Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Corsa c heeft geen stroom controle op de lampen, je kan dus gewone normale hid kit monteren.
Heb je originele koplampen? dan heb je h7 fittingen in dimlicht en grootlicht.
Je zegt lenslampen, heb je dan aftermarket angel eyes? dan heb je H1 fittingen in dimlicht en grootlicht.Vroeger heb ik ook 17x7j gehad onder me c gsi. ook met 205/40/17.
Het staat inderdaad heel dik onder een corsa, maar de mijne staat zo laag dat als er een passagier mee reed dat hij bij elke drempel/kuil schuurde..
Het werd helaas te duur om elke keer nieuwe bandjes te halen :puke
dus besloten om ze te verkopen en een setje ats cup 15inch gehaald.gelijk de auto nog een stuk verlaagd :jerry
echt lager kan hij niet meer.. of ik moet de versteller weghalen achter.
inderdaad heb je gelijk in.. zie het nu pas. je kan het ook eventueel zelf maken. quadlock connector met de juiste pinnen zullen vast wel ergens te verkrijgen zijn. kan je zelf aan de slag met de soldeerbout en krimpkous
De startmotor die je bedoelt is waarschijnlijk je ruitenwissermotor. Het hele frame kan je simpel loshalen door je wisserarmen eraf te halen en 2 boutjes van het frame losschroeven en de stekker loshalen.
volgens mij heb je een verloopkabeltje nodig om van ISO van de auto naar Quadlock te gaan voor in je radio.
vaak is het zo simpel als de rode en gele kabels om te wisselen. Meestal zijn het ronde steek AMP stekkers die je zo om kan pluggen. Bij veel opels zijn deze “verkeerd om” aangesloten in de boom.
bij mij zitten er nu 15inch ATS cup velgen onder, dat gaat maar net onder de gsi.. tussen de klauw en balanceer gewichtjes heb ik een kleine 1 cm of iets meer speling.
hopelijk heb je er wat aan. :thumbupJe kan mij ook wel toevoegen aan de mooie map!
Woon in Tilburg en heb Op-com en een Vag-com.
kosten, uhm wat je kwijt wilhet is inderdaad een bekend kwaaltje van de corsa c (misschien ook tigra b en meriva omdat deze dezelfde instrumenten paneel gebruiken?)
Aan de achterkant zit een kliksysteem connector, deze maakt slecht contact met de stekker aan de auto. Met mijn gsi heb ik er ook last van gehad, hierna heb ik hem los gehaald en de pinnen schoongemaakt en iets verbogen zodat ze goed contact maken. daarna geen problemen meer gehad :thumbup
beste kun je hem uitlezen met een OP-COM voor de beste resultaat.
Misschien kun je je locatie aangeven zodat eventueel mensen in je omgeving je ongetwijfeld kunnen helpen met het fout zoeken.Je kan eens kijken naar de gasklep en deze grondig schoonmaken en de carterventilatie schoon maken en opboren.
De egr kan ook dit soort problemen veroorzaken als deze verstopt is.Voor zover ik weet kan je bij Corsa c tigra b en meriva de security code uitlezen met Opcom onder het kopje dasboash – eeprom
hier staat en hoop nuttige informatie over demontage
http://www.freak0815.de/mainpage/corsac.htm” onclick=”window.open(this.href);return false;
Dat gaat over een corsa B. TS zijn vraag was over de C.
De display bovenop heeft 2 lampjes. en de verlichting voor de temperatuur regeling heeft 3 gloeilampjes op de printplaat gesoldeerd zitten dus zul je met losse leds aan de gang moeten gaan zoals ik gedaan heb.
Ja, dat zijn aanwezige foutcodes. Staat ook achter erbij – Present/Aanwezig.
Maandag ga ik bij mijn garage injector 1 en 2 omdraaien om ze uit te sluiten..
Vanochtend met KOUDE motor was het prima. toen die eenmaal warm werd begon het weer op 3 poten te lopen.
Net bij thuiskomst van werk ook geprobeerd, loopt perfect op 4 cilinders zoals het hoort.. Het is dus een hitte probleem.
13 november 2013 om 21:49 In reactie op: Extra kabels Corsa C van motorruimte naar interieur #18191949Ik had ooit ergens op het forum gelezen dat achter het handschoenenkastje een lege wartel zit achter de accu. even een gaatje boren, kabels erdoor en afdichten met kit eventueel.
