Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Of welke leindingen moeten er overbrugd worden, heb niet echt veel verstand van het engels :P
Iemand een idee waarom dat mn c20let soms durft schokken bij voll gas te geven in een van de versnellingen.. af en toe wil het motorstoringlampje branden en dan valt ie weer weg..Kunnen jullie me ook vertellen hoeveel olie er precies in de bak moet ?
En als die opnieuw zou stuk gaan zit er niets anders op dan om te bouwen naar FWD :hmmz
Ik ben eens benieuwd.. heb nog andere vragen maar kan er nu niet opkomen :Pzo,
het lockingkitje zit er in.. ben benieuwd hoelang de levensduur zal zijn.. ken er een paar of facebook en ze zijn er niet echt tevreden over..
degenen die hier een lockingkit hebben in hun verdeelbak, vertel me eens je ervaring ? Vertel me ook of je er tevreden over bent ? Blijkbaar hoor ik nu wat anders van mensen of facebook en dat blijkbaar de ringen nog meer schade kunnen aanrichten..Mvg..! :D
welke olie gebruik je dan Martin van castrol 75w90 ?
zo heb het lockingkitje besteld van howard.. ben eens benieuwd.. wat het kitje allemaal inhoud..
wat ik me ook afvroeg waarschijnlijk met het lockingkitje zal ook de koppeling vlugger slijten mits dat ik vroeger af en toe op de voorwielen rond reed..
trouwens wat ik ben vergeten te vragen.. is het moeilijk om de dichtingen achterraan de differentieel te vervangen ?
Hij lekt namelijk.. zou eventueel de olie enz.. vernieuwen en alle dichtringen enz.. vervangen.Gr Sacir
Heb je er een foto van ? Email adres van de man of enige hoe ik hem kan contacteren.. heb je die ringen zelf in je bak gestoken dan ? Ik zal zien wat ik zelf aan wil kan doen.. bedankt Martin !!!!!
Gr
Bedankt martin, ik heb niet gereden sinds mn bak olie lekte dus ik denk niet dat mijn ringen of zo beschadigd zijn.. wat kost zo’n lock kitje dan ? Wie kan dat locken voor me ? Kan ik dat zelf doen? Hoe noemt die pakking ? En dat locken hoelang gaat dat mee? Ben namelijk van plan om op vmax / eds phase 3 te gaan rijden..
Greeetss
Ik heb gezegd eerlijk geen idee van, heb mijn calibra gekocht op 148.000 en die heeft er nu op 1jaartijd 155.000 km’s
Valt dit nog te redden of ? Moet er een andere verdeelbak op.. idd de olie komt uit de dunne leiding.
Bedankt dat jullie me willen helpen..Ja maar hoe? Uit de verdeelbak klopt.. ik rij er niet meer mee sinds de olie eruit is beginnen komen.. het is een zwarte leiding die uit de verdeelbak/versnellingsbak komt.. het is atf olie die eruit komt en het is zwart van kleur.. blijkbaar is die bak verbonden met de servo reservoir
13 februari 2015 om 10:23 In reactie op: PVG (proces verbaal van goedkeuring)/typegoedkeuring #18242085en die heeft de golf nu is zijn 2de jaar hier in belgie dus.. tot nu toe zou die dat al moeten hebben gekregen niet ?
Groetjes Sacir
13 februari 2015 om 10:16 In reactie op: PVG (proces verbaal van goedkeuring)/typegoedkeuring #18242084De BIV (Belasting op inverkeerstelling) bedraagt: 223,68 EUR
De VB (Verkeersbelasting) bedraagt: 402,73 EURDit is als ik zelf de simulatie doe op de BIV site, maar een bijkomend BIV daar heb ik nog nooit iets over gehoord.. ze;fs niet van mn vriend en die heeft een Golf 2 G60 naar hier gebracht,, die moest geen bijkomend biv betalen hoor,,
Greeetsss
12 februari 2015 om 22:02 In reactie op: PVG (proces verbaal van goedkeuring)/typegoedkeuring #18242082Wat voor BIV als ik vragen mag ?? Ik heb nu een afspraak 26Feb voor een homologatie keuring, dus ik wacht wel af,, ik zal wel mn achterste remmen + remschijven moeten vervangen denk ik want die zijn ook geperforeerd zoals vooraan.. anders zal die zeker niet accepteerd worden denk ik.. Bedankt !
Voor de videoclip, wat verwacht je als je 350pk opzet op FWD .. maar op 4wd vrees ik ervoor dat je je cardan gewoonweg doorblaast. Niet de eerste of 2demaal maar het heeft zn sletage.. greetss bij mij op 310pk Evo5vmax is net hetzelfde.. en als je je wastegatedose beetje bijdraait is ie nog agressiever.. succes !!!
ik heb geen idee van die schakelaar dat EDS erbij levert.. zelf heb ik die schakelaar nog nooit gezien, mijn neef zn Calibra was gechipt met EDS en die heb ik bij hem niet gezien, maar die auto ging er wel vandoor als een raket (4.6 sec. 0-100) tot ie zn achterste cardan heeft kapot gereden(achterste wiel aandrijving) daarom dat ik iedereen afraad als ie is gechipt om met de 4×4 te rijden, je kan hem wel beter houden op de weg maar het is zonde van de 4×4 om die kapot te rijden, zelfs orgineel neem je het risico als je wil optrekken met brute kracht,, ik schakel gewoon de zekering uit, heb er al van verschillende mensen gehoord dat ze er een schakelaar tussen steken.. dit is ook een optie ga ik misschien later ook doen.. mijn cali heeft ook 150k op de teller en ik denk dat mn achterste cardan ergens lekt,, want die heeft wat olie sporen.. denk dat de dichting het geeft begeven.. greeetzz
12 februari 2015 om 10:55 In reactie op: PVG (proces verbaal van goedkeuring)/typegoedkeuring #18242080Hoelang heeft dit allemaal samen geduurd en hoeveel moest je ervoor betalen ??
Heb zelf namelijk een Calibra Turbo uit NL ingevoerd van de eerst eigenaar en moet ook heel die proces doorgaan..Groetjes Sacir
Zowiezo is de 4×4 van een Calibra kwetsbaar ook al ie standaad, ik gebruik hem bijv niet altijd alleen waar nodig, ik schakel hem uit,, zelf ben ik van plan om een Vmax Phase 3 chip te steken, heb gezien van eds phase 3 dat het je kleppen wat kan kapotmaken, en bij vmax loop je minder dat risico.. als je niet volledig 350pk + wil, dan zou ik voor phase 1 of 2 gaan, want dan moet je bijna niets aanpassen, bij phase 3 moet je zowiezo een intercooler plaatsen, andere wastegate doos die versterkt is en eventueel andere bougies.. voor het mist risico is stadaard het beste.. of eventueel phase 1.. alles erboven heeft gevolgen naturlijk.. het is te zien hoever jij en je portemonee ver willen gaan.. greetss..
Calibra TURBO C20LET volledig orgineel en standaad tot deze lente, na deze lente kw veren eronder, andere velgen eventueel, sport uitlaat en chip.. Vmax EVO5 Phase 3 +- 310pk
-
AuteurBerichten