Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@xanquezer wrote:
ik HAD het zelfde probleem…
nu niet meer :)
ben toevallig net nog bezig geweest :D
van 1 tot 100 binnen 9 sec.
1 tot 50 binnen 3 sec (net nog niet met piepende banden)Wat toe doen:
1: verwijder de kat/stofzuiger
2: blaas de dumpvalve tot uitlaat schoondan zal je al meteen merken dat hij een heeeeel stuk sneller op trekt
Waar woon je eigenlijk? (misschien kan ik helpen)
grz
de stofzuiger verwijderen zal je echt geen vermogen opleveren,
dumpvalve???? weet niet welke motor jij onder de kap hebt zitten maar een 1.4 dan wel zeker niet.heb er toen best wat voor moeten betalen. want van voor tot achter zat er een rvs uitlaat op, of ze moeten het weer veranderd hebben,
weet niet wat je aan het zoeken bent? eenvoudige velg of een meerdelige velg.
aa kijk das mooi. heb de computer van de 1.6 wel erbij zitten, maar de bak had ik alleen niet, duurt toch nog een aantal weken voordat hij erin komt, wil eerst even een aantal onderdelen bestellen voor de 1.6
ik wil met een mantzel powerbox, andere nokkenassen en een ander uitlaat spruitstuk gaan rijden, is er nog een makkelijke manier om er iets meer uit te krijgen? chippen zal niet veel nut hebben denk ik of heb ik het hier mis? niet met turbo’s gaan gooien enz want wil het blokje voor het oog een beetje orgineel houden.
mvg tim
van die uitlaat kan wel kloppen. die hebben ze me in maastricht eronder gehangen samen met een andere middendemper, omdat de tigra zo laag lag hebben ze dat toen aangepast, omdat deze anders bij elk hobbeltje de grond raakte.
km stand kan indd wel kloppen ik had hem gekocht met 57xxx en verkocht nog voor de 90xxx zit er ook nog steeds de xenon in? koplampen-mistlampen, had er toen de tijd 3 setjes in zitten achter de voorbumper. en ja de bekabeling weet eigentlijk niet meer wat er allemaal in lag toen,
het getik heb ik eigentlijk geen idee bij mij heefd de auto altijd probleemloos gereden.en zo een dop kun je gewoon even bij de sloop eraf draaien,
was indd alleen de voorkant te verstellen,
nee dat schroefset heb ik eronder uit gehaald. was namelijk nog wel aardig wat euro’s waard kw v2. en had daar toen meteen een koper voor dus dat kwam goed uit.
ik heb de auto verkocht aan een oudere man bij mij uit het dorp, en die heefd hem op zijn beurt ingeruild bij een garagede huidige tigra is van 96, en heefd 135xxx gelopen maar helaas is het maar een 1.4, dus ben nu bezig met een 1.6 blok met mantzel powerbox andere nokkenassen en ander spruitstuk zodat hij wat beter gaat lopen, is gewoon een auto voor erbij zeg maar.
mvg tim
tegen die tijd zal hij misschien wel weer buiten zijn of net weer in de garage voor een wat snellere motor. zal meteen even een foto plaatsen, van hoe die er nu uitziet. hij moet morgen naar de apk de laatse apk keuring was in 2008. zal meteen eens kijken voor yannick of ik nog een oude foto van zijn tigra kan vinden, toen lag hij plat op de grond ;)
ja hetzelfde heb ik bij kw. is net wat je gewend bent denk ik. eens kijken wat ik weer ga aanschaffen, zelf de hoogte bepalen is toch altijd leuker.
mvg timmet het 1 op 1 overhangen wordt hier ook de versnellingsbak mee bedoeld of moet je deze wel hebben van een 1.6 ben namelijk een 1.6 blok aan het maken voor mijn tigra maar heb nog geen versnellingsbak voor erachter.
mvg tim
ben zelf nu ook weer aan een tigra bezig, en woon in de buurt van maastricht.
ps jij rijd trouwens in mijn oude tigra.
@spottekop wrote:
Ja idd als ik bij mn pa thuis wil parkeren (moet je hem half op de stoep zetten en dan is het ook al best laag hoor. Zit er tussen de stoeprand en mn voorbumper maar 1 cm. ziet wel leuk uit dat wel haha.
you tigra heefd hier een tijdje in het dorp rond gereden, leuke tigra.
een tigra is van zich zelf al redelijk laag met de neus. maar heb met mijn vorige tigra altijd met een kw v2 schroefset gereden, en die stond helemaal naar beneden. nu wil ik in deze tigra iets meer comfort en zat ik te denken aan een weitec 60-60 vaste verlaging. geen een tigra hier in de buurt is met 60 mm verlaagd dus heb zelf geen idee hoe laag dat is. anders toch maar weer een kw setje bestellen dan zit ik altijd goed,
mvg tim
vind de schade best wel mee vallen als ik het zo zie. achterbumper erop en een nieuw slotpaneel erin lassen. maar ja die roest wat er allemaal zit ben ik met groene tijger eens dit heefd er al allemaal gezeten, maar goed leuk is anders
[rquote=1841938&tid=140519&author=Fearless][rquote=1841931&tid=140519&author=pascalo]Maar met een tec tuning schroefsetje heb je toch een comfort van een tuinstoel?[/rquote]
Rij dit al een hele tijd onder de Corsa..
Comfortabel is anders, maar ja als je voor comfort gaat kan je net zo goed niet gaan verlagen.
Het is stug, maar veert nog wel wat in. Gelukkig niet te diep, anders is het slappe hap en dus troep[/rquote]
ik heb al veel schroefsetten gehad rh – kw- v-maxx -weitec-bielstein-tec-tunning- op mijn tigra zat een kw v2 maar dat reed echt super en comfortabel. ik koop nog maar 2 merken dat is kw of bilstein daar heb je echt waar voor je geld, kost ook wat ,maar je zit niet met het tuinstoel gevoel in de auto.
en als je dan tog niet veel geld wilt uitgeven ga dan voor een setje veren, lijkt mij een betere oplossing voor goedkoop verlagen .
hoi denk dat je gewoon bij konig zelf even moet informeren een losse velg zou normaal niks uitmaken.
aa kijk mooi dan hobby ik verder deze week.
mvg tim
he das leuk mijn oude tigra:D hij staat alleen hoog op zijn poten. toen ik hem verkocht zat er een kw schroefset op. en die tekens op zij en achterkant heb ik er niet opgeplakt:hmmz
heb eventueel nog wat foto’s voor je zoals die toen uitzag.gr tim
-
AuteurBerichten