Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Waarom bouw je geen AFL in? :D
Lekker bezig!
Hoi,
Dat kan, zie pm.
U2u terug gestuurd, toch snelle reactie :jerry
22 november 2011 om 09:21 In reactie op: Vec C1 Z1.9DTH 2004 by jraaf / Kleine handige mod #17783676:thumb
18 november 2011 om 11:08 In reactie op: Vec C1 Z1.9DTH 2004 by jraaf / Kleine handige mod #17783693Mooi werk! Nu nog AFL :jerry
Nee klopt, gaat zo snel dat inbouwen :jerry Heb alleen foto met h7 lampen en een met afl koplampen, niet zo boeiend..
AFL werkt ook zonder hoogtesensoren, heb het zelf bij mijn c2 ook ingebouwd echter achteras-sensor kabel verkeerd gemaakt waardoor me hoogteregeling niet werkte, maar afl werkte toen wel. Nu alweer gefixt :D Heerlijk die AFL!!
Wat zijn de kosten voor de installatie & inbouw?
Heb je 3L vervangen oof heb je de bak laten doorspoelen?
Ik heb nog een nieuwe wiellager te koop voor een Vectra-C. Pm voor meer info!
Enigste wat niet past is van een 2.8 v6, die is een stuk groter en loopt iets anders. GTS & sedan zijn wel uitwisselbaar.
Ja klopt dat is een Y stuk van irmscher, die zit op het middestuk die ik tekoop heb. Je hebt alleen nog een rechter einddemper nodig van een 2.2 of 3.2.
Aansluiting op jou uitlaat moet passen.
[rquote=1880140&tid=141393&author=evertfisherman]Trouwens Chiel:
Ben jij al wat meer te weten gekomen over het plaatsen van een dubbele originele uitlaat op een Vectra C 1.8?
Een vectra C GTS 1.8 heeft ook 1 zo’n sportieve einddemper, die pijpdiameter is volgens mij wel hetzelfde als de sedan 1.8 omdat de motor (motorcode) ook hetzelfde is.
Die dubbele uitlaat zit dus origineel alleen op de 3,2 v6?
Laatst stond er een Vectra C 2,2 benzine 114kW uit 2007 hier in de straat en die had ook twee originele pijpjes zag ik. Ziet er wel echt mooi uit hoor:thumbup.Op en aanmerkingen zijn welkom.
[/rquote]Ik heb nog een middedemper + linker uitlaat van een GTS. Past op jou 1.8. Heb je alleen nog een rechter einddemper nodig.
Naja, de waterpomp MOET niet vervangen worden. Maar dit het verstandig is om dit te vervangen blijkt maar weer!! Ik was zelf in de veronderstelling dat dit vervangen was namelijk…
Nee schade is beperkt gelukkig, omdat ik het gelijk hoorde. Nee geen 16 kromme kleppen. Distributieriem is er heel afgekomen. Gelijk motor uit en na de zaak gesleept.
Geen garantie.
Waterpomp vastgelopen van mijn z19dth gisteren :cry
Leuk als de opel-dealer de distributie vervangt zonder waterpomp :fy1
[rquote=1843021&tid=139395&author=Marcel28]Hey Jurgen.
Met de signum alles goed hoor, onlangs laten tunen bij EDS.. is opgekrikt naar 240 pk en geloof iets van 580nm.Was meer uit te halen, maar dat leek de heren niet verstandig i.v.m. de automaat. Was overigens ook nog geen sportfilter en grotere air intake gemonteerd.
Groetjes
Marcel[/rquote]Heh, lukte het bij jou Signum het wel op de rollerbank? Want mijn GTS ging niet goed op de rollerbank ivm beveiliging in de automaat. De 3.0 cdti heeft de zelfde automaat dus dat zou dan ook een probleem moeten geven??
[rquote=1841619&tid=139395&author=jraaf]
[/rquote]CIM moet altijd geprogrammeerd worden, afhankelijk wat voor CIM je hebt moet je ook het contactslot veranderen![/rquote]
Zou best zo zijn, maar de cim kun je alleen maar programmeren als je de securitie code hebt. Die van je huidige cim wel te verstaan. Als je die niet hebt dien je de securitie code van de nieuwe cim die je installeerd te gebruiken. Probleem is dan dat die nieuwe code niet matched met je sleutelcode. Enige oplossing is dan idd een ander contactslot etc.
We doen er dus verstandig aan om de security code en het sleutel nummer op te laten slaan bij de vod in het systeem. Die van mij stond er ook niet in maar ik had de originele carpass. Ook een goede tip voor vec occasie kopers, vraag om die pass.
Safe driving Jurgen[/rquote]
Ja dat weet ik, indien je cim niet is vrijgeschakeld dan gaat die niet werken.
De reden dat bij mij de contactslot veranderd moest worden was omdat de HXXXX cilinder niet paste, en de ZXXXX wel (2008) in de CIM. Dat staat los van het tech2 werk.
Maar bij jou is dit niet het geval, dus ter info voor andere dat ze er rekening mee houden :)
[rquote=1837402&tid=139395&author=jraaf][rquote=1837171&tid=139395&author=sfr]Je contactslot/deurslot moet je waarschijnlijk ook vervangen, omdat de contactslot niet pas in de nieuwe cim omdat deze waarschijnlijk een Zxxx nummer heeft. Dat had ik ook bij de ombouw 2 jaar geleden.[/rquote]
:hmmzVolgens mij hoef ik het contactslot helemaal niet te vervangen en dus ook m’n deursloten niet. CIM dient geprogrammeerd te worden. VOD gaf aan dat dat geen problem was……
Mocht dat wel zo zijn…:P
Safe driving Jurgen
[/rquote]CIM moet altijd geprogrammeerd worden, afhankelijk wat voor CIM je hebt moet je ook het contactslot veranderen!
Je contactslot/deurslot moet je waarschijnlijk ook vervangen, omdat de contactslot niet pas in de nieuwe cim omdat deze waarschijnlijk een Zxxx nummer heeft. Dat had ik ook bij de ombouw 2 jaar geleden.
Ik heb volgens mij ook nog ergens een rooster liggen, indien speaker die van hem niet meer kan vinden :)
AFL ingebouwd in mijn GTS :o:afro
:)
-
AuteurBerichten