Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
[quote quote=18408948]Als je wilt kan ik je software nederlands toesturen via mail deze gaat t/m bj 2010 en in het engels tot 2016 stuur maar pb met email[/quote][quote quote=18408948]Als je wilt kan ik je software nederlands toesturen via mail deze gaat t/m bj 2010 en in het engels tot 2016 stuur maar pb met email[/quote]
ik heb je een pb gedaan
beter gebruik je spruitstukken van de 2.5, en bijbehorende voorpijp uiteraard.
de spruitstukken van de 2.6 en 3.2 (zelfde) zijn ernom restrictief, zelfs met die kat eruit.
of je dan geen foutmelding gaat krijgen…kleine kans
er zijn ook 90graden stukjes te krijgen om de 2e lambda te foppen.
de laatste software, tot welke jaar werkt deze?
als dat verder als 2010 is dan graag het wachtwoord van de 2014 opcom versie
spul van een astra of vectra is compleet anders en zal niet gaan werken.
spiegelverwarming is apart geregeld bij de corsa b als zowel de tigra a.
bij de jongere auto’s gaat het idd met de achterruitverwarming mee
de achterdeuren van een 5-deurs zijn een heel stuk langer dan de achterdeuren van een 3-deurs….
en de voorste deuren van een 5-deurs zijn korter dan de voorste deuren van een 3-deurs….
denk niet dat je zelf je vraag gelezen hebt.
de mechanieken gaan vrijwel zeker niet passen van een 3-deurs.
comfortmodule die jij bedoelt is dat ze zelf open en dicht lopen door het knopje 2 tellen vast te houden.
dat hebben ze allemaal.
je moet natuurlijk wel de mechanismen hebben van ene 5 deurs corsa b.
zijn zeker niet onmogelijk om te vinden hoor.
deuren zijn korter en de ramen zijn anders, dus de mechanismen lijken met zeker niet hetzelfde.
iig van een tigra hoef je niet te proberen, past gegarandeerd niet
er staan 2 maten op de peilstok he.
warm en koud.
voordat je alles gaat vervangen terwijl het misschien niet nodig is
hendel kapot.
zelf ook gehad.
3 juni 2015 om 19:04 In reactie op: C20XE slaat af onder rijden en start vervolgens niet meer #18286389klinkt idd als een slechte krukassensor.
wordt een beetje warm ergens en verliest contact.
koelt af, en werkt weer
zou erg slecht zijn als een as(van welke auto dan ook) dat niet kan houden..
dan zou ie gemaakt zijn van tandenstokers.
de 1.4 16v doet geen 1/15 kan ik je zeggen. 1/11 kun je blij mee zijn.
de 1.2 zijn ook erg veel verschillen in, maar de gemiddelde loopt 1/15-16
waar heb je die verlengstukjes vandaan als ik vragen mag?
Ik kan het voor je doen
Prijs is ongeveer als die van hierboven
ja past gewoon, ook moet je de kunstof glijbus hebben.
dus gewoon heel de bediening uit een andere bak halen, en die past dan direct in de andere bak.
ook een plaatje achter het druklager is meen ik anders, dus die ook eraf halen
zou je ook v6 flenzen kunnen tekenen en laten maken? wat zijn de kosten ervan.
volgens mij heb ik je ook op messenger, vanwege je drijfstangen toen.
je moet een lager er ook niet in slaan!
dat is vragen om moeilijkheden.
ik verwarm of koel nooit de delen.
gewoon netjes persen, dan is dat allemaal niet nodig.
ook je zuigers kunnen een klap hebben gehad.
en het ligt dan dus niet aan de koprevisie dat ie olie gaat verbruiken,
maar aan de platgedrukte zuigers, waardoor de veren klemmen, en dus niet goed meet afdichten.
dus het enige wat je kunt doen is de kop eraf trekken om de schade te bekijken, aan de hand daarvan is te zeggen of het verstandiger is om een ruilmotor te nemen.
hulp kan ik je wel bieden, maar je woont niet echt dichtbij
ik probeer je ook niet onderuit te halen hoor…
maar dan lees toch maar eens wat beter over rvs eigenschappen zou ik zeggen.
die trekstangverlaging van de corsa… geen goed idee.
zeker niet als ie zo laag ligt.
en rvs bouten? een rvs bout is veel te slap eigenlijk, knapt zo af.
en de moeren die in de frontbalk gelast zitten, die zijn gewoon staal, dus dat vreet op elkaar in.
het ziet er allemaal goed uit, maar over dat stukje is niet nagedacht eigenlijk.
Ik heb nog nooit de trekstang hoeven verlagen voor de pomp, alleen voor de uitlaat.
zelfde geldt voor de stabistang midden onder de auto, hebben jullie geen drempels?
kunt de originele idd openmaken, zodat ie gewoon doorstroomt.
en dan de instelbare op de retourleiding zetten.
werkt prima, al een paar keer gedaan.
en je originele pomp is meer als voldoende om de druk wat omhoog te schroeven hoor.
alleen op een standaard blok zal het niks doen eigenlijk, alleen je verbruik omhoog helpen :jerry
kan ook bijv een lekke klep zijn.
dan heb je precies hetzelfde euvel, zelf ook eens gehad.
stationair niet lekker, maar bij het minste beetje gas liep ie meteen prima.
was ook niks aan te merken met rijden.
21 september 2014 om 14:08 In reactie op: Passen de nokkenassen van een X30XE in een X25XE 500i #18251483ja passen er gewoon in.
maar 3.0 nokkenassen in een i500 is nutteloos
iedereen hier valt over de kleinste dingen als er wat gepost wordt, maar zoiets wordt niks over gezegd, vond dat opvallend.
en dan zeggen ”het is unne heule snelle kadett, boeiuh wat voor blok derin leg” is dan meer iets voor een neanderthaler
nou heeft iedereen het over de aandrijving van de snelle kadett he…
maar niemand die opvalt dat het helemaal geen c20let blok is????
-
AuteurBerichten