Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@dunja wrote:
Maar ik heb gelezen dat de ketting een dure grap is.
Iemand een idee wat de kosten zijn voor de ketting en onderdelen
Kijk nou eerst of de ketting uberhaupt versprongen is. Beetje dure hobby om blind allerlei dingen te gaan vervangen.
Eerst kijken wat er aan de hand is, dan pas diagnose stellen en een oplossing zoeken. Niet allerlei aannames doen en op basis daarvan spullen gaan vervangen.
22 april 2016 om 07:25 In reactie op: enigste opel zafira automaat, met lederen bekleding bj 2001 #18317162@partymasseur wrote:
goedendag ik zou graag wat meer info willen hebben over mijn opel zafira 1.6 16v (88-GX-RX) bj 2001 automaat met lederen bekleding waarschijnlijk speciaal gemaakt door opel zelf ,mijn vraag is klopt het dat deze auto zo uit het fabriek is gekomen met lederen bekleding zo ja was het een speciale bestelling of versie en wat is het verhaal hierachter ik zelf vindt geen andere opel in deze versie op internet wachtend op jullie reactie mvg anoep misier
Zo dat is een lange zin.
Ik weet niet of jij de enigste Opel Zafira hebt, plaats eens een foto? Dan kunnen we zien hoe schattig de auto is. Het zal sowieso niet de enige zijn, maar misschien wel de enigste.
Eén moment, even in mijn glazen bol kijken wat voor een type Vectra en welk motortype je hebt.
@asconaB2.0 wrote:
Hallo,
Ik heb dus een 2.0l ascona b en het probleem is dus dat ik speakers en radio etc op de accu heb zitten maar de accu was eerst om de 2 weken leeg nu laad hij niet eens meer bij MAAR toen ik bij mijn opa was zette ik hem uit later wilde ik starte en vloog hij naar de 8 volt geen beweging toen we hem met de startkabels woude starte toen probeerde ik het weer en starte wel uit zichzelf dit heb ik nog nooit gezien maargoed nu is de accu daadwerkelijk leeg die moet ik bij laden als ik tijd heb maar wat zou mijn probleem kunnen zijn ? Miss de accu die zo goedkoop was ? En hoe moet ik het anders aansluiten of is het wel goed om de speakers en radio op de accu te zetten?
Ja ik heb een heel gekloot met stroom in me auto dus hopelijk kan iemand helpe ook doet me achteruit tij lampe het niet hangt ook een soort sensor los onder de bakdeze is wel een 5bakMisschien dat mensen je vraag beter begrijpen als je leestekens en enters gebruikt. Dit is een onsamenhangend verhaal.
@martienvh33 wrote:
Ik heb een meriva b gekocht van 2011 en 100 pk 30000 km op de teller hier voor had ik een fabia van 75 pk dus ik dacht vermogen zat maar dat viel tegen ,ik ben naar oostenrijk geweest maar moest veelvuldig terug schakelen om er de vaart in te houden vooral als het omhoog ging boven tussen de 3000 en 4000 toeren houden dan ging het wel maar is hier iets aan te doen om wat meer koppel te krijgen zijn er bedrijven die hier iets aan kunnen doen en niet te veel geld kost ik woon in eindhoven bij voorbaat dank ben er wel goed over tevreden .Het is een benziene uitvoering
Zo, da’s een lange zin.
Heb je bij de proefrit niet gemerkt dat het geen strepentrekker is? Ik vind het altijd zo raar dat mensen achteraf pas merken dat het geen snelle auto is.
Overigens is het laten toenemen van vermogen altijd duur, een goedkope manier is er niet. Behalve dan je auto inruilen en geld bijleggen voor een ander exemplaar met een sneller blok.
14 augustus 2015 om 13:42 In reactie op: Motor valt uit bij het indrukken van de koppeling #18293398@Lakruithof wrote:
De motor van mijn opel Corsa valt uit als ik een stoplicht nader en ik de koppeling indruk. Dit gebeurt meestal als ik in de 4e versnelling zit.
