Extra kabels Corsa C van motorruimte naar interieur

Forumindex Forums Modellen Corsa Extra kabels Corsa C van motorruimte naar interieur

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17261861
    the-duke
    Deelnemer
      Lid sinds:
      10 August 2007

      Ik moet nogal een grote kabel (qua stekker, is ongeveer 2 cm in diameter) trekken van de motorruimte naar het interieur van mijn Corsa C.

      Weet iemand toevallig een bestaande doorvoer daarvoor ? Ik weet niet meer precies hoe het er uitzag toen ik mijn bcm kast eraf had, wellicht zit daar naast de kabels die naar binnen gaan nog flink wat ruimte, bijvoorbeeld of misschien een loos doorvoerrubber ergens anders ?

      Bedankt,
      The-Duke

      #18191949
      tolunay
      Deelnemer
        Lid sinds:
        7 November 2009

        Ik had ooit ergens op het forum gelezen dat achter het handschoenenkastje een lege wartel zit achter de accu. even een gaatje boren, kabels erdoor en afdichten met kit eventueel.

        #18191950
        the-duke
        Deelnemer
          Lid sinds:
          10 August 2007

          Niemand met praktijkervaring ?
          Hoopte stiekem dat er via de bcm kast een doorvoer was..

          Gr.,
          The Duke

          #18191951
          opelcorsa
            Lid sinds:
            17 August 2008

            Er is geen bestaande doorvoer van motorruimte naar interieur.

            Of je zou indd via de bcm kast moeten gaan of zelf via een auto-onderdelen zaak een rubberen dopje halen en dan zelf een gaatje boren in je tussenschot, dit uiteraard wel goed behandelen om roest tegen te gaan,

            Ik heb zelf een corsa c gehad, maar mocht je via de bcm kast gaan, dan moet je hier wel even de tijd voor nemen, je moet behoorlijk wat onderdelen los halen om er fatsoenlijk bij te kunnen.

            Anders even aanmelden op http://www.corsa-c-drivers.com

            Daar zijn meerdere mensen die je er over kunnen vertellen.

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.