Dag ik zoek iemand die een moter blok kan in of eruit halen

Forumindex Forums Modellen Astra Dag ik zoek iemand die een moter blok kan in of eruit halen

  • Dit onderwerp is leeg.
12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur
    Berichten
  • #17264182
    gtckh
      Lid sinds:
      26 October 2013

      ik zoek iemand die bekwaam is om mij te helpen of ik help u beter, je hebt 1 alles terbeschikking, van materialen tot een brug, bedoeling is mij te helpen om mijn onderblok eruit te halen, zodat die terug binnen kan in revisiebedrijf, en dan reedsa terug van het bedrijf er terug in zetten! verder is het alleen de blok eruit halen of insteken of allen 2, dus dan moet de bak losgehald worden en sintra het verder gedeelte van inbouwen zoals de turbo, starter,alternator spruitstuk dit zet ik allemaal terug. bedoeling is dat de blok eruit alleen de onderblok zodat zie boven of de hele blok er terug inzetten en vast maken, gelieven te reageren alleen bekwaam , beodel hiermee als je dit nog hebt gedaan, en dit zeg ik dat er hier veel zitten die alles kunnen met hun mond maar niks met de handen en natuurlijk ik betaal je jullie hier voor, het bedrag of vast bedrag uurloon moet jij zeggen wat er voor moet!!! dank u

      Even vergeten? thanks voor de mededeling.

      Verder info.

      Merk: Opel
      Type: Astra-H
      Motor: Z19DTJ – Z19DTH
      Plaats: Hoeselt – Bilzen (B) kortbij Maastricht.

      AANWEZIG
      -Garage / WerkplaatsBrug
      2 EN 4 kolom EN DE LAGE! (STAAT NU OP DE BRUG VOOR VRACHTWAGENS)

      AANWEZIG
      – lucht gereedschappen en Compressor

      AANWEZIG
      – andere materialen welke dan ook aanwezig

      BUITEN JE EIGEN ETEN(boterhammekes) is alles aan wezig :)

      AANWEZIG
      -DRANK

      verder kunnen jullie me altijd mailen op huibers83@gmail.com en als jullie uw emails adres geven dan stuur ik daar een link naar toe van dropbox, kun je de foto s bekijken dank u

      #18218615
      Corsa_B_66
      Deelnemer
        Lid sinds:
        20 February 2007

        Neem eens Contact op met CarloAstra van dit forum, die doet niet anders :)
        Die heeft laatst mijn hele blok van een 1.8 naar een 2.5 V6 omgebouwd. Alleen weet ik niet of hij het op locatie doet. Hij heeft zelf namelijk een eigen plek waar ie alles uitvoert.

        #18218616
        gtckh
          Lid sinds:
          26 October 2013

          @Corsa_B_66 wrote:

          Neem eens Contact op met CarloAstra van dit forum, die doet niet anders :)
          Die heeft laatst mijn hele blok van een 1.8 naar een 2.5 V6 omgebouwd. Alleen weet ik niet of hij het op locatie doet. Hij heeft zelf namelijk een eigen plek waar ie alles uitvoert.

          hey kerel, bedankt om te reageren, op locatie probleem is, dat de auto niet rijd he, er is al een deel eruit gehaald, had namelijk een injector wat bleef spuiten, gevolg een gat in men zuiger, dit is allemaal reeds hersteld, geef je me uw emails dan voeg ik u toe aanmen dropbox en dan zie je d foto, dan hoef ik dat allemaal niet uit teleggen dank u, en verder kun jij dit beter vragen, want jij kent hem beter he, dank u

          #18218617
          usbstick
          Deelnemer
            Lid sinds:
            10 February 2012

            Ik denk als je zelf iets wil, dan zal je het zelf moeten regelen.

            Verstuurd vanaf mijn Q10 met Tapatalk

            #18218618
            theunm
              Lid sinds:
              29 June 2004

              misschien is het handig als je aangeeft in welke regio de werkzaamheden moeten worden uitgevoerd.

              en uit welke auto de motor moet
              en of je 2 of 4 koloms brug hebt.

              #18218619
              dennisnmgn88
              Deelnemer
                Lid sinds:
                23 February 2012

                Nahhh je blok eruit halen dat lukt mij wel:D geef me het stuur, het gaspedaal en je sleutel en dan regelen we dat. Doe ik nog voor niks ook!
                Punt is alleen dat mijn linkerhanden prima aan het stuur functioneren, maar zodra je er een schroevendraaier bij nodig hebt weigeren ze te werken:(. Verwacht dus ook dat de kosten om de zooi dan weer in te bouwen behoorlijk duur is :D. Haha nee sorry kan je hier niet mee helpen, maar inderdaad wat meer informatie voor de gevorderde sleutelaar zou niet verkeerd zijn.