Mijn garage heeft hem uitgelezen, maar kan niks vinden. Mijn accu is al vervangen. Nu doet hij het ook als ik mijn airco aan heb staan.
Iemand een idee?
Over welke Corsa hebben we het? Welke motor? Welke transmissie? Welke uitvoering? Welk bouwjaar?
Beetje meer info mag wel. Nu kan het van alles zijn, van een Corsa A met een 1.0 carburateurmotor tot een Corsa E OPC.
@b07 wrote:
omdat het geld spaart, is namelijk gratis en, als je zoals ik zoon 3 keer per jaar je auto uitlijnd schilt dat een hoop geld, ik raak nog wel eens een stoepje met driften namelijk :wink:
uitlijnen is geen kunst en, ook niks gevaarlijks aan als je de tijd neemt, alles goed vast zet en nameet.
het laten uitlijnen in een goede garage is natuurlijk wel nauwkeuriger die meten in minuten/graden dat is preciezer dan zelf meten in mm.
heel veel bedrijven kunnen niet goed uitlijnen ze zijn niet nauwkeurig/slordig/gehaast, heb al vaker gehad dat het ene wiel heel anders stond dan het andere dan zeggen ze vaak acht dat kan geen kwaad valt binnen de marge, heb al meerder keren gehad dat me camber bouten niet goed waren vast gezet, en de ontelbare keren dat ik moest uitleggen hoe camberbolts werken, er is namelijk niks standaard aan mij onderstel, ik moet ook geen standaard uitlijning hebben, en daar weten een hoop bedrijven niet mee op te gaan dus de tijden dat ik betaal voor een slechte uitlijning zijn voorbijDus je rijdt (driften niet, Astra heeft geen achterwielaandrijving) tegen stoepranden aan, en dat los je op door uit te lijnen?
En je gaat niet naar garages omdat ze niet nauwkeurig uitlijnen en doe je het maar zelf zonder enige apparatuur? Knap dat je zonder enkele meetapparatuur accurater een auto kan uitlijnen dan een garage met een complete meetinstallatie.
Waarom ga je niet voor 19″?
@ijsselleent wrote:
De llm al vervangen geeft geen fout codes maar slaat af als die warm wordt iemand nog idd
Okee goed verhaal :thumbup
9 mei 2014 om 09:54 In reactie op: Olie verbruik astra g 1.6 8v na reperatie toch niet verholpe #18232847Wat zie de garage toen je ze belde en zei dat de problemen er nog steeds zijn ondanks het feit dat je ze opdracht hebt gegeven het probleem te verhelpen?
@opelfreak1975 wrote:
je mist nog een temparatuur sensor voor buiten want je heb streepjes , verder wel een aardig calibra zo te zien
Lees anders de tekst even.
@asconahobbyist wrote:En ja,de temperatuuraanwijzing doet het inmiddels ook weer,een nieuwe sensor mocht niet baten,een draadje wat doormidden lag herstellen wel.
Volgende keer meer……….@turbodiesel wrote:
@Fearless wrote:
Wie was die sjaak op het nieuws dan? Klagen dat ie geen werk krijgen kan…..met zn tattoo in zn nek
niks mis mee met een tattoo oordeel daar mensen aub niet op ;)
Hij zegt ook niet dat er wat mis is met tatoeages. Maar feit is wel dat zichtbare tatoeages de baankansen wel doen verkleinen in bepaalde sectoren.
@patrickmandety wrote:
Mijn radio werkt niet als mijn auto start maar wel als ik gewoon de contact er in steek
Okee.
Mijne werkt ook.
25 februari 2014 om 14:00 In reactie op: Dag ik zoek iemand die een moter blok kan in of eruit halen #18218620@dennisnmgn88 wrote:
Nahhh je blok eruit halen dat lukt mij wel:D geef me het stuur, het gaspedaal en je sleutel en dan regelen we dat. Doe ik nog voor niks ook!
