Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
mwah…..
draag een warm hart toe aan opel rijders……
er zitten wel veel zieke z20jes tussen de laatste tijd.ben op dit moment meer de andere duitse tak(vag) aan het slopen.
dingen zijn allemaal best mooi,en redelijk rap…maar veel te zwaar door al die elektrische rommel errop.
maargoed sommige van jullie kunnen dus ook best een golf r 32 en een s4 quattro hebben hoor.
en dat is indrukwekkender met een 4cil turbootje.groter is niet altijd beter……
zie zo veel boys rijden met ics die voor 80%achter de bumper zitten.
ik kan zeggen dat mijn jbi vol in de rijwind zat,en echt mega dik was….
dus niet het formaat radiateur….flinterdun.xplod heeft ook een mooie fmic,van jdm sports,en had op essen de ontbrekende parts gekocht.
gelukkig is je prob opgelost!!!!!
helaas zie ik je niet meer zo vaak,omdat mijn probleem de deur uit is hahaha.
ja de sky maakt nu een beschaafder geluid….nog steeds wel hard…maar anders…
jezus…..
dit had ik ook………astra ingeruild..probleem opgelost hahah!!!
flauw sorry…..dat pulseren ga je idd niet oplossen met bougies…..
het moet zitten in je lucht traject…geef anders ff een belletje als je tijd hebt….we hebben een groot assortiment sensoren!!!!
kunne altijd ff proberen….btw fix ff een hks flens….heb hier nog een type 1 liggen……
nog op zoek naar een 2jz?
ik hoor je wel…
rodeef super!!!!!!!
vind dat blauw wel erg netjes…was er zelf ook fan van!
btw……
op vag zowel forge en hks gemonteerd….
las wel op diverse foraas dat er ook storingen kunnen ontstaan,zelf geen storing ervaren op de 1.8jes….hhahhaha marty je weet…
je bent altijd welkom!!!!!!
ook met zelf gekochte onderdelen…….op verzoek lees ikm ook nog uit!
op safe zitten is een goede keus,het is immers jouw auto!
grensgevallen zijn leuk,vooral de vermogens die je kan halen.
ik heb mijn astra coupe turbo goed gesloopt destijds.
althans,het probleem is nooit opgelost,gevonden.en misschien na 100den kilometers,en een paar 100 euro misschien wel op te lossen.
maar ik was opgeefment helemaal klaar met mn opeltje…..
explod en zetos en m.bakker zijn er getuigen van geweest,uren en uren zoeken naar storingen en ga zo maar door.
uiteindelijk waren er diverse problemen opgelost,maar de auto reed niet meer zoals hij ooit reed.van ellende is hij ingeruild op een nissan skyline r33…….
waar ik nu heel erg tevreden in rond rijd.het neemt niet weg dat de astra en zeker de coupe een hele fijne en brute auto is.
ik vind het nog steeds een mooi ding,maar voor mij is het helemaal klaar met de astra.ik rijd nu weer japans(wat ik altijd deed) en het voelt vertrouwd.
verder wens ik jullie allen succes met de vorderingen en tuning…..en houd het heel!
check op ebay co.uk voor de ics van jbi motorsport….dik spul voor weinig!!!!!!!!
zo…nu weer ff verder met de opelblitz monteren aan mn sleepoog!!!!!hahahha geintje…ben geen HATER!!!
ik heb nu diverse merken in mn handen gehad….
autostyle
glowshift
raid hp
nightflights…over het al gemaan zijn ze allemaal ongeveer gelijk.
ik heb dan nu de glowshifts…..maar durf te zweren dat een autostyle dezelfde onderdelen heeft…
allemaal china made…..
terwijl de glowshifts enorm prijzig waren.ik zag pas geleden metertjes,die je moet aansluiten op een main unit…..kosten ook mega veel…..
of bv zon tech pro2 systeem….ook erg duur…..
maar misschien wel erg nauwkeurig….misschien een andere optie?……………………
voor de iphone bezitters…………………….
programma :REV…….
ik was van plan om dit systeem aan te schaffen…
de wifi kabel is op diverse sites te bestellen voor ongeveer 150 euro…
tegelijk obd2 prog,data logger enz….
zelfs gps logger op google maps…helaas vanwege andere plannen,en andere auto gaat voor mij het proggie niet meer op…
op youtube staan diverse filmpjes van de iphone met REV.
zelfs proggies met dumpvalves…I-BOOST…..kewl!hahhaha
eej wes……
mooie cyfers….helaas een lege portomonnaie!!!!!!hahahah
maja…je bent op de goede weg…..ik zou die simons eraf halen,en die weg brengen naar een goede lasser,je weet ik kan d.pipes leveren.
maar ook die kosten nog aardig geld.kan je beter die simons laten aanpassen.
je duplex sys zou ik gewoon nog lekker houden.ik heb nu ook een visje uitgegooid bij een custom uitlaatbouwer,wat het kost om een enorme middendemper te laten monteren op de sky…..
komt goe………..
