Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Bedankt voor de info, het gaat trouwens niet om een kleurenscherm. Als ik het goed begrijp zou ik m’n oude scherm du niet kunnen maken…het is begonnen met 1 stipje en nu is het al een aardige “barst” geworden.
Ik heb een 7J velg dus dat zou betekenen dat ik 215 aan moet houden.
ik kon goede 2ehands kopen en dat was 225, ik denk dat ik nieuwe 215 ga halen.
Niemand een idee?
en weet iemand ook waar ik hem bij moet vullen? heeft iemand er een fotoof tekening van?
net geprobeerd maar ik krijg nergens codes te zien.
Ik heb de computer nog niet uit laten lezen, in m’n boekje hebben ze het nergens over motormanagment maar echt over de uitlaatgassen…
ik heb wel gelezen dat ik met het gas + rem ingetrapt en dan het contact aanzetten de code verschijnt…dat ga ik eens proberen.
Het is trouwens een automaat.
Motortype is Z18xe, kan je daar iets mee?
En met wat voor olie moet ik hem bijvullen?
sorry.. Opel Astra H 1.8 16V
Bedankt voor de goede reacties
Nee dat was niet meer mogelijk….normaal kunnen ze er nog een koppeling overheen plaatsen maar dan hebben ze wel wat lengte nodig van het pijpje (wat ze doormidden zagen) deze lengte kwamen ze tekort omdat daar het gaatje zat. Het gaatje is er in gekomen omdat een kabeltje langs het pijpje lag te scheuren.
en het schijnt dat zo’n koppeling ook niet het eeuwige leven heeft i.v.m. trillingen en derg.
dus dan maar een nieuwe leiding erop gezet.
Als het goed is doet m’n airco het nu (systeem is dicht) de kosten van de leiding zijn tegengevallen….€318 voor een stukje leiding met aansluitpunten, ongelovelijk wat een bedrag.
bedankt voor alle reacties en voor het meedenken.
Beste van het Ende,
Ik heb m’n airco weer laten testen en de slang links naast m’n condensor is lek (daar waar je hem kan vullen)
kan jij mij vertellen welke slang ik nodig heb en kan jij deze ook leveren?
het is de slang die van m’n aircopomp naar m’n condensor gaat.
ik hoor het wel.
ja m´n fan of m´n druksensor, daar kan natuurlijk ook gelijk het probleem liggen van m´n lekstroom!!! heb ze al op de hoogte gebracht van het verhaal en zal binnenkort eens langsrijden voor een test!
Condensor is net vernieuwd en daarna is hij afgeperst en weer gevuld, dat is vorige week gebeurd.
zal het spoor eens proberen op te zoeken…ben er onderhand wel klaar mee met die airco’s
Wat me vandaag weer overkomt.
ik sta stil met draaiende motor komt er in ene een sissend geluid onder m’n motorkap vandaan, motor uit gezet en gekeken wat het kon zijn…kon weinig zien dus nog een keer gekeken met draaiende motor, begind weer het sissende geluid en er ligt groene zooi op m’n balk. Ook komt er nu een soort van rook uit m’n ventilatieroosters? het zal m’n airco wel zijn maar enig idee wat precies????? kan het te maken hebben met overdruk want zo leek het wel.
@ navreem76 weet jij toevallig waar ik deze relays kan vinden van m´n aircosysteem
Als ik m´n kabel van m´n aircopomp loskoppel kan ik elke ochtend m´n auto starten en wegrijden, koppel ik die kabel aan m´n pomp dan is m´n accu na 1,5 dag leeg.
M´n aircopomp is al nagemeten en die schijnt goed te zijn. Nu had ik een hoopje dat m´n computer die lekstroom (fout) uit kon lezen.
Heb m´n condensor vervangen want die was lek….een nieuwe er in gezet, af laten persen op lekkage en hem opnieuw laten vullen. m´n airco werkt nu perfect!!! Het enige probleem wat ik nu nog heb is dat er op m´n aircosysteem lekstroom zit!
Kan ik dit uitlezen op m´n boardcomputer? of moet ik naar de opel-dealer om hem uit te laten lezen waar m´n lekstroom vandaan komt!!
Heb het al aan een aantal Opel-dealers gevraagd maar niemand is bekend met lekstroom bij de airco.
Beste Van het Ende Customs
kan je een airco druk sensor met een gevuld systeem vervangen? het gaat om een opel Astra H uit 2004
Heb je nog wel de dvd´s??? :)
Dan zal ik eens naar die dvd op zoek gaan. zal ook eens kijken of ik de laatste software van de CD70 kan vinden.
M’n Astra komt uit 2004.
Wat versta je onder een systeem update? (wat valt daar allemaal onder?)
het gaat trouwens om een Astra H
-
AuteurBerichten