Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
gefeliciteerd maatje!
kan niet anders dan dat hij op zijn moeder lijkt king: :D :thumb :angel
geniet ervan kerel, ik herinner de geboorte van de mijne ook als de dag van gister… nu rent ze al het huis door hahaZo wat een stof hier….
Ff afblazen maar weer…
Glanza staat nu motorloos in de garage… laatste bits nog eraf en dan to the scrapyard!Ben eens goed gaan nadenken wat ik nu eigenlijk wil…
5k in een starlet duwen en dan een trackslet bouwen….
Leuk, maar het blijft een starlet….Denken denken beetje snuffelen etc.
Wat eisen gemaakt voor mezelf…~300 pk
Rwd
En een look waar je bang van word :DBenodigdheden:
2 extra cilinders
het dubbele aan cilinder inhoud -100cc
En een turbo waar die glanza turbo 3x in past.Klaar! :)
In de toekomst de voorbumper grill en achterklep over spuiten en misschien iets met de wielen :)
Later misschien nog wat meer vermogen :)gefeliciteerd maat!
al op gezocht… maar bleek het niet te zijn (volgens mij)
ik geef het op.vrij lastig… qua vormen zou je zeggen oostblok achtig qua wielen en interieur eerder yanks
ik weet het niet, en kan er ook weinig van vinden op google, met diverse zoektermen :???:
en ik had nog wel zo’n mooi plaatje gevonden om te posten :)~200pk is goed haalbaar op zo’n motor zonder verbouwingen intern :)
in principe was dat ook mijn doelstelling… maar wil niet meer geblazen blijven rijden.
glanza gaat eruit, 1 van de andere krijgt track setup (gemixt van verzamelde onderdelen die ik al heb) rolkooi komt er nog bij.
dan ga ik daarmee weer wat circuit ervaring opdoen op zandvoort, zolder en de ring.
intussen ben ik dan verhuisd en heb ik een garage/werkplaats in de tuin…
en dan wil ik weer gaan kijken voor een swap :) wss 4age blacktop oid :)grote kans dat dat mijn oude zwarte is… die is nu nl paars met flinke intercooler… :)
ding is verder compleet standaard dus 135 fabriekspk’s op 940 kg.
maar, als hij je niet kon bijhouden dan óf hij kon niet rijden, óf er mankeerde iets aan die auto…
sprintjes zijn lastig vanaf 100 km/u omdat je altijd te laat bent met reageren, als jij terugschakeld en gasgeeft moet ik er nog achterkomen dat je wil sprinten…
en dan word het inderdaad lastig om bij te houden.
ik vind handling veel voornamer dan power op dit moment, daarom ga ik die gele p8 helemaal uitkleden en circuitklaar maken :)met lichtmetalen velgen?
neus op de grond?
rood witte achterlichtjes?jup :)
gekregen van een oud Starlet club lid die geen zin meer erin had…
heb het beestje door de apk geduwd…
denk dat ik hier een track slut van ga bouwen, met alle handling mods van de Glanza :)
Glanza zelf gaat eruit in onderdelen…Bouw je ook je stuur om naar de rechter kant?
nja heb maar 1 project… ;)
De Glanza moet eruit, waarschijnlijk ga ik alles in onderdelen weg doen.
niemand gaat immers ruim 5 ruggen neerleggen voor een momenteel niet lopend project.
maar de waarde van de onderdelen komt RUIM over de 6000,-
dus in onderdelen it is….
wat ervoor terugkomt….? iets dat Japans is ~240pk en twee stoelen heeft :wub :worsstfu :P
blijf bij de japcars :)iemand project kopen?
heb m’n zinnen op rwd gezet :)
Harry vermeegen! :Dnieuwe:
hier wat foto’s van die onderdelen die hier voor je liggen ;)
ik heb een fuel cut defender hier liggen…
is voor mijn glanza, als die ecu meer dan 0,9 bar turbodruk leest kapt ie de brandstof toevoer af…
door een ander voltage op de mapsensor te zetten weet het ding niet dat je meer turbodruk hebt.is wel tricky als je ecu je brandstofdruk niet mee omhoog gooit. maar dat is op te lossen met een brandstofdrukregelaar…
weet alleen niet of zon ding op opels werkt…
ouwe meuQ :P
als ik m’n game collectie op foto wil zetten moet ik nogal wat foto’s maken :Pheb je ook al nagedacht hoe je je computer voor de gek gaat houden dat ie ineens positieve druk voor zn flikker krijgt?
nog geen? das verrekte veel geld voor een partij :O
optie 1 it is!
turbo moet je echt proberen zo dicht mogelijk bij het spruitstuk te houden…
anders bouw je minder snel turbodruk op…zorg overigens voor een goed(extra) flexibel deel in je uitlaat… anders heb je kans dat zelfs een gegoten spruistuk gaat scheuren door het gewicht dat je eraan gaat hangen, desnoods nog een extra brace aan het spruistuk lassen…
dat zijn trouwens nog eens ouwe games! oldskool y0!
owja wat laatste aanwinsten die van de slopert afkomen:
licht vliegwiel van 3.6 kg ipv 7/8 kg standaard :D
en nog veel leuker: er zit een LSD in de bak!dropbox ruleert :D
aye! er ligt hier een middenspoiler en een veerpootbrug voor je Astra!
hellaflush y0!
nice!!! wilde eigenlijk posten dat je wel een sper diff nodig hebt bij zulke tanks, maar zoals ik dit allemaal zie komt dat helemaal goed :D
gisteren wel…
nu staat mn daily er weer…
dat was zn laatste ritje haha :)
en dat je me zag rijden klopt niet… ik rij een vrachtwagen en geen sprintertje ;)
@Mario, in het kader van no budget tuning heb ik helaas nix voor je. moet de investering nl terugverdienen haha.
en de mooiste dingen hou ik zelf natuurlijk hahaff kleine speclist van de nieuwe V:
td04 turbo kit
bee*r launchcontrol
hdi boostcontroller
staco wideband meter
brandstofrukregelaar
2,75″ uitlaat
greddy type s dumpvalve
Meister R schroefset
hdi front mount intercooler
bride stoel
bumperlip voor.
facelift achterlichten
en verder het gebruikelijke glanza pakket :) -
AuteurBerichten