Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Nou ik heb deze week een verbruik gehad van 1 op 8 en doe de corsa maar weg ben er klaar mee.
Heb een leuke diesel auto op het oog dat lijkt me de beste oplossing heb veel tijd en geld in deze corsa gestoken maar ben er niks mee op vooruit gegaan.
Jammer genoeg niet opgelost dus maar tog bedankt voor de hulpHeb de stappenmotor vervangen en het katalysator verwijderd hij loopt weer goed en het verbruik is nu 1op12
Denk dat het niet zuiniger kan worden helaas.Het hoge toerental was weer terug vandaag en ook bijna uitvallen. Ik denk draai de stappenmotor even los, vond hem erg smerig maar nu valt mij ook op dat deze niet ingaat maar open blijft staan als ik hem aansluit en contackt aan zet dan doet ie wel iets maar gaat niet in schoon maken maakte geen verschil.
Is dit normaal of is hij dan stuk?Nee geen foutcode maar heb zonet de lambdasonde vervangen en loopt weer mooi rustig in de toeren.
Alleen het verbruik weet ik nog niet gooi de tank weer even vol je houd de km weer in de gaten laat het nog weten.Ik hoop gewoon het beste ngk is meestal wel goed, heb er nooit ellende mee gehad maar ik wacht het af
Ngk heb ik besteld 60 euro bij de Dealer vond ik tog een beetje te veel voor een sensor. ik ga het zien als hij werkt is het klaar denk ik dan maar
Vandaag heb ik naar een paar uren zoeken de storing gevonden. De lambadasonde is kapot deze heb ik vandaag besteld en zet hem er volgende week in dus laat het jullie nog even horen als hij klaar is.
Ik heb de temperatuur sensor vervangen en de MAP sensor, het is wel iets verbetert met verbruik alleen het toerental blijft met warme motor te hoog loopt bijna een minuut lang rond 1100 toeren.
Wat kan er nog meer mis mee zijn?
Ps gasklephuis is ook al vernieuwd en de benzine filters,is bij de vorige eigenaar al gedaan.Heb zonet even gekeken op de site en denk Dat ik dier wel iets mee kan. Dankjewel Jasper.
Laat het wel horen als de auto weer klaar is.Ow oke die kan altijd makkelijk zijn denk ik als er nog een keer iets is heb je het maar weer. Heb recent ook de waterpomp en dist vervangen dus ook ontluchten doet ie idd zelf heb hem toen gewoon warm laten draaien en de dop even los dat de druk weg was en klaar maar bedankt voor de tip jasper98
Vandaag even gekeken naar de tempsensor op het spruitstuk tegen shutbord aan, even de stekker los gehaald en geprobeerd te starten maar dan loopt ie helemaal niet meer. Heb de stekker er weer op gezet daarna gestart met moeite omdat hij verzopen was maar het lijkt wel dat de motor nu wel een beetje rustiger loop dus ga morgen tog maar een andere sensor ophalen dan hoop ik maar dat dit het is.
Het geluid was van te voren ook al en toen was de pomp ook uit zijn lager gelopen, en na vervangen was het even stil en nu 200 km later is het er weer.
Heb zonet nog een keer gekeken maar kan niks vinden bij de distributie riem. Waar zou ik nu kunnen gaan zoeken vraag ik me af
Goede morgen allemaal, ik heb gister de distributie geplaatst maar naar 200 km heb ik een vreemt soort lawaai bij de distributie zijde. Het lijkt wel alsof er ergens een lager stuk is van de nieuwe waterpomp maar lijkt me vreemt.
Wie weet wat dit kan zijn?Ow zo oké dan moet het wel lukken.
ik ga er zaterdag mee aan een gang tot zover bedankt voor de info.Hoe bedoel je dat met de waterpomp?
Het tandwiel of de pomp zelfGoede morgen deze stekker kan je los draaien en dan er uit trekken.
-
AuteurBerichten