Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
ik zit super hard te wachten voor de link.
Iemand die enig idee heeft waar ik een bodemplaat kan kopen voor een manta A?
kheb al ver gezocht en al prijzen gevonden tot 400 euro daarmee dat ik toch even wat meer info wil :)zijn er verschillende veerschotels ivm met een verschillende achteras?
vb 1.2 motor –> 2.0 met een 1.9 achter as?spijtig :).
Als je hem ooit weg doet kun je mij dan eens pm’en?verkoop je die “kap op de achterruit” apart?
soortspoiler achtig iets :)oke bedankt.
ik zal het zo proberen:)
iemand zin om een jong manta liefhebber te assisteren als het nodig is??hallo net gezien dat de motorblok niet geaard is.
Ik ben nog een student en vertrek helaas naar kot waardoor mijn manta weer een week stil ligt.
Ik heb eens geprobeerd zonder startmotor en de kabel die naar mijn condensator ging zelf doorgeknipt en tegen massa getikt.
Hierdoor eindelijk mijn eerste vonken van de bougie. king: Wil dit zeggen dat mijn condensator kapot is?
En waar moet ik mijn massa van de motorblok aansluiten?
of mag dit aan 1 van de grote bouten waarmee de startmotor aan het blok bevestigd is.kan je de verbindingen eens zeggen en waar ik moet meten want dit alles heb ik gedaan en zal de waarden binnen kort op internet zetten.
Kan je ook de weerstandswaarde van de spoelen eens zeggen ?
thx Thijsook als ik gewoon probeer te laten vonken zonder startmotor (dus enkel de ontsteking),
Krijg ik geen vonken.
Ik heb dit getest door:
-batterij aan te sluiten.
-Contact op stand starten
-Met massa kabel op min van de batterij tikken (zodat ik toch een stroom onderbreking heb in de kring)Ik hoop dat er nog ideetjes uit de bus komen.
Bedankt :)Is dat een zwarte (kleine) en hoe gaat die naar de kas/batterij?
Dit is echt dik dik.
Ik ben nu ook bezig met Manta a.
Als ik ooit vragen hebben voor onderdelen of hulp mag ik jou dan pm’en?Mijn motor lag er al in ik ga mijn aarding nog eens goed na kijken.
Als mijn bougies er uit zijn (zonder compressie) draait de motor nog steeds verdacht traag.
We hebben te maken met een contactpunt-ontsteking. Stroomverdeler of delco gebruiken we in België mijn excuses :)Moest het de massa zijn kan het dan daardoor zijn dat ik geen vonken krijg?
Alvast bedankt Thijs.
Hallo ik heb in mijn 2.0E blok 20w50
Is dit goed of is dit een no no ?bij van biesenheuvel moest ik blijkbaar 2 weken wachten op het systeem dat ik eerst wou :swear , maar omdat ik echt zosnel mogelijk mijn manta wil doen lopen.
Heb ik dan toch de andere gekocht :)
dus komt nu deze er op :)
http://www.biesheuvel.nl/store/product/1159/weber_dcoe_sp_throttle_linkage_top_mount_single_cable” onclick=”window.open(this.href);return false;ik heb me reeds deze bestelt.
http://www.biesheuvel.nl/store/product/1112/throttle_linkage_kit__2_xweber_dcoe__twin_cab” onclick=”window.open(this.href);return false;
Ik hoop op en goede werking :)mvg Thijs
24 oktober 2011 om 09:49 In reactie op: 2.0e met 2.2 kop en 45mm webers project vervolg (lekke koppa #17526844van boven aan je kleppen deksel zit een klein kanaaltje.
bij mij zit dat er ook maar waar moet die darm dan naar toe?
mvg Thijs9 september 2011 om 15:27 In reactie op: alles op een rij: Ombouw naar dubbele carburateurs #17310314ik begin nu sterk te twijfelen om mijn idf webers terug te verkopen en DCEO webers te kopen.
ik had al een inlaatspruitstuk voor deze.8 september 2011 om 21:56 In reactie op: alles op een rij: Ombouw naar dubbele carburateurs #17310310en wat met die IDF weber of is dit geen probleem.
8 september 2011 om 21:51 In reactie op: alles op een rij: Ombouw naar dubbele carburateurs #17310309enig idee of een fototje van zo een thermostaathuis?
En voor een 2.0 motor volstaat toch een 40 mm weber
of is een 45 eerder aan geraden?8 september 2011 om 12:09 In reactie op: alles op een rij: Ombouw naar dubbele carburateurs #17310307Blijkbaar is dit het gepaste topic voor enkel vraagjes te stellen ivm met ombouwen van een motor.
mijn manta was origineel een 1.2 nu een 2.0 e.
Ik heb reeds dubbele webers (40mm IDF) maar deze zijn nog niet geïnstalleerd.
Bij de aankoop zat er geen mechanische benzinepomp bij maar wel een elektrische.
namelijk een hüco 13 3000 (http://www.gowerlee.dircon.co.uk/HUCO.html” onclick=”window.open(this.href);return false;)
Ik denk dat dit een membraan pomp is.
Deze levert 0,3 bar is dit te weinig of is dit net genoeg en heb ik een retourleiding nog?
Een inlaatspruitstuk heb ik ook een dezer dagen.
En wat met het Thermostaathuis waar plaatsen heb ik dit nodig aangezien dit een 2.0e heb en kan iemand daar van eens een fototje uploaden zodat ik deze misschien zelf kan herkennen.
Ik heb er een doos met “extra” spulletjes bijgekregen”.ja mijn n excuses :)
maar hij hangt nu mooi laag en vind ik wel vet.
of toch beter een veren set en verlagen ?ik heb toch ook een vraagje hier over ongeveer.
is het mogelijk dat mijn manta lager hangt omdat er een 2.0 in ligt nu ipv een 1.2?
mvg Thijsja en en de retour moet er af dan kun je webers steken :)
Thx echt waar ik ga voor de webers gaan en moest je daar nog extra info over hebben mag je die altijd gerust sturen :)
-
AuteurBerichten