Locking 4×4 Calibra c20let

Forumindex Forums Modellen Calibra Locking 4×4 Calibra c20let

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17275316
    Sacir
    Deelnemer
      Lid sinds:
      26 November 2014

      4×4 gelockt(verdeelbak)

      want volgens mijn reservoir moet ik altijd olie bijvullen dus dat klopt niet.. er zit voldoende olie in de verdeelbak..
      Wat moet er nu van leidingen verwijderd worden ?

      Thx!

      #18310063
      Sacir
      Deelnemer
        Lid sinds:
        26 November 2014

        Of welke leindingen moeten er overbrugd worden, heb niet echt veel verstand van het engels :P
        Iemand een idee waarom dat mn c20let soms durft schokken bij voll gas te geven in een van de versnellingen.. af en toe wil het motorstoringlampje branden en dan valt ie weer weg..

        #18310064
        inayat
        Deelnemer
          Lid sinds:
          24 February 2011

          Misschien Frank Janssen vragen. Zijn website kun je evt googlen.
          Heeft de mijne ook gelocked.
          Kun je misschien vragen hoe het precies zit.

          #18310065
          drakos
          Deelnemer
            Lid sinds:
            6 December 2010

            je kan alles weghalen en bij het stuurhuis ff de leidingen naar de actuator overbruggen met een slangetje en goede klemmen.
            stuurhuis van een niet 4×4 erin is nog netter.

            als je olie verliest zal het niet in je verdeelbak zitten, als de drukgroep daar lek is pompt ie het over naar de verdeelbak zelf.. heb dit nog niet eerder zien gebeuren
            maar ff de temp/niveau plug losdraaien en kijken of de verdeelbakolie nog roodachtig is en niet eruit stroomt.
            lijkt me eerder dat je ergens anders een klein lek heb.

            het schokken kwam bij mij door de verlaging, achter krijg je camber met verlagen wat de rolomtrek beinvloed, hier kunnen ze slecht mee omgaan..correctieset erin en opgelost
            verschillend profiel of versleten banden geeft hetzelfde resultaat trouwens.. bij 2mm verschil in profiel voel je het al.

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.