Punt is alleen dat mijn linkerhanden prima aan het stuur functioneren, maar zodra je er een schroevendraaier bij nodig hebt weigeren ze te werken:(. Verwacht dus ook dat de kosten om de zooi dan weer in te bouwen behoorlijk duur is :D. Haha nee sorry kan je hier niet mee helpen, maar inderdaad wat meer informatie voor de gevorderde sleutelaar zou niet verkeerd zijn.Jezus, zeg dan niks :hmmz
Koop dan gewoon een andere auto als je op voorhand al meer vermogen wilt.
Dit is allemaal veels te vaag. Eerst een paar vragen beantwoorden:
Welke radio heb je? Welke versterker heb je? Welke subwoofer heb je? Welke kabels heb je? Cijfers als 1000watt zeggen helemaal niks, dat is waarschijnlijk piekvermogen.
Daarnaast: maakt je 12volt kabel goed contact en ontvang je stroom bij de versterker? Maakt je massa-kabel goed contact, ook bij je versterker? Krijgt je remotekabel ook signaal? Ook tot en met je versterker? Krijgt je RCA-kabel signaal, ook tot en met de versterker? En de kabel van de versterker naar de subwoofer, is die nog goed?
Als dat allemaal positief is, check je zekeringen. Als dat ook goed is dan is het de vraag of de versterker kapot is (branden er lichtjes?) of de subwoofer (werkt dit ding bij iemand anders wel?)
Oftewel: meer informatie graag.
Of je geeft bij de aanschaf iets meer uit, dan bespaar je dat uiteindelijk weer op (achterstallig) onderhoud en restauratie.
17 januari 2014 om 10:26 In reactie op: Lampje van airbag en motorstoring branden niet op contact. #18208882@corsa14slow wrote:
eerst kijken naar de lampjes, zijn die er uit gehaald klacht dienen bij het bedrijf. ze verkopen jou dan een auto met met mankementen zonder jou daar iets te hebben over geïnformeerd en dat is strafbaar…
Zo zwart-wit is het gelukkig niet. Er is ook nog zoiets als onderzoeksplicht.
Wat zei de Opeldealer toen je ze belde met deze vraag?
Alles staat of valt met je rijstijl.
Als het allemaal zo goedkoop mogelijk moet kun je beter je einddemper eraf slijpen.
Nee zonder dollen, kijk eens op Marktplaats. Er is belachelijk veel te krijgen.
@soepkiepe wrote:
o zo ja, als enige auto zou dat misschien wel willen.
ik heb in feite dan een beetje 2x geluk.
ik heb de kadett als 2e auto.
ik kan de kadett achter thuis neer zetten.het gas gaat er sowieso wel af, 206 in de 3 maand word mij gewoon te veel, niet omdat ik geen liefhebber ben, gewoon om dat ik het niet kan betalen.
maar ja.. dan krijg je het volgende….
ik heb van de rooie kadett nog een mooi 1.2 blokje staan die beter loopt dan mijn eigen.
maar ja, om er dan een wat zwaarder blok in te hangen is ook wel leuk.kwa gewicht zal ik haast het zelfde blijven GOK ik
gas tank en alles composeert het gewicht van het blok weer denk ik ;)Je hebt geen geld voor de wegenbelasting maar wel voor een zwaarder blok? :hmmz
Als ik jou was zou ik die LPG-kadett gewoon schorsen en achter het huis zetten en met die benzine gaan rijden tot en met de winter op het kwarttarief.
@geert opel wrote:
maar mag je wel met een oude auto van 40 jaar gewoon heele jaar rijden of geld de 3 maanden dan ook
Lees anders het voorstel eens.
@soepkiepe wrote:
:thumb :thumb :thumb voor de duitsers
http://www.elsevier.nl/Europese-Unie/nieuws/2013/12/Duitsland-blokkeert-toegang-Roemenen-en-Bulgaren-tot-EU-1425014W/” onclick=”window.open(this.href);return false;
Dat lijkt me niet relevant.
-
AuteurBerichten