Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
het is wel makkelijk als hij open kan, hoe wou je anders de schanieren kontroleren.
en als hij open kan keur ik hem ook gewoon goed
je zet ze zelf toch niet te dicht bij elkaar, tenzij je met pumps ga rijden……
gemiddelde schoen 8 a 10 cmbreed pendaal een cm of 5 dus toch wel een ruimte van 3 cm nodig lijkt mij.
neem eens een alto of panda…
die wil je niet rijden met werk schoenen aan.rubbers hoeven niet, maar wel een antislip opervlak, verder mag er volgens mij(ik heb hier geen boek) een heleboel
de bak of bij de montage niet goed vast gezet. flens niet goed door geperst. fabrikage fout.
origineel gepost door Fearless
Airbag lampje mag voor de apk….waarschijnlijk wel met een vermelding op het keuringsbewijs. Maar is vaak bij een opel simpel te verhelpen. (stekkers onder de stoel, te veel weerstand)Maar een keuring voor een personenauto kost rond de 40 euro. Als je gewoon goed overlegt met de garage dan hoeft het niet veel geld te kosten. Zelf dingen repareren wat hun afkeuren is ook een optie. Alleen moeten ze dan weeeeeerrrr je auto een keer nalopen om alles weer te controleren. En dan doen de zeikers ook heel de auto opnieuw want in een week of 2 tijd kan er maar zo weer wat kapot gaan ;)
Als je de pech hebt melden ze hem af op afkeur……dan kom je de garage niet meer uit……..Dan is je apk direct weg….
Ja alleen worden die zeikers betaald om een juiste keuring uit te voeren en hebben de apk zelf hard nodig om hun brood te verdienen.
band tegen een stoep, hoesje lek, koplamp bolletje niet goed vervangen, ruitensproeiertje leeg, lambdasonde die er niet meer lekker werkt ( co ) enz.
het zijn maar puntjes, maar het telt wel.gewoon een keuring doen, dan weet je precies wat er mis is en je kan altijd in overleg zelf repareren.
ik heb het gehad met een c20xe, toen zat de plus kabel naar de startmotor, met het kantelen van de motor een fractie tegen de massa
volgens mij als er hoofdgroeven opzitten(die met indicator) is het goed keur. er staat mij niets van bij dat we op ekeur moeten letten. daar in tegen is het examen ook al weer 1,5 jaar terug
van de week nog een steekproef om 16:58 uur:hmmz , wachttijd 18.28
als er gordels in zitten moeten ze werken en deugdelijk bevestigd zijn.
dus als ik ze er niet uit kan trekken zijn ze deugdelijk.:)
mazzel kan je altijd hebben, maar hij moet open kunnen. niet alleen om te kijken of hij open gaat, maar ook kijken of hij nog vast zit aan de carroserie en of er niet stiekem een gas tank in zit.
Ik ben gewoon wat voorzichtiger geworden nadat vorige keer alles in elkaar draaide. dat heeft best wel wat geld en tijd gekost.
;) tik foutje
jeetje…. ik zit een paar daagjes in het zonnetje. :D
volgens mij 1mm. daar heb ik wel opdracht toe gegeven. :( en dat uitliteren heb ik uitbesteed aan een ander (die heeft genoeg race ervaring met clio cup en micra cup)
Wel stom van die reken fout. hebben ze op school toch gefaald met het opleiden van mij.
Dus uiteindelijk kan ik gewoon rijden met euro98 en octaan booster (voor de veiligheid)?
ik denk dat ik het wel goed gedaan heb ja, de kop heeft een inhoud van 41 cc , het onderblok een inhoud van 581 cc
de koppakking , de koppakking 6.75 cc.uit gerekend met de formule
1/4 x pi x boring x slag
koppakking 0.25×3.14x86x1mm=6.75 cc
onderblok 0.25×3.14x86x86= 580.5 cc
kop uitgeliterd = 41cckop 41cc
koppakking 6.75 cc
47.75 cconderblok 581 cc : 47.75 cc = 1 op 12
of zit ik er naast? dat kan ook natuurlijk.
-
AuteurBerichten