Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Heb het tandwiel er inmiddels af. Met pulleytreker. Zat iets vast en ging er makkelijk af. Nu bezig met de versnellingsbak. Bovenkarter dan los halen en pakking oliepomp vervangen.
Misschien iemand ervaring met reviseren aircopomp?

Dus aan de distributie zijde zit een spiegel die het tandwiel op zijn plaats houdt begrijp ik dit goed?
Dus spie verwijderen, dan moet hij los komen.
@Dolby wrote:
Met een Op-com kun je bijna alles uitleze van de Opel. En voor de Seat moet je gewoon de Vag-Com nemen om daar bijna alles mee te kunnen uitlezen. Ga je naar
een universeel odb apperaat. Zul je vaak alleen maar de standaard foutcodes kunnen uitlezen en misschien kunnen resetten maar dan houd het ook echt op.Dan kun je voor de prijs van een Op-com (Opel) en Vag-com (VW,Audi,Seat,Skoda). Beter deze 2 kopen want dan kun je heel veel uitlezen en resetten en qua geld ook nog eens goedkoper uit.
Succes met je zoektocht. :thumb
Bedankt Dolby,
Sorry voor de late reactie. Druk aan het werk en de zoektocht.
Het is mij inmiddels allemaal duidelijk, gister de Op-Com besteld en de Vag-Com. Had de hoop dat hij vandaag er was maar nog niet.
Wacht het rustig af en dan start de opc weer perfect.Bedankt voor de reacties en de hulp
@warhamstr wrote:
Wat is er mis met de oude vertrouwde OP-Com?
Daar ben ik nu alles over aan het uitzoeken. Heb hier nog een laptop. Maar dit systeem lijkt mij handig. Naast de Opel staat ook nog een seat en dit apparaat kan wel de seat uitlezen. Dus wilde eigenlijk iets multifunctioneels. Maar speur dit forum en google eerst af naar Opcom en wat ik ervoor nodig heb alvorens ik daar vragen over ga stellen.
-
AuteurBerichten