Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
airco?
ik heb nog een c14nz liggen. met bak. en alle aanbouwdelen. kom ook uit assen wil hem evt wel inbouwen.
stuur bij intresse maar u2u.
verder schier bakkie!
dank voor je antwoord. maar dat ombouw naar vw is niks voor mij. ik heb hier nog kawa carbs liggen, en vonk heb ik al zonder computer. maar mijn vraag is of er mensen zijn die ervaring hebben met motorfiets carbs. en apk eissen enzo.
bvd
15 juli 2010 om 12:26 In reactie op: afstelgegevens 1.3 ohc contactpuntjes (rode verdelerkap) #17698864afstand 0.4 mm
fijne vakantie!;)
18E
Bauform: R4
Steuerung: OHC
Anzahl der Ventile: 8
Bohrung (mm): 84,8
Hub (mm): 79,5
Volumen (cm³): 1796
Leistung (kW bei min-1): 85 / 5800
Drehmoment (Nm bei min-1): 151 / 4800
Verdichtung: 9,5 : 1
Motormanagement: Bosch LE-Jetronic
Oktanzahlbedarf: 98v, keine Klopfregelung
Steuerung: Zahnriemen
Abgasanlage: kein Katalysator; Ascona C, Kadett E AGR möglich
Besonderheiten:
Verwendung: Ascona C (F16WR/CR, THM 125), Kadett D (F16WR), Kadett E (F16WR/CR, THM 125)10 oktober 2009 om 15:54 In reactie op: alles op een rij: Ombouw naar dubbele carburateurs #17310263nee… als je de carburator helemaal schoon wilt hebben moet je ze ultrasoon reinigen.
origineel gepost door wim-v6
Als je HEEL handig ben, en je kan het netjes en veilig op de weg krijgen, dan kan je deze set up wel op de baan krijgen.maar dan moet je wel van VOORWIEL aandrijving, naar ACHTERWIEL aandrijving.
je krijgt een lijn-6 motor echt niet dwars in een voor aangedreven auto, blok is zo lang als de auto breed is bijna :vertag
wat je wel kan doen is een Vectra-A 2.5 V6 aanschaffen, en dan een 3.0 V6 of 3.2 V6 erin lepelen.
dat is Plug and play
blok is namelijk het zelfde op de inhoud na.
Willem
ok bedankt voor de info, weet je toevallig ook de motorcode van de 3.0 24v?
-
AuteurBerichten