@zetos…….laat me weten hoe hij rijd…….!!!!!
downpijppie??????????je weet het…..zeg ja en hij komt er!!!!wel relax dat je al zo snel terecht kon…..
ik ga ook binnenkort…….
ik heb zelf de immitatie versie….
zowel de type 1 als de type 2……..
ze werden beide geleverd in een neutraal wit doosje….
in het doosje:
1x dumpvalve
1x imbus sleuteltje
2xwit t-stukje…..met ori hks logo
2x o clip
1xlas adapter…….en die las adapter is een beetje jammer….angezien bijna niemand een alu lasmachine heeft staan.
en de meeste piping van rvs is…..
ik heb destijds ook een immi slang adapter gekocht….
de type 1 heb ik destijds in nl gekocht,de verkoper kon me garanderen dat het geen ori hks was…maar dat de werking en de looks vergelijkbaar waren.
ook rarerims punt nl verkocht de immi type 2,en vertelde dat er bijna geen verschil in zat…en ori hks materiaal te monteren was op de immis…..
ik heb beide dumps gekocht via ebay…….
rond de 80 euro p/st…..de type 2 die ik heb, in plaats van het HKS logo op de top staat er bij mij SQV.
heb de type 2 immi ook al rond zien gaan voor 160 euro her en der……
een maatje van mij heeft destijds ook een hks gehad en die kostte ruim 350 euro…..
kon dus niet geloven dat er immi waren voor 3x nix….en zo gelijkwaardig.
ik zit veel te snuffelen naar dv,s….en tegenwoordig is er bijna van elke valve een replica….en zeer netjes afgewerkt ook….voor frakties……
maargoed…mijn omgebouwde sqv blaasd zeer luid en netjes….
heb er de type 1 achterkant opzitten(instelbaar)ja ok….maarja meer power is meer van alles he?
aaiiiiiiiiii zetos!!!!!!!!!!!!!!!!
eindelijk……..
gefeliciteerd man!!!!!tis zeker ff een werkje…….maar uiteindelijk…komt er een bigsmile op je face!!!.
volgende keer ruk ik ook de hele front erraf!!!!!gaat veel makkelijker.
maare hoe bevalt de leh tot nu toe met de diesel chip?
mvg ro……
btw..heb je nog een olie retour leiding over?
als je wilt kan ik wel ff rondvragen voor je……
hoeveel zou je er nodig hebben?
misschien kan ik ze uit een honda SLOPEN!!!!
tenzij je ze dan pertinent NIET wilt hebben hahahah
ahhhh zooooo……….
ja klopt…….
door het zwarte glas weerkaatst het daglicht te veel…..
ja er zijn een soort van losse kapjes te koop…die je er omheen kan schuiven…..
sorry dude…heb van de week 3 van die kapjes..weggeknikkert…..
eej marty…..
als ik je verhaal lees……
wil je je rempedaal als schakelaar laten werken voor de anti carjack….
alleen heeft je alarm 2x een plus signaal nodig om te schakelen……
heb je toevallig een multimeter?of desnoods een los 12volt lampje met fitting?
ff aan massa leggen en de plus bijprikken…..
en dan maar trappen op je pedaal…..maargoed…als iemand de echte draad weet op te sporen…is dat makkelijker…..en kan je die natuurlijk zelf eerst meten….
wel netjes dat anti carjack…..stom dat het er niet standaard al opzit….mis het ook op de astra….
heb je bij het inbouwen van die meters…..
toen nog ff op de achetrkant gekeken?of er een gloei of een led inzit?kan namelijk ook zijn dat het lampje/led niet helemaal lkkr in zn huisje zit…..
velgreiniger van de kruitvat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dat spul rockzzzzzzzz!!!!!!kost geen drol en werkt zeer goed….