Nou proficiat, vele veilige km´s toegewenst king: :agent
Vandaag nieuwe schakelstang mechanisme gemonteerd, vervelend klusje zeg dat afstellen :jerry maar alles is gelukt en hij schakeld weer superstrak zonder te moeten zoeken naar de versnelling.
Verder de hoogteverstelling van koplamp gemaakt, de bolletje was uit zijn huisje geschoven..
en weer verse APK erop, zonder 1 mankement :wub king:
op naar het volgende jaar!
Ik heb hetzelfde gehad dat 1 van de ruitenwissers niet sproeiden, bij mij was het leidingkje naar het sproeikop omgeplooid waardoor er geen water doorheen kon. Even rechtzetten en werkt weer als vanouds :thumb
Zien er mooi uit :thumb
@PeterNoFear wrote:
Ho!
Hier gaat iets verkeerd, verhogen is niet goed…
:jerry
Is eigenlijk inderdaad tegen de regels in, maar dat verlagen kostte me bijna een hoop geld.
Ik dacht alles weggevijlt te hebben aan de spatborden, maar 1 klein schroefje ben ik vergeten waardoor de rand van de band helemaal ingesleten is :swearEn hij zat redelijk laag op zijn kont, op de reservewiel houder zitten al enkele schaafwondjes king:
Nieuwe metalen schakelstang mechanisme besteld omdat de oude best versleten is.
En even snel achterkant van de auto verhoogd omdat hij toch best vaak aanliep aan de bovenkant :jerry
http://www.winparts.nl/389/interieur/elektra/elektrische-ramen-universeel/0072379/comfort-window-closing-module-for-4″ onclick=”window.open(this.href);return false;
zoiets zou dan moeten werken
Een tijdje geleden zoiets gebouwd voor me corsa met behulp van een simpel timer schakeling.
Het werkte niet echt optimaal, als je je deuren op slot deed via het pinnen op de deur, dan gingen je ramen ook dicht :jerry[youtube:2abgpt0l]http://www.youtube.com/watch?v=Sr7xiW4iijA[/youtube:2abgpt0l]
Voor meer info kan je altijd even vragen :thumbup
Vandaag een hoop gebeurd aan de corsa, :thumbup
Gisteren de koppelingsplaat en de drukgroep op de motor gemonteerd en gecentreerd.
Helaas kwam de Nieuwe versnellingsbak wat later binnen, hiervan heb ik de benodigde steunen overgezet en de nieuwe druklager erin gemonteerd.Van bestuurderszijde was de fuseekogel defect,( nog originele dus moest eraf gesleept worden :wtf ) die gelijk vervangen samen met de voorste motor/bak-steun en 1 as-hoes vervangen.
Vandaag als eerste de bak tegen de motor aangezet en vastgebout, daarna subframe eronder vastgebout en zo langzamerhand alles verder afgebouwd.De achterdemper was behoorlijk lek, als een zeef :jerry op een “tijdelijke” manier vast gebeund.
Gelijk olie en koelwater afgetapt, nieuwe olie filter erin gezet en weer alles afgevuld met verse olie en kvs.
Versnellingsbak afgevult met verse olie.Als laatste de remvloeistof iets bijgevuld en de koppeling ontlucht, toen kon die eindelijk weer aan buiten :wub
Vandaag een hoop gebeurd aan de corsa, :thumbup
Gisteren de koppelingsplaat en de drukgroep op de motor gemonteerd en gecentreerd.
Helaas kwam de Nieuwe versnellingsbak wat later binnen, hiervan heb ik de benodigde steunen overgezet en de nieuwe druklager erin gemonteerd.Van bestuurderszijde was de fuseekogel defect,( nog originele dus moest eraf gesleept worden :wtf ) die gelijk vervangen samen met de voorste motor/bak-steun en 1 as-hoes vervangen.
Vandaag als eerste de bak tegen de motor aangezet en vastgebout, daarna subframe eronder vastgebout en zo langzamerhand alles verder afgebouwd.De achterdemper was behoorlijk lek, als een zeef :jerry op een “tijdelijke” manier vast gebeund.
Gelijk olie en koelwater afgetapt, nieuwe olie filter erin gezet en weer alles afgevuld met verse olie en kvs.
Versnellingsbak afgevult met verse olie.Als laatste de remvloeistof iets bijgevuld en de koppeling ontlucht, toen kon die eindelijk weer aan buiten :wub
-
AuteurBerichten