Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
kuch
:kewlpics gaat mooi! :thumb
ja zit inmiddels al op de auto en het spulletje loopt
maar zit nog 2.2 systeem op
die gaat er af en komt 2.0 systeem voor terug
dan nog snelle nok monteren
die heb ik overigens nog niet maar heb al een adresje6 februari 2015 om 10:48 In reactie op: 2.4 krukas in 2.0S onderblok? / compressieruimte 2.0 kop. #18269358@nick1987 wrote:
En waarom zou ik dan een 1.9 blok moeten pakken?
Het gaat mij er om dat ik hoge compressie wil rijden.
daarbij heb ik nog wat onderdelen in de schuur liggen die ik graag zou gebruiken ipv nieuw spul kopen.De zuigers van de 2.0 zijn trouwens ook wel lomp groot (ivm gewicht bedoel ik dan)
dit omdat een 1.9 een kleinere boring heeft dan een 2.0
dit is ideaal om een goeie passing te krijgen
je kunt dus een 1.9 op maat van de zuigers laten boren..ga namelijk de boel beetje verbouwen..
snelle nok
lmm bmw 635
injectiebuis 3.0
enzmaar de gele injectoren+ rail kan ik dus niet gebruiken bij een 2.0 systeem (let wel) gele injectoren :D
ok ja de orginele rail zit der bij.. dus foto niet nodig.. heb nu antwoord op mn vraag.
zijn die veertjes ook ergens verkrijgbaar?
18 januari 2015 om 09:41 In reactie op: 2.4 krukas in 2.0S onderblok? / compressieruimte 2.0 kop. #18269350maar je kunt beter een 1.9 onderblok pakken en die op maat van de zuigers laten boren……
18 januari 2015 om 09:40 In reactie op: 2.4 krukas in 2.0S onderblok? / compressieruimte 2.0 kop. #18269349zeker past dat wel. je zult waarschijnlijk met een dremel oid wat weg moeten slijpen in het onderblok omdat de gewichten groter zijn.
jaaaa vandaag bij eds tuning geweest en de astra laten chippen
nu 152 pktjes en 340 nm!! :thumb :D
we hebben em inmiddels al bijna 2 jaar hoor.. dit was na dat ik hem had laten polijsten.. ziet er idd goed uit! :thumb
er zaten orginele velgen onder.. waar nu winterbanden op liggen
deze set irmshervelgen heb ik er later bij gekochtonze astra :D
y22dtr met net 2 ton op d teller van eerste eigenaar gekocht
inmiddels een stuk wijzer geworden en blijkt dat er maar 2 pompnummers op de astra passen
dus toch maar een nieuwe ruilpomp aangeschaft.
bijna nergens 2dehands te krijgen ja 1 met 230000 op de pomp voor 1000 euro :fy1
nu kon ik voor 1150 ex btw een ruilpomp van bosch krijgen dus maar gedaan
ook maar meteen een afspraak bij eds tuning in duitsland gemaakt om de astra te laten tunen.
ook de egr laat ik er uitschrijven.. manman wat een roet in de inlaat :shock: sommige plekken zat wel zowat een halve cm..
terwijl we em best wel goed gebruiken (vlot rijden)Maarrr zei de opeldealer er schijnt alleen een pomp van een astra of een zafira a op te kunnen omdat eeb vectra andere software heeft… Ook ivm de code wat in de computer zit.. Dus haal morgen de pomp eraf dan zie ik het ingeslagen nummer.. En ijzervijlsel zit er niet in.. Brandstoffilter zit er nu een jaar op en het filter is nog mooi schoon.. Astra liep altijd prima.. Alleen rookte ie de laatste tijd wat als je em op zn staart trapte. Hij viel in 1 keer uit bij de stoplichten.. Kon toen met horten en stoten nog bij een parkeerplaats komen. Na die tijd wou ie af en toe nog een sec of 5 lopen
kom net uit frankrijk.. heb daar met m’n omega alleen maar super + getankt.. beter voor die motoren en de prijs ligt er tussen 1.55 en 1.60 voor super 98
heb de kop ook laten vlakken maar na die tijd gigantisch pingelen.. dus later weer een dikkere koppakking gemonteerd
en het pingelen was over :thumbhttp://www.krause-rennsporttechnik.de/shop/Motorenbereich/CIH/Kolben” onclick=”window.open(this.href);return false;
hier heb ik goede ervaring mee..7 maart 2014 om 14:23 In reactie op: c24ne van inlaat 2.2 naar inlaat 3.0 +lmm van bmw 635csi #18219017duurt had je ook een andere luchtweger er op?
ik heb een 3.67 achteras er onder ;)7 maart 2014 om 14:16 In reactie op: c24ne van inlaat 2.2 naar inlaat 3.0 +lmm van bmw 635csi #18219016kan geregeld worden :D
de prijs van honen valt mee bij mij kostte het vorig jaar 75 euro volgens mij. en is een must bij nieuwe zuigerveren omdat die opnieuw moeten inslijten..
ik heb het bij twentse motorenrivisie laten doen in enschede (toen nog in almelo)
en de lagers en zuigerveren heb ik besteld bij krause rennsport omdat die verreweg het goedkoopst waren.hier foto.s van mijn spruitstuk moet nog worden gespoten en gemonteerd worden
ik doe dit in combinatie met een luchtmassameter van een bmw 635 die ik straks laat afstellen op de vermogenstestbankniemand?
bij een manta zitten al centerpunten in de kofferbak
als je de plaat in de koffer legt kun je ze zien zitten!
dan kun je zo boren :thumbin n manta hoort een “CIH”
-
AuteurBerichten