Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@asconahobbyist wrote:
denk dat je bedoelt,2 of 3 standen,4 standen zijn er bij d kadett nooit geweest,3 draden is 2 standen en 1 massa.
lijkt me dat dat wel gaat passen alleen zal je 1 stand minder hebben,maar das beter dan niks.ja dat kan kloppen ja met die standen,maar de stekkers zijn ook anders zo als ik ff snel gezien had.
dan zou ik ze moeten omsolderen,maar had gehoopt dat er bijvoorbeeld in een ander model opel de zelvde kachelmotor zat,of iemand een andere oplossing had.
heb de oude motor nog maar die werkt op alle standen niet,misschien is die nog te repareren?heb het zelvde probleem,natte voeten!heb de bekleding los gehaald alles laten drogen en nu zie ik dat ie langs de koppelingspedaal bevestiging naar binnen loopt.maar zie in de motor ruimte niet direct waar dat is?zie alleen de bouten zitten die van binnen uit er door steken. :(
sommige pak je er met de hand af en anderen moet je flink aan frotten voor hem eraf te krijgen! :thumbup
beste is ook het nokkenas huis van de ascona te pakken,dan kun je de onsteking verzetten door de sleufgaten in het huis.
bij de ne/seh zitten er vaste gaten aan de onstekings kant.succes!zit wel een spie in maar dat moet geen probleem geven als je hem er recht vanaf trekt.succes!
poulie trekker gebruiken :thumbup
nou als je een beetje in de crosswereld en een beetje adverteerd met losse delen kom je er zeker aan uit!
blok,bak,assen,veerpoten,benzinepomp,cabriokapje als ie nog wat is,plaatwerk en dan ook nog de alu. velgen,kleinspul enz.
en als laatst nog het lege casco met kenteken,daar krijg je ook nog wat voor.ff een tip,als je de veertjes los wilt krijgen van de raamslingers,ga je er gewoon met een lap stof of een oude theedoek er achter langs (tussen deurpanel en de raamslinger)
dan blijft hij meestal hangen aan de uiteindes en dan springt hij er van zelf achteruit!is hij alleen al aan onderdelen waard!zou hij er nog zijn?
ik heb ook nog een irmscher inlaat liggen voor de 8 klepper en een maat van mij heeft er ook nog een.dus ze zijn er nog wel! king:
waarom perce een seh als het voor de cross is?een ne is ook genoeg uit te halen en is ook nog goedkoper in aanschaf ook nog!
2 mei 2011 om 20:51 In reactie op: Astra OPC, Nieuw probleem ! Turbo komt veeeel later bij….. #17864907ik denk dat er niet gauw iemand aan begint te lassen als de bak nog aan de motor in de auto hangt.
alu lassen moet je toch kunnen en voldoende schoon maken,anders wordt het zeker niks.
ik raad je aan de bak er toch ff uit te halen voor het goed te kunnen herstellen,succes.jep,heb gisteren ook een brief gekregen.
deze week ff langs de opel dealer rijen kijken wat ze zeggen.eerst eens alles goed uitklokken en goed op tijd zetten baat ook!
als je met ander (snel) spul werkt verandert ook vaak de timing.op de onderste foto die velgen staan hem super!mooie wagen trouwens,is iets aparts!
denk eraan dat je een filter tussen de tank en de pomp zet!heeft mij een paar pompen gekost omdat er orgineel een grofzeeffilter aan de aanzuigbuis zit in de gte-tank,zijn gewoon tekoop bij automaterialen zaak.
volgens mij zetten ze de auto tegenwoordig op draai platen met de wielen,en wordt hij dan uitgelijnd?!
dan hoef je hem niet meer op te tillen,dan heb je geen problemen meer met de veren die er tussen uit vallen.1 januari 2011 om 13:22 In reactie op: autoambulance gezocht voor vervoer manta carroserie #17709246is net wat je wilt,risico lopen en 300 euro bekeuring betalen?of een aanhanger (be rijbewijs) halen voor een ca. 550 euro.
het ergste is gewoon als er iets gebeurt,met letsel of grote materiale schade!
dus denk eerst ff voor je een risico gaat lopen,kun je beter iets regelen voor een beetje geld in plaats dat het erna heel veel geld kost!!!
ik spreek uit ervaring helaas!!!seh motor van mario1612 is weg heeft hij mij laten weten!
bij sommige loopt hij beter met demper en bij sommige niet,is toch verschillend.;)
dat probleem heb ik ook gehad met arp bouten,maar bij mij kwamen ze tegen de spatplaat aan.
heb toen de spatplaat een beetje verbogen en toen liep alles soepel en vrij.
is wel een stuk beter als je de arp bouten monteert,weet je zeker dat dat niet stuk loopt!;)met de vlam in de pijp he!
nokkenas huis en onsteking van een 1800 of 1600 nemen,zijn verstelbaar.
zelf uitlaseren laten van rvs is misschien ook een idee?
11 september 2010 om 18:42 In reactie op: Vectra 2000 4×4 gestopt, Vectra A turbo opknapper gekocht #17716879mijn vectra 2000 was ook zo slecht achter aan de balken,heb hem ook helaas moeten slopen en de cass. naar de sloop moeten brengen.:(
hoop dat jij de moed niet op geeft,vindt een 2000 altijd nog een super bak!succes! -
AuteurBerichten