Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Ik ga van het weekend als het weer een beetje mee zit kijken of het aan de nokkenas ligt. Want hier kan je al bij als de kleppendeksel er af is toch?
De Ah (Ampère hour) die achter de waarde staat geeft aan hoeveel lading de accu gedurende een uur kan afgeven. In werkelijkheid wordt niet uit gegaan van 1 uur, maar van meerdere uren en wordt dit omgezet naar Ampère per uur. (maar dit laatste weet ik niet meer zeker)
Thijs
Ik zeg, gewoon door rijden met die accu en wanneer de auto een paar keer een lege accu kort na elkaar heeft gehad deze pas vervangen.
Zelf rijd ik al een paar jaar rond met een accu die op zou zijn (het zwarte oog), laatst de accu van de corsa van m’n ma vervangen omdat ze in een week een paar keer een lege accu heeft gehad (maar ook al een paar jaar een accu die ‘op’ zou moeten zijn).
@kwuyts: is het oog nu wel weer groen?Bedankt voor de vele reacties!
Ik ga dan toch maar voor een nieuwe koplamp inclusief stelmotor. (Het gaat namelijk om een Valeo, dus dan zal het motortje wel ingebakken zitten)Oké bedankt, scheelt behoorlijk in de prijs namelijk ;)
En voor het demonteren van de koplamp zal ik waarschijnlijk de voorbumper moeten verwijderen?
Zijn er verder nog dingen waar ik op moet letten?Ja, hier zit wel verschil in.
Je kan op de site van kroon olie (http://www.kroon-oil.com/nl/” onclick=”window.open(this.href);return false;) je kenteken invoeren en dan welke olie word geadviseerd.Oke bedankt.
Zou dit ook een reden kunnen zijn waardoor een motorstoringslampje is gaan branden?
Deze is een tijdje geleden gaan branden, maar ging na het opnieuw starten van de motor niet meer branden. Echter is sinds die tijd (vermoed ik) ook m’n achteruitrijverlichting defect.Dit topic is al van eventjes geleden, maar ik zit met hezelfde probleem.
Ik heb de stekker die op de sensor zit al eventjes doorverbonden en dan doet de achteruitrijverlichting het wel weer.
Dus het probleem is in ieder geval de sensor.
Nu zit deze op een plek waar ik zo op het eerste gezicht lastig bij kan. Kan iemand mij vertellen hoe deze sensor los gemaakt kan worden (welke maat dit is), moet dit met een steek of ring sleutel of kan dit ook met een dop sleutel?
Als ik de sensor er uit haal, loopt er dan geen versnellingsbak vloeistof uit? Of moet ik deze dan ook gelijk verversen/bijvullen?
En wie weet hoe de benaming van de sensor is?Alvast bedankt!
Ik heb gemerkt dat ik de handrem wel ver omhoog moet trekken, maar dat hij dan wel werkt (als in: weerstand bied).
Hoe kan ik de kabel strakker spannen?Ps.: ik ben eigelijk ook wel een beetje bang dat er ook sprake is van verglazing.
Normaal remmen gaat gewoon goed, maar dat is idd een goed idee om te kijken of de achterwielen dan ook remmen!
Ik kan de handrem gewoon aantrekken en voel dan ook weerstand.
De trommels bieden ook wel wat weerstand, maar ik heb het idee dat ze onvoldoende grip hebben.
Ik weet niet of dat komt door dat de handrem maximaal omhoog getrokken is, dat zal ik vandaag even testen.Super bedankt Marcel!
Precies wat ik zocht :thumb‘t was een kort maar krachtig topic, dus hij mag gesloten worden.
Idereen bedankt voor het invullen, de enquête is afgelopen maandag gesloten en ingevuld door 344 personen!
Een goed resultaat waar we wat mee kunnen voor het project, iedereen bedankt!(Er mag een slotje op)
Ik heb dit zelf ook een keer gedaan, toen heb ik deze how-to geschreven: http://www.astratuningclub.eu/viewtopic.php?f=43&t=3927&sid=0f3b14691862a286d12326b997f71e84
Grtz
dat motorreiniger is wel een goed idee misschien, maar dat met de waterslang heb ik wel eens eerder gehoord ja.
maar dat lijkt mij niet echt een goed idee?!?ja ik bedoel zo’n uitleesapparaat die je via de 232 aansluiting van de pc kan uitlezen
hoe ver staat het met de ontwikkelingen?
ben ckers wel geinteresseerd!:)
en heb je dan ook met het toerental? want dan hoef k geen nieuw meterpaneel voor in mn dash te kope;) -
AuteurBerichten