is een heeeeeeeeeeeeeeeeeeele lange tijd geleden getest in de auto week……toen ze nog gewoon te koop waren als dik gevuld blad in de winkel.
kwam er zeer goed uit!
top spul!ik gebruik het ook of de cheap spray van de kwikfit…..ontloopt elkaar niet zo veel.
maar de vraag is….. welk soort velg wil je reinigen…..
bij ”gewone” velgen kan je wel alles gebruiken……
velgen met een gepolijste rand MET blanke lak zou ik een iets agressievere soort pakken,en gewoon tijdig afspoelen.
ik heb dat soort velgen van tenzo gehad…..en ingebrandde pitjes haalde ik weg met klei van mag…..
is gewoon een bitch die blanke lak op de gepolijste rand.
velgen met een echte rvs rand,kan je redelijk los op gaan…..
valt altijd te polijsten met belgom/kommandant….zelfs tandpasta!!!!!bv originele bbs lemans………heb pas een set hier gehad,en die waren 100% gepolijst en ZONDER blanke laag!!!!!
als je hier dus verdunde zoutzuur op smeert slaan ze gelijk wit uit…en ben je de l*l! dan ben je nog wel ff bezig met poetsen om de boutjes(2delig)heen.ik heb 2 jaar bij een motorzaak gewerkt,en daar kwam de verdunde zoutzuur goed van pas….hiermee maakten we de ketting helemaal droog/schoon.
en daarna opnieuw invetten,zag hij er als nieuwe uit….echter is het heel erg bijtend….en gewoon helemaal niet gebruiken voor op je velgen….als je niet zeker bent van je zaak….
ik heb zelf in het verleden zilveren velgen gehad van bsa ook met losse rvs rand,en kwam niet overal lekker bij met de spons/borstel.
dan spoot ik er gewoon pure dreft op,in borstelen en schoon spuiten met zon kleine stoomcleaner……je weet wel zon AMAZING DISCOVERY ding!!!!
gaat geweldig…..
maargoed…..regelmatig onderhoud aan je wielen is gewoon noodzaak,ook je velgen gewoon meepakken met de poets….voorkomt ook welles het aankoeken van straatvuil en rempoejah!
@topicstarter……
de jouwe zijn zo mooi ge powdercoat,dat je gewoon kan poetsen op de stoeprand…..knetterhard!hahahha
je wheels zijn zeer netjes geworden…….mooi werk!
kleur en model………super……..
ben tijdje geleden ook voor wezen kijken…..een duitser met beetje schade…..
nu ik die van jou zie schitteren….ben ik een beetje jalours hahahahah
have fun with it!!!!!
explod….bijvoorbeeld……
bij hem brandde zn netvlies erruit savonds….
de meters van hem zijn voorzien van blauwe led….
die heeft er een panty sok overheen getrokken……omdat het TE fel was….
maar jouw klacht is dat het niet goed af te lezen is…..
daarom vroeg ik je om een foto….kunnen we zijn welke meter het precies is….en of er meer standen op kunnen zitten…..@jermir……
kan je anders ff een picci plaatsen van je meters?
heb van de week nog ff naar xplod zn meters mogen kijken,maar die heeft er echt een sokje overheen getrokken….
ik zou ook zeker ff snuffelen op ebay…..
kan soms nog schelen…ze zijn wel licht…en niet zo chunky van model….
heb zelf slechte ervaringen ondervonden met de baileys…
maar aan die van mij was dan ook geknutseld door de vorrige eigenaar.vet man…..
2,2 met charger……
ben zelf leverancier geweest van eaton……had nooit geweten dat de m45 bestond…..maargoed..was toen meer met brommers bezig..hahahik zalles een balletje opgooien bij mn ouwe werkgever….
echt gaaf om te zien…en te horen.
maargoed…deze sutups komen bij een cobalt vandaan?!
hmmzz ff zoeken voor mn maatje dan…..
rijd een 2,2 vec station…en schreeuwd om meer vermogen….
ding is eigenlijk te zwaar voor zon motor….weet wel dat een normale m45 onder de 1000 te koop staat nieuw…
maarja …wij hebben gm…..
zag op de cobalt sc wel een ori gm map sensor?hmmm xdat zal wel HET grote verschil zijn dan.nope….leh is ook gewoon naaldlagers……
zonde eigenlijk…….maja….kosten…kosten….
-
AuteurBerichten