Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
das een mooie vondst, bij mijn begint die slang ook slecht te worden… niet heel raar na 25 jaar ;)
Heb het een keer gehad, met oude type klepstoter dat deze ook keihard begon te tikken.
Dit gebeurde een op de andere dag.Ook geflushed, niet geholpen uiteindelijk nieuwe klepstoters gekocht.
Bij het uit elkaar halen werd het probleem duidelijk. Het binnenwerk was los van de “stoter” zelfhaha allemaal al meerdere malen gezien :P
Leuke filmpjes!
kleine update, rotor en verdeelkap vervangen, was geen overbodige luxe :P
Maakte geen verschil, maar sinds kort begint lampje achter benzine metertje ook te flippen.
Ik ga er nu toch wel vanuit dat er iets niet zo best meer is in de tellercluster.nu zoeken naar teller met toerenteller tot 8 duizend :P
Klein vraagje daarover trouwens, is het mogelijk om de km teller over te zetten? op een mogelijk 2dehands tellercluster.oke, dan zal ik eerdaags contact opnemen. Bedankt!
Als ik er even op in mag haken voor info ;)
Ik zelf zoek ook nieuwe kabels, en bij fsrs hebben ze op site dan geen kabels voor een c20xe.
Nu is mijn motor niet meer standaard(andere nokkenassen en kop geflowed)Welke zijn dan raadzaam?
nee alleen de tellerbak
Nou er is wat nieuws bij gekomen, nu kan het lampje wat achter de toerenteller is random beginnen te flikkeren en ook zomaar weer stoppen
Gok nu toch op een beschadiging in de printfolie, nog niet lang geleden dashboard eruit gehad. En de contacten waren allemaal schoon…Verhaal van de toerenteller, zou graag willen testen met goeie bougiekabels. Heb alleen op het moment geld niet liggen voor een set kabels :/ Dus dit zal ik later pas kunnen uitsluiten.
oude type
bobine kabel ook ja.
Maar als er 1 zou doorslaan, moet je dat dan ook niet merken met hoe de motor loopt?
Andere bougie kabels getest, probleem het zelfde.
Nu zijn dat ook gebruikte van een lopende motor, maar daar blijft toerenteller wel normaal…@Project wrote:
heb je nog een set bougiekabels liggen??
probeer dat eerst eensDie kan ik wel even lenen van maat van me, ga ik zeker proberen.
Bedankt!
Enne krukas sensor, als daar wat mee is, zou dat ook effect moeten hebben op de motor lijkt mij. en die draait perfect
even een oud topic naar boven kicken,
Heb dashboard uit elkaar gehad, de printfolie was nog helemaal goed. Spannings stabilisator niet zo snel kunnen vinden…
Maar toerenteller heeft tijd goed gedaan.
Tot ik afgelopen weekend 140 over de snelweg ging, en dat dat ding het weer op ze heupen kreeg.
Toerenteller dacht op een gegeven moment dat ik rond de 12 toeren maakte… bleef ook vast staan en met klein tikje schoot ie weer terug en ging ie fijn verder met “dansen”,
en weer even later doet ie weer normaal.Nu dacht ik ergens gelezen te hebben dat ie een signaal pakt van de bobine, bedrading en contact puntjes daarvan zijn goed en schoon.
Ga nu een 2de hands teller zoeken, en hopen dat het probleem in de teller zelf zit.Maar als iemand nog een idee heeft wat het kan zijn en of misschien via een foto kan laten zien waar ik de spanning stabilisator kan vinden. Graag :D
komt door de versnellingsbak en voorwiel aandrijving, dat die motor zo ver naar voren zit.
althans zo was het ook bij een audi rs6
kijk dat is iets waar ik wat aan heb, gok dat er weinig verschil in ABS systeem zit van een 91′ en 94′.
Heel erg bedankt :thumb
mijn dank is groot.
Snel nog een vraagje, Dat lampje wat achter de middenconsole/verwarming unit zit, is dat toevallig ook zo’n soort lampje?
Dat moet wel lukken, aangezien jij het net vervangen heb.
Hoeveel lampjes zitten er in? :P
Kan ik ze bestellenVraagje over je teller unit,
Hoe heb je dat gedaan? witte leds erin of normale witte lampjes?
Wil het bij de mijne ook allemaal wit licht maken :PEdit:
Zucht, te snel reageren. Zie het al dat je je witte lampjes heb…ook maar is gaan kijken daarvoor
Herkende die auto gelijk xD
Filmpje dat ik paar jaar geleden zaghttp://www.youtube.com/watch?v=fe4H-csXAnk” onclick=”window.open(this.href);return false;
In Noord Holland met een calibra uit 91, uit me hoofd 1180 kilo?? Betaal ik 133 in het kwartaal.
Als ik het goed onthouden heb hebben de eerste calibra’s geen interieur filter.
En dacht dat het later alleen aanwezig was bij een calibra met airco.Mijn calibra heeft ook geen interieur filter trouwens
@lenny0202 wrote:
kwa zware auto zal wel meevallen … wat weeg een corsa of astra tegenwoordig wel niet
corsa opc ruim 1200 kilo, is mijn calibra lichter :P
@Fearless wrote:
@Robc20xe wrote:
http://www.fsrs-opelwebshop.nl/carterpakking-oe-ref-652274.html
alstu :P
Dat is m die ik ook had, alleen weer ik m vandaan had??? :sleeping Tis ook alweer een tijdje terug ;)
Gok bij duparts vandaan, wat nu dus Fsrs is geworden.
Hier heb ik hem vandaanhttp://www.fsrs-opelwebshop.nl/carterpakking-oe-ref-652274.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
alstu :P
Blijf er bij, gewoon het zelfde als in duitsland.
Wegenbelasting zit daar bij de brandstof prijs in.
Heb je alle doelgroepen, en de liefhebbers die een oldtimer hebben staan voor de zondags ritjes betalen dan ook belasting.
En de milieu hokken betalen belasting.Snap niet dat het zo moeilijk moet met allemaal regelingen…
Maar dat is Nederland, en overheid weet ook wel dat ze op de bestaande manier meer geld binnen harken… -
AuteurBerichten