                #18218620
                Renkema
                  Lid sinds:
                  9 March 2009

                  @dennisnmgn88 wrote:

                  Nahhh je blok eruit halen dat lukt mij wel:D geef me het stuur, het gaspedaal en je sleutel en dan regelen we dat. Doe ik nog voor niks ook!
                  Punt is alleen dat mijn linkerhanden prima aan het stuur functioneren, maar zodra je er een schroevendraaier bij nodig hebt weigeren ze te werken:(. Verwacht dus ook dat de kosten om de zooi dan weer in te bouwen behoorlijk duur is :D. Haha nee sorry kan je hier niet mee helpen, maar inderdaad wat meer informatie voor de gevorderde sleutelaar zou niet verkeerd zijn.

                  Jezus, zeg dan niks :hmmz

                  #18218621
                  Anoniem
                    Lid sinds:
                    1 January 1970

                    inderdaad wel ontopic blijven en geen reacties plaatsen waar topicstarter niets aan heeft.

                    #18218622
                    dennisnmgn88
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      23 February 2012

                      Ik eindig mijn betoog toch echt met het feit dat die wat meer informatie moet sturen om het voor de gevorderde wat makkelijker te maken…. Moraal van het verhaal is duidelijk: zelfs een geintje mag op het Opel Forum niet meer (buiten het slap geouwehoer gedeelte), wat een beetje jammer is ma goed zal er proberen rekening mee te houden. Kusje op de teentjes die nu pijn doen (K)

                      #18218623
                      gtckh
                        Lid sinds:
                        26 October 2013

                        @dennisnmgn88 wrote:

                        Nahhh je blok eruit halen dat lukt mij wel:D geef me het stuur, het gaspedaal en je sleutel en dan regelen we dat. Doe ik nog voor niks ook!
                        Punt is alleen dat mijn linkerhanden prima aan het stuur functioneren, maar zodra je er een schroevendraaier bij nodig hebt weigeren ze te werken:(. Verwacht dus ook dat de kosten om de zooi dan weer in te bouwen behoorlijk duur is :D. Haha nee sorry kan je hier niet mee helpen, maar inderdaad wat meer informatie voor de gevorderde sleutelaar zou niet verkeerd zijn.

                        dank u voor de reactie, hebt dit vervolgens aangepast was het vergeten, en best wel grappig je tekst??Maar ik zal je men 2 sleutels geven? Geen probleem hoor! Ma het kutte is dat ik je moet gaan helpen, jij gaat braaf achter het stuur zitten en je doet je ding maar, terwijl ik duw!! probleem is dat de blok eruit is?
                        Alleen de onderblok staat er nog in ?

                        #18218624
                        wim-v6
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          12 August 2005

                          Effe voor de duidelijkheid dan maar, zoals is te lezen in de 1e post:
                          Merk: Opel
                          Type: Astra-H
                          Motor: Z19DTJ – Z19DTH
                          Plaats: Hoeselt – Bilzen (B) kortbij Maastricht.

                          Vraag van deze kant: hoe zijn de faciliteiten:
                          Garage / Werkplaats??
                          Brug aanwezig??
                          Zo ja: 2 of 4 kolom

                          Gereedschappen aanwezig??
                          Zo ja, ook lucht gereedschappen, en of Compressor??

                          Willem

                          Verstuurd vanaf mijn GT-I8190 met Tapatalk

                          #18218625
                          gtckh
                            Lid sinds:
                            26 October 2013

                            @wim-v6 wrote:

                            Effe voor de duidelijkheid dan maar, zoals is te lezen in de 1e post:
                            Merk: Opel
                            Type: Astra-H
                            Motor: Z19DTJ – Z19DTH
                            Plaats: Hoeselt – Bilzen (B) kortbij Maastricht.

                            Vraag van deze kant: hoe zijn de faciliteiten:
                            Garage / Werkplaats??
                            Brug aanwezig??
                            Zo ja: 2 of 4 kolom

                            Gereedschappen aanwezig??
                            Zo ja, ook lucht gereedschappen, en of Compressor??

                            Willem

                            Verstuurd vanaf mijn GT-I8190 met Tapatalk

                            thx wim is aangepast thx

                          12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.