Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
okay thnx TWA :applause02:
balen :swear dacht de 1.6 ook een losse remzadel had.schroefdraad van de geleidebus is lam,en kon 1 van een 1.8 kopen vandaar mijn vraag.
sorry v6,maar dat is dus onzin.mijn buurman kocht een nieuwe golf en die deed dat vanaf dag 1.
zijn zelfs nieuwe auto’s die dat doen ;)
heel normaal,doen ze allemaal
als ik het zo lees ga dan maar van het ergste (duurste) uit.
bleek een overleden waterpomp te zijn. :(
noop,die hoor je wel tikken,maar is echt een metaaltik.rij morgen wel ff langs de dealer.ik laat het wel weten wat het is (was).
zou kunnen,ik zal er vanmiddag nog ff naar kijken.toch bedankt voor het meedenken :thumb
nee,het is een onregelmatige tik.soms is het ff weg en dan is het er weer en als ik hem stationair sneller laat lopen is het weg.heel vaag…..
klussie van niks,ff de goeie kleuren pakken en klaar is kees.
ja ik kan het contactslot wel gewoon verdraaien maar er gebeurt dan niks.net nog even weggeweest en weer bingo,1e poging noppes nada,2e poging starten en lopen.kan idd de startmotor nog testen met een plusdraad maar begin toch echt aan m,n contactslot te twijfelen…
ok thnx,dan denk ik dat m,n contactslot stuk is want soms gaat het een hele tijd goed,en dan is het van de ene op de andere dag mis.alle lampjes branden wel maar startmotor gaat niet rond,kan dan 20 of 30x proberen te starten maar is dan gewoon dood.startmotor is goed voor zover ik weet want je hoort ook niks tikken ofzo en lampjes worden ook niet zwakker.volgende dag start hij weer normaal.
lijnolie schijnt ook te helpen tegen verkleurt kunststof maar gebruik liever zelf de verfstripper (niet te heet!)
met de deuren dicht! met een open deur lukt het niet.deur dicht dan op contakt,niet starten! dan op vergrendelen drukken.werkt perfekt! zelf vorige week nog gedaan.en in mijn sleutel zit ook een stukje karton,ook de soldeer puntjes los.
@lukelaaf wrote:
hallo,
ik zal me even voorstellen in dit gedeelte meteen.
ik ben luke 19 jaar.
ben trotse bezitter van een kadett c uit 78 met een 1.2tje
ben van plan om deze komende winter in de stalling te zetten en een beetje op te knappen.
nu ben ik van plan om een astra f te kopen. uit 1994 1.6 motor.
nu mijn vraag is nu.
wat zijn de min van een astra en waar moet ik op letten?distributie riem waterpomp spanrol en kvs zijn in augustus vervangen.
alvast bedankt
tot bj94 STAAN LATEN!!!!! 1bak ellende en rotten waar je bij staat.begin maar ff te prikken achterin de binnenschermen (achter de benzinedop)
-
AuteurBerichten