Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Ok bedankt.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik voor klussen buiten een onderhoudsbeurt de dealer niet echt vertrouw.
Ik zal RAL even een pbtje sturen.Thx
Waar kan ik dat het beste laten doen?
Is de dealer een optie of zijn er andere bedrijven die daar meer verstand van hebben?Ok Willem bedankt.
Is dit makkelijk te doen zonder brug?super wat je allemaal aan het doen bent met de ascona.
ik ben met de mijne ook begonnen te strippen om hem daarna te restaureren en zoals ik het bij jou zie kan ik denk ik nog een hoop rottigheid bij de mijne verwachten.
succes met je verdere plannen van de ascona en ik blijf je topic volgen.gr Willem
origineel gepost door henk 400rr
ga je er alleen mee sprinten dan?Het is voor mij een zomer auto waar ik alleen mee rijd met mooi weer en eventueel naar een meeting.
Het is natuurlijk altijd leuk als je erg snel weg kan bij het stoplicht en echt hard rijden op de grote weg is ook niet leuk meer ( bekeuringen en onoplettendheid van mede weggebruikers die zonder te kijken van baan verwisselen )
Misschien dat ik wel eens met een sprint wedstrijd meedoe.Dan hou ik hem lekker zo moet alleen nog op zoek naar een sper maar dat komt wel goed heb geen haast.
Eerst moet de Ascona nog gerestaureerd worden dit word best nog een aardige klus dus tijd genoeg voor een sper.ok bedankt :thumbup
dan ga ik nog even nadenken over wat ik precies wil.
Bedankt :thumbup
Is het wijs om met deze overbrenging een 2.5 met getrag 240 met 200+ pk te gaan rijden? zoniet welke overbrenging kan ik dan beter gebruiken?
Bedankt ik dacht ook dat die van een 323 E21 de goede waren maar deze schijnen ook te kort te zijn.
Ik heb ze nu van een Monza en deze zijn goed.Ok bedankt voor de info.
Ik heb namelijk ook nog een setje BBS Mahle liggen 7j x 15 ET 13.Ik zou nog maar even snel een staatslot halen want je heb echt alle geluk van de wereld.
Die auto is gewoon nieuw:wors:wors:worsmet de soldeerbout werkt perfekt dat heb ik ook gedaan.
als je ze dan weer terug doet na het lakken even een beetje 2 sec lijm aan de binnen
kant op de puntjes doen.zeker mooi Robbie :wors:wors:wors
origineel gepost door guus
Ik heb er ook Ats`en onder,maar dan de 7 x 15 et 13.gr,
GuusWelke maat banden heb je er om heen?
Past dit zonder aanpassingen? en dan bedoel ik zonder het aanpassen van de wielranden ( omrollen of wegslijpen )Gr,
WillemIk ben blij dat jullie het ook mooi vinden.
De 7j variant vind ik zelf nog mooier.( staat super Guus )
Het was al moeilijk om een mooie set 6j te vinden en de 7j ben ik helemaal nog niet tegen gekomen
in het tweedehands circuit.origineel gepost door McLambo
Staat heel goed! Hoeveel is die verlaagd? (en waarmee?)Hij is ongeveer 80 mm gezakt.
De veren zijn van Mantzel 60 mm in combi met korte gele koni’s.origineel gepost door McLambo
origineel gepost door silver-vectra-sport
Ik heb wat nieuwe foto’s van de mijne gemaakt.
Heb er een aantal dingen aan gedaan:nu is hij verlaagd:
Wat ik eens wil weten is: Waar heb je deze prachtige ascona gevonden, en was hij op dat moment in deze staat?
Ik heb hem via internet gevonden in limburg en was van een liefhebber.
Hij is niet zo mooi als hij op de foto’s lijkt.
Er zit hier en daar wel een plekje maar hij gaat volgend jaar uit elkaar en word hij gerestaureerd.
Je moet gewoon goed zoeken dan zijn er best nog mooie te vinden ik heb ongeveer 1,5 jaar gezocht voordat ik vond wat aan mijn voorwaarden voldeed.Dit is echt precies wat ik zoek. Ook met 1.9s of hoger
zal helaas een droom blijven :cry
het nieuwe interieur is niet mijn smaak maar als de gte stoelen slecht waren en je geen achterbank had is dit wel een verbetering.
persoonlijk had ik de gte stoelen opnieuw laten stofferen en een achterbank gezocht en in de zelfde stof laten stofferen.
maar ieder zijn smaak.
de kofferbak vind ik wel heel mooi gedaan.:wors
als de auto straks gespoten is is het ook weer anders.:Dvolgende week bel ik inderdaad de rdw ff dan weet ik precies hoe het zit.
heb het topic van rrruud gelezen super!
ik dacht dat die keuring veel meer inhield.
thanx voor de tip.super auto :wors:wors:wors
mooi gedaan en de info over de keuring bij het rdw super daar kan ik ook veel mee.:thumbuporigineel gepost door henkjan_80
Tegenwoordig kun je de auto vrij eenvoudig en goedkoop laten omkeuren, voorwaarde is dat hij aan de apk eisen blijft voldoen (dus geen 6-cil ombouw). Ik zou gewoon even naar de rdw gaan voor infook bedankt dan ga ik bij de rdw informeren hoe dit zit.
:Dok bedankt voor de info.
Ik denk dat ik dan m’n 1900 ga verbouwen. :thumbuporigineel gepost door fluks
cilinders van je 1900 1 mm opboren dan kun je het draaiende gedeelte
van een 2400 in zettenAls dat zo is dan ga ik dat doen de cilinders moeten toch opnieuw geboord en gehoond worden naar 97 mm omdat ik met gesmede zuigers wil gaan rijden.
Maar er is mij wel eens verteld dat de drijfstangen de cilinderwand raken en dan de slag niet kan maken als je een 2liter of 1900 opboord en daar een 2,4 krukas met drijfstangen in bouwt. -
AuteurBerichten