Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Ja heb 2x maar kunnen rijden helaas :???:
Snelste was 13.5 maar had nog sneller gekunt.Ik heb voor 8.5j 205 40 17 en achter 10j 225 35 17 king:
Nee ik heb de lekkage redelijk kunnen verstoppen haha.
Had nog niet alle onderdelen en ga ook gelijk distibutie alles vervangen.Thnx de 10j achter staan wel goed he haha
Thnx Exos!
Betere uitleg had ik niet kunnen krijgen. :thumb
Komt t helemaal goed.Een vlam uit een let of leh te krijgen is best lastig hoor… ik heb allebei gereden zonder kat en een vlam is echt zeldzaam.
Ligt ook aan goede afstelling
Dat is zeker waar!
Ik heb een paar keer nu op 2/3e benzine en 1/3e e85 erbij getankt en dat heeft echt merkbaar meer koppel gegeven en ook tot eindtoeren door bleef die gaan.
Zeker een aanrader
En jij noemt jezelf fearless? :jerry
Ja is ook wel leuk ja maar die klep in t midden is wel minder voor de flow t is maar wat je wil
Ja dat bedoel ik gedoe allemaal t is voor dagelijk dus dan moet altijd met zo een flap gaan rijden. Liever dikke demper dan
Ja maar het is geen circuit racer maar gewoon straat en het oog wil ook wat dan ;)
Gewoon degelijk geluid
nice man! goed om te weten.. en handig ook dat systeem!
nice :thumb
ja dat raad ik hem ook aan maar hij wil het geluid toch wat beperkt hebben vandaar..
maar ik rij met 3inch tot middendemper en dan weer 2.5ich tot einde en bijna zelfde setup ex. zuigers, drijfstangen, uitlaat nok en eds inlaat. en mijne pakt veel sneller en feller op dus iets klopt er nog niet. en nee geen sleuteltje of wat dan ook..
is een sensor die wel werkt alleen niet meer helemaal naar behoren en dan komt er bij sommige ook geen storing.ja dan is 2.5inch meer dan zat, ik ga ook nog wel uitbreiden naar vol 3inch alleen we leen dikke demper erin dan.
en is die al aangekomen?
nee hij rijd wel nog met 2.75″ downpipe en de rest 2.5″ wel zonder race kat nu.
de eerste naar eds was niet zo best waren nog veel mankementjes
er is nu nog 1 ding waardoor die ff gaat en dan weer inhoud en daarna weer gaat
na ff een reset is t weg en gaat die als een gek maar blijft terug komen na tijdje en hij leest helaas nix af met uitlezen..
moet toch 1 of andere sensor zijn maar welke… als dat eruit is gaat hij de bank weer opja klopt had eerst alleen de inlaat nok maar nu ook de uitlaat nok erin
ja geld moet t altijd weer zo moeilijk maken allemaal ;)
ik ben ook weer met veel te veel bezig
ja vriend van me heeft nu ook de regal inlaat en uitlaatnokkenas en de eds inlaat erbij ben benieuwd wat hij gaat halen op de bank
@Baas J. wrote:
@NoFear1696 wrote:
@Baas J. wrote:
300pk is echt de max voor z20leh turbo sowieso, boven de 280pk gaan diverse zaken van een z20let het al niet echt leuk meer vinden. Originele koppeling kan in elk geval 430nm aan.. daar reed ik mee in mn vorige auto (z20let)
Volgens EDS kan de z20leh 350pk draaien :hmmz ik zit namelijk al op 320pk.
moet alleen de inlaatspruitstuk van EDS hebben :jerry :jerryVolgens Vmax is 300pk de max voor std. z20leh lader. Daarboven moet je de hybride variant hebben, die kan wel 350pk.
maar die 300pk is dan toch berekent op een standaard blok ook?
om die 350pk te halen met een leh turbo tune je ook niet meer via je turbo die blijft de zelfde druk.
je tuned je blok dmv 3inch uitlaat, grotere inlaat en scherpere nokkenassen enz enz.
dus het vermogen van het blok wordt meer en heb verder nix met de turbo te maken dan.:wub
£166.70 inc VAT
dat is klote… als het goed is heb ik er ook nog 1 van een leh liggen voor je
en de mooiste heeft forge te koop die ken je zelf stellen ook met veren en ringen ziet er ook super uit gepolijst net als de dv van hun.
haha het lijkt een 5 op de film maar het is een 3serie.. 330 was wel mooi was echt zo een rijkeluis ventje van net 20 liep veel te gassen naast me voor de race maar t bekje wat die trok toen ik de banden ff warmden was onbetaalbaar haha
haha ja ik won m maar wel net aan..
is te zien op youtube als je zoekt op race wars 2012 en dan aftermovie is lang filmpje van de dag zie mijn sprint tussen tegen hem
ja ik reed ook tegen een oude bmw met een 3.5 liter motor met 315pk en 400nm die vond ik ook echt vet, felle 6cilinder geluid
thnx :thumb txa sper diff is echt een wereld van verschil met wegtrekken, ben zeer tevreden.
ja er reden wel meer als 200 wagen dat was wel beetje te veel van het goede… op het einde laatste uur heb ik net zoveel als de hele dag gereden toen was het beter
super strak werk weer allemaal!
1 ding is zeker… Botter gaat straks nog veel vlotter :thumbup
-
AuteurBerichten