (en nieuwe besteld)Maar terug komend op de aanjager.
Deze was inderdaad nat + er zat modder in.
Schoongemaakt. en ja hij werkte weer !
Tot ik zag hoe scheef hij liep:swear. het “wiel” had een breuk.maar een nieuwe besteld!
De how to’s komen zodra me nieuwe “aanjager” er is.
:worsOk bedankt,
Renegade316 heb je een foto van waar deze precies zit onder de moterkap ?
Sakin! bedankt weer,
Maar hoe krijg ik die “Lucht pijp” los ? waar zitten de schroefjes of dergelijk ?
Ik heb er 1 los die aan de moter zat. maar daar blijft het ook bij!Bedankt we komen er wel! ik denk dat ik het zelfde als jou heb (wat je eerder had)
Me matje is nat, bij de boven kant voelt het nat. ik denk dat er water in zit.Weet iemand of ik de lucht pijp er uit kan krijgen (de pijp voor de voetverwarming) deze zit behoorlijk in de weg om die onderste pot los te krijgen van de kachel.
Ik heb nu 4 schroefjes los hiervan. maar ik heb het idee dat er nog ergens een zit ? :hmmzOf weet iemand de manier om heel de kachel los te maken ?
ook wil ik graag het filter vervangen. weet iemand hier iets over ?Helaas,
Het was dus niet de weerstand,
De man in de garage gaf ook al aan, dan werkt hij meestal alleen nog op stand vier en de rest werkt niet.
Jammer, Iemand nog een weerstand kopen ? hahaMoter uitbouwen en doormeten dan maar…. Is dit ook net zo eenvoudig?
Weet iemand waar ik op moet leten ? of waar ik rekening mee moet houden ?Mvgr,
Hoi hoi,
Nog een andere vraag,
Kan je fysiek zien dat hij kapot is ? of ?Ik heb hem besteld bij autoteam, (42euro en een beetje)
Morgen kan ik er om komen.
Dan zal ik het morgen gelijk vervangen,
ik maak gelijk een how to.:cool:Nu maar hopen dat deze echt kapot is!.
:cool:Hoi,
Net in me pauze snel eens gekeken,
Dashboard kasje los gemaakt,
Vervolgens gekeken onder moten van de kachel.
Ik zag niet het zelfde als Sakin ?
Maar deze stekker viel me op in de hoek.
Deze met klein stukje op zij schuiven en naar beneden halen er uit gehaald,
En volgens mij heb de weerstand gevonden,
Het laaste stukje is volgens mij een weerstandje ?Zou ik deze los kunnen krijgen ? / vervangen ?
Bedankt weer.
Hoe kan ik me plaatjes zichtbaar maken ?
Hoi erg bedankt !
Morgen na het eten ga ik gelijk kijken (dan is er nog licht)
Maar waarom op de fotos zie ik nu de weerstand :D?
Kan iemand hem omcirkelen ? enig idee wat zo een “weerstand kost?En als ik het goed heb is de laatste foto van Sakin de pollefilter toch ?
Bedankt! alvast ik had steun verwacht maar zo goed! haha
Ik merk dat hij wel warm wordt,
na een tijd op de snel weg voelde ik wel de warmte langzaam binnen komen,Weet je toevalig waar deze weerstand zit ? en heeft iemand hier ooit een soort “handleiding” voor gemaakt ?
Zodat ik deze juist kan vinden en kan “repareren”Goede dag,
Is hier al een oplossing voor?
Ik heb bijna het zelfde probleem.Mijn probleem:
Radio aan ? –> gewoon goed werken tot ik hem flink hard zet. dan verspringt hij van radio zender.
Cd er in ? –> werkt gewoon goed tot ik weer hard me cd wil luisteren ! dan springt hij naar nummer 1 van de cdAuto starten nadat ik een cd gebruikt heb ? –> auto radio ratelt.
-
AuteurBerichten