soepkiepe

Aangemaakte reacties

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 8,362)
  • Auteur
  • In reactie op: updates aan de astra !! #18347400
    soepkiepe
    Deelnemer

Jammer dat de meeste fotos niet meer zichtbaar zijn.
      Mis er best veel nu helaas.

Inmiddels al weer een paar astras verder.
      Nu een redelijk zeldzame gt uitvoering met een c1.8nz.onder de kap.
      Helaas word daar geen topic van bij gehouden.
      Van de huidige d kadett idemdito.
      Wel is er van de kadett een fb pagina

In reactie op: astra f #18320631
      soepkiepe
      Deelnemer

Nijkerk ligt best centraal in Nederland.
        Er komen mensen onder uit Limburg, onder uit Zeeland en boven uit Friesland.
        die rijden er ongeveer even lang over.

De meern is wel ter sprake geweest wim.
        Dit meer omdat de laatste astra f meeting vrij druk was en de meern meer ruimte bied.

In reactie op: astra f #18320627
        soepkiepe
        Deelnemer

Leuk idee.
          Maar er word inderdaad 2x in het jaar een astra f meeting g in nijkerk georganiseerd Door mr.f kadastra ef en mij.
          Weet niet als je Facebook hebt, anders zou je even lid moeten worden van astra f nederland op facebook.

Groet.

In reactie op: Mario’s knutsel topic #18107738
          soepkiepe
          Deelnemer

grappig.
            vandaag op de meeting in zwolle nog met iemand gesproken die ook een 1.4si heeft.
            zei hem nog dat het vrij zeldzame blokjes zijn.
            nu zie ik hem hier ook weer voorbij komen hahah

In reactie op: ASTRA F MEETING NIJKERK! #18312555
            soepkiepe
            Deelnemer

het was weer super!!
              geen idee als er vanuit hier iemand geweest is aangezien het best stil is gebleven in het topic, toch zijn er bij elkaar om en nabij de 45 astras geweest!

In reactie op: ASTRA F MEETING NIJKERK! #18312552
              soepkiepe
              Deelnemer

nog een paar dagen!

In reactie op: 15 mei 2016 Opel Twin Top Tour voor dakloze Opels #18312712
                soepkiepe
                Deelnemer

jammer dat deze meeting tegelijk is met de zwolse opel treffen.
                  hoop dat we elkaar niet in het vaarwater gaan zitten ;)

In reactie op: ASTRA F MEETING NIJKERK! #18312550
                  soepkiepe
                  Deelnemer

ASTRA F MEETING.

voor de genen die vanuit het noorden op 3 april naar de astra f meeting gaan..
                    Nabij zwolle is een tank station aan de a28 waar we normaal verzamelen.
                    Dat is de shell pomp Hearst.
                    Vanaf daar is het niet onwijs ver meer.
                    Om 12 uur verzamelen we, kwart over 12 vertrekken we.
                    Misschien handig om hier onder te zetten als je ook vanaf daar heen rijd zodat we een beetje een idee hebben hoeveel auto’s daar heen komen.

In reactie op: wie-durft-de-roestigste-opel-v-marktplaats #18313208
                    soepkiepe
                    Deelnemer

tjop shop of hoe ze het noemen haha.
                      stuk van het dak af ;)

soepkiepe
                      Deelnemer

uhm rik?
                        als ik mij niet vergis mag je er met autos van voor 92 niet meer in.
                        dus jou astra zal ook al op de grens van wel niet zitten ;)

In reactie op: gestolen opel corsa b #18313025
                        soepkiepe
                        Deelnemer

@bart-gsi wrote:

Zijn soweiso makkelijk mee te nemen… Draai de schakelaar van de gevaren verlichting om en druk deze in en sloop het stuurslot en met aanduwen kunt je rijden zonder sleutel…

Dus zelfs de beste beveiliging zal hiermee niet helpen..
                          Sterkte met het terug vinden..

met een a corsa schijnt dat wel te lukken.

hopen dat de auto terug word gevonden, zal in drenthe me ogen open houden.

