Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Grote klasse om deze wagen in oude glorie te herstellen. Ga je topic zeker volgen en aan de foto’s te zien staat hij hier vlak om de hoek dus kan ik de vorderingen ook live bekijken whahaha.
Vandaag de winterbandjes er weer onder vandaan gehaald en het lichtmetaal maar weer eens gemonteerd. Staat en rijdt toch stukken beter :D
Hier ook hetzelfde probleem. Zal wel aan de kwaliteit gasveren liggen denk ik ;)
Is ie nog te redden dan. tapijt is mooi groen dus het water zal zijn weg naar het interieur gevonden hebben.
Hey Erwin, hoe is het met je stuurkolom. Al gemonteerd?
Hey Erwin,
Je hebt je weg naar het forum gevonden zie ik. Super kerel.
Hier een paar pica’s van de waggel :D
Groetjes Wim :D
15 oktober 2011 om 16:25 In reactie op: astra g 1.6 16v xel motor loopt slecht als ie koud is #17927137Misschien dat je bobinerail defect is. Problemen komen me nl bekend voor. Bij mij liep die met de koude start op 3 cilinders en dus beroerd. Tis maar een idee maar laat deze eens nakijken.
Welkom bij de club, en moet zeggen dat je een keurig nette wagen hebt. :thumb
Heb vorige week hetzelfde probleem gehad. Ga naar de pomp en tankklep gaat niet open. Blijkt dat motortje van cv bij tankklep niet meer werkt en dus op slot blijft zitten. En dit motortje kun je idd alleen verwijdern als je tankklep open is en niet vanuit de kofferruimte door je binnenbekleding te verwijderen. Je kunt er wel bij van binnenuit maar om het motortje dus te verwijderen moet het tankklepje echt open. De schroefjes zitten bij de tankdop achter de klep.
Ik heb hem open gekregen door met een platte schroevendraaier achter de tankklep te komen en het plastic palletje weg te drukken. Dit palletje dat aan de tankklep zit geeft een klein beetje mee en breekt dus niet af als je het voorzichtig doet. Heb het pinnetje teruggedrukt van het motortje en klep sluit nu wel maar kan bij mij alleen niet meer op slot. Zorg wel ff dat je een lapje om de schroevendraaier doet om lakbeschadigingen te voorkomen.28 juli 2011 om 15:00 In reactie op: Waarom kunnen voor velen VW en Opel niet door 1 deur? #17498475Ik begrijp al deze commotie niet. :???: Ik rijd in een astra H station en voor de hobby en de fun heb ik er een vw golf mk1 cabriolet bij. Gaat prima samen. Beide zijn prettige wagens met weinig problemen.
FOOOOOTTTTOOOOOO”sssssss :D
Dat is een hele mooie. :thumb
Weet zeker dat je daar veel plezier van zult beleven.
Ik wens je iig veel veilige kilometers. :thumbupDat is lekker maar niet heus. Volgens mij hebben de airbags van de astra dienst geweigert. Met zo’n klapper mag je toch aannemen dat de airbags eruit komen.
Om de insp weg te krijgen moet je het volgende doen:
– sleutel in contact, nog niet draaien.
– Resetknop van de dagteller indrukken als het contact nog uit staat.
– Resetknop van de dagteller ingedrukt houden en dan wagen op contact zetten.
-“INSP” gaat nu knipperen en daarna verschijnen er vier streepjes.
Dan zou het weg moeten zijn.Mooie en duidelijke How to.
Nu weten we wat we moeten doen. Materiaal halen en solderen maar :jerry@kwalihavome wrote:
nee ik wil hem niet vervangen.
Ik ben van plan om zaterdag een aux in erop te monteren. Vandaar ;)Hoe ga je dat doen? Daar ben ik heel benieuwd naar want dat mis ik ook nog op mijn radio.
Laat ff weten of het gelukt is en hoe je dat gedaan hebt! :thumbBen het eens met mijn voorganger. Ik denk dat je hendel wel eens de boosdoener kan zijn.
Shoppen op het duitse EBAY loont ook de moeite.
Heb 2 jaar geleden een complete set voor een golf mk3 cabriolet daar besteld en dat scheelde meer dan de helft met de dealer. Het betrof hier een set van LUK.@kadettje-89 wrote:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH TWENTE IS KAMPIOEN TWENTE IS KAMPIOEN.LEKKER VOOR DIE KUT KAKKERLAKKEN
Dat hebben de boeren uit het oosten toch weer mooi geflikt en dat is iets om trots op te zijn.
Groetjes een rasechte tukker :mrgreen: :mrgreen:
7 mei 2011 om 17:46 In reactie op: wat een geklooi pfffffff maak er een stretcht foto topic van #17888292@RonaldH wrote:
@hanskadett wrote:
ikdenk dat een maatje van mij er voor gezorgd heeft dat ik het moest poberen.
hij heeft 215/35/17 op een 10,5j velg
Geen gezicht :hmmz
Ben het helemaal met je eens. Dit is TE veel van het goede en volgens mij komt dit nooit door de APK.
Dat ziet er stark uit. Tis wel ff wennen. TOPPIE :thumbup
Dat zal je altijd zien. Heb je een nieuwe wagen gebeurd je zoiets. Gelukkig ben je goed verzekerd. Succes met de afhandeling en het herstel.
Ik zou het mooi zo laten. Van mij mogen ze het verplicht stellen om ook, net als in scandinavie, ook overdag verlichting te voeren. Ik zit voor mijn werk veel in scandinavie en vindt het een stuk veiliger.
-
AuteurBerichten