startblokkering astra g 1.6 16v bj98

Forumindex Forums Modellen Astra startblokkering astra g 1.6 16v bj98

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17253966
    rickastra
    Deelnemer
      Lid sinds:
      16 November 2012

      als de startblokkering (of sleutel) stuk is draait dan de startmotor wel rond?

      #18088845
      b07
        Lid sinds:
        24 February 2009

        ja ,alleen zal die niet aan gaan of ,hij gaat aan en gelijk weer uit.

        #18088846
        rickastra
        Deelnemer
          Lid sinds:
          16 November 2012

          ok thnx,dan denk ik dat m,n contactslot stuk is want soms gaat het een hele tijd goed,en dan is het van de ene op de andere dag mis.alle lampjes branden wel maar startmotor gaat niet rond,kan dan 20 of 30x proberen te starten maar is dan gewoon dood.startmotor is goed voor zover ik weet want je hoort ook niks tikken ofzo en lampjes worden ook niet zwakker.volgende dag start hij weer normaal.

          #18088847
          b07
            Lid sinds:
            24 February 2009

            ja normaal als je de sleutel zo verdraait dat die gaat starten gaan de dashboard lampje uit,kan je het conact slot wel gewoon verdraaien ?

            je kan je startmotor ook nog testen voor de zekerheid ,door een + draad op je accu te zetten en, deze op de plus van je startmotor te houden ,dan moet die gaan draaien en , misschien start de auto dan wel als je sleutel op contact staat :D

            #18088848
            rickastra
            Deelnemer
              Lid sinds:
              16 November 2012

              ja ik kan het contactslot wel gewoon verdraaien maar er gebeurt dan niks.net nog even weggeweest en weer bingo,1e poging noppes nada,2e poging starten en lopen.kan idd de startmotor nog testen met een plusdraad maar begin toch echt aan m,n contactslot te twijfelen…

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.