In reactie op: Lucht filter & koplampen Astra F #18312056
                          soepkiepe
                          Deelnemer

haha die jij post had ik ook.
                            1 ligt bij mij in de schuur, de ander ergens bij zwolle op de snelweg :P

3 april is er een astra f meeting in nijkerk, wie weet leuk om ook langs te komen ;)

In reactie op: stands gezocht. #18311393
                            soepkiepe
                            Deelnemer

oke jammer. toch bedankt.

In reactie op: [DATUM WIJZIGING] Opelmeeting Arnhem Gelredome #18309237
                              soepkiepe
                              Deelnemer

ja dat klopt wel wat je zegt, maar de astra f meeting die ik samen met nog 2 organiseer trekt ook vaak wel bezoekers met andere opels aan.
                                nou zou het in dit geval wel mee vallen.
                                maar als je bijvoorbeeld een meeting als sevenum bijvoorbeeld hebt en je plant hem dan dan is de kans groot dat er veel naar je toe komen ook al zou het 5 min naar jou meeting rijden zijn en 2 uur naar sevenum.
                                de astra meeting en sevenum is ook niet vergelijkbaar wat betreft omvang natuurlijk.

ik bedoel het ook totaal niet negatief trouwens, meer als advies als je in de toekomst meer meetings wil gaan regelen.
                                ik heb opel meeting hoogeveen ook wel eens een week later gepland dan mijn bedoeling was omdat ik wist dat er dat zelfde weekend als ik hem wou plannen een meeting in brabant was. nou ligt drenthe en brabant iets van 3 uur van elkaar af, maar vind het persoonlijk zelf wel netjes om rekening met elkaar te houden.
                                vooral als het om grotee meetings gaat

In reactie op: [DATUM WIJZIGING] Opelmeeting Arnhem Gelredome #18309235
                                soepkiepe
                                Deelnemer

vind wel dat wanneer je een meeting houd je wel rekening hoort te houden als er een andere meeting is welke hier in de kalender te vinden zijn.
                                  voordeel is wel dat de astra meeting al vol is, er kon maar een beperkt aantal komen namelijk.
                                  ik organiseer(de) normaal altijd opel meeting hoogeveen, en nu nog steeds de meeting in zwolle, maar kijk altijd eerst wel als er op de bewuste datum geen andere meeting is.

voor de liefhebbers hier, 3 april is er in nijkerk een astra f meeting. staat hier ook wel in de agenda.
                                  15 mei is zwolse opel treffen, ook wel in de agenda aanwezig, deze is zeker de moeite waard om ff te komen kijken.

In reactie op: stands gezocht. #18311391
                                  soepkiepe
                                  Deelnemer

voor zo als het nu lijkt hebben we ook iemand die stickers te plaatse kan maken. :thumbup :thumbup

In reactie op: Lucht filter & koplampen Astra F #18312052
                                    soepkiepe
                                    Deelnemer

de verschillen van de f1 en f2
                                      (zal er vast een paar vergeten)

f1. heeft vierkante spiegels, de f2 ronder.
                                      de f1 heeft geen tussenplaat tussen de achterlichten, de f2 wel.
                                      de f2 heeft donkerdere achterlichten dan de f1.
                                      de f1 heeft een andere vorm in de achterbumper.
                                      de f1 heeft een andere klep spoiler boven aan dan de f2.
                                      de f1 heeft oranje knipperlichten, de f2 witte.
                                      de f1 heeft een andere grill dan de f2.

dat zijn eigenlijk wel een beetje de meest opvallende verschillen, zo zijn er ook wel kleinere, de f1 heeft een andere versnellingspook dan de f2 bijvoorbeeld.

echter, alles is wel uitwisselbaar.
                                      alleen als je bijvoorbeeld op je f1 auto angel eyes van een f2 wil plaatsen zul je ook de grill moeten plaatsen van een f2.
                                      buiten dat kun je alles los van elkaar uit wisselen.

In reactie op: [DATUM WIJZIGING] Opelmeeting Arnhem Gelredome #18309219
                                      soepkiepe
                                      Deelnemer

ligt er aan hoe groot je bereik is geweest, zou zonde zijn als er mensen komen en er geen meeting is

In reactie op: Lucht filter & koplampen Astra F #18312036
                                        soepkiepe
                                        Deelnemer

je hebt een astra f2.
                                          houd daar rekening mee in je zoektocht.
                                          de f1 heeft een andere hoek in de koplamp.

In reactie op: stands gezocht. #18311389
                                          soepkiepe
                                          Deelnemer

o dat deed ik met mijn d kadett ook wel :P

wat eventueel een voorkeur is van een stand..
                                            uitdeuken zonder spuiten ;)

In reactie op: stands gezocht. #18311384
                                            soepkiepe
                                            Deelnemer

niemand?

In reactie op: Mijn project kadett. #18291089
                                              soepkiepe
                                              Deelnemer

inmiddels weer het 1 en ander gedaan.
                                                alleen niet overal fotos van gemaakt.
                                                zo zit er inmiddels ook een ander dashboard in zonder droogte scheurtjes.
                                                ander ashoesje er op, lag al een half jaar in 2 delen.
                                                op de foto..
                                                maar eens ff een ander uitlaatje er onder, oogt wat leuker en klinkt ook wat leuker hoop ik, horen we vanaf maart pas.
                                                ook druk met wielen bezig geweest, aangezien ik een geleend setje had welke helaas niet te koop waren.
                                                eerst een paar “nieuwe” velgen er onder welke mij eigenlijk ook wat te nieuw leken, die weer kunnen ruilen met een ander setje.
                                                alleen ff wat geexpirimenteerd met de kleur.
                                                ze worden alle 4 geel, maar eerst maar eens andere banden er op.
                                                genoeg geluld.. paar fototjes.
                                                (sorry voor de zere nek alvast)

In reactie op: [DATUM WIJZIGING] Opelmeeting Arnhem Gelredome #18309209
                                                soepkiepe
                                                Deelnemer

carpool is vaak van de gemeente.

meld bij de gemeente er bij dat het GEEN evenement is, maar gewoon gezellig met wat “opel vriendjes”ervaringen uitwisselen is.
                                                  ik kon de meetingen in hoogeveen ook zonder vergunningen doen namelijk.
                                                  wanneer er stands en dat soort dingen bij komt word het een evenement.
                                                  al ben ik er wel achter gekomen dat het per gemeente verschilt hoe moeilijk ze kunnen zijn.
                                                  ook is het handig om een klein soort regelement in je 1e post te zetten, of wanneer je nog een fb evenement of wat dan ook aan maakt.
                                                  paar voorbeelden zijn..
                                                  niet racen, geen rommel achter laten geen burnouts blabla.
                                                  voor veel vrij logies, een enkelling kan misbruik maken dat het niet is aangegeven ;)

veel succes!
                                                  als ik er aan denk en het mogelijk is kom ik misschien ook wel ff kijken.

In reactie op: Mario’s knutsel topic #18107655
                                                  soepkiepe
                                                  Deelnemer

pff klaar mee met zulke hufters.
                                                    en nog niks betaald krijgen ook omdat die door is gereden, helden.
                                                    houd ff in de gaten he, meestal komt de pijn een dag later.
                                                    dan is mijn astra er toch beter af gekomen na dat iemand achte op me aanhanger geknalt is.
                                                    over je brandstof verbruik, ik mag blij zijn als ik met mijn astra x1.6sz 400 km op een volle tank haal :shock:
                                                    succes met het vinden van een geschikt autotje, moet vast goed komen jou kennende.

In reactie op: Mijn project kadett. #18291085
                                                    soepkiepe
                                                    Deelnemer

pfffttt..
                                                      zo, de dikke laag stof is weer van het topic.
                                                      zal vast weer stoffig worden maar op het moment ff een laptop tot me beschikking wat vele malen makkelijekr gaat dan via de telefoon (mijn mening)
                                                      in ieder geval.. zoals al aangegeven, het zal geen rat worden.
                                                      bij deze wat foto’s

schuren…

en schuren….

en grondlaagje.

en yes!!!
                                                      we hebben kleur in beeld!

oee… die laatste foto.. :wub :wub :wub :wub

vroeg of laat wil ik er nog eens een andere motor in hebben.
                                                      maar dat zal wel een 10 jaren plan worden denk ik ;)

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 8,362)