Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Originally posted by mallemalle
ut blijft lastiggisteren afgesproken zaterdag een heater te komen halen bij iemand in nijmegen, loop ik vandaag geheel bij toeval tegen zon heater aan in eindhoven, waar ik woon
tis misschien lullig, of tis misschien gewoon hoe handel in elkaar steekt, maar ik bel de eerdere afspraak af, het staat een koper imo ook vrij dat te doen
andersom heb ik afgesproken dat zondag iemand banden komt halen, als hij belt, ik heb andere gevonden, en zondag niet komt, dan is dat wat mij betreft ook prima, maar alleen als iemand iets laten weten, das wel zo fatsoenlijk
dit is natuurlijk ook waar he, het fatsoenlijkste zit hem vooral nog in het afbellen, dat je niet daadwerkelijk onder weg bent voor jan met de korte achternaam.
15 november 2010 om 18:00 In reactie op: Rekord A 1963 Project Update ! Chassis vertinnen ! #17569900ow ik had uit de tekst opgemaakt dat hij de eigenaar was, maar dan ben ik mis
13 november 2010 om 11:25 In reactie op: Rekord A 1963 Project Update ! Chassis vertinnen ! #17569896hij is zelf de eigenaar van de rekord, dus kost hem alleen tijd en materiaal
mooi project!
Originally posted by eddepet007
snap niet dat iedereen er zich zo druk over maakt
idd zonde als manta vernacheld wordt maar goedhun hebben hem betaald tja moeten ze der maar mee doen wat ze willen toen hij te koop stond stonden de kopers ook niet in de rij
tja en mischien komt ie nu nog goed terecht je weet maar nooit
tja imago schade als manta rijder mja geloof dat de manta rijder nog nooit een echt goed inago gehad heeft dus wat vooor schade dan
zeer juist!!
ik zie niet in waarom NSB niet mag in je kenteken, ja oke het is onderhand 60 jaar geleden dat er erge dingen gebeurt zijn, maar kom op mensen kijk eens langer dan je neus lang is, er wordt altijd en eewig wel iemand op zijn teentjes getrapt met wat dan ook.
ik leg niet de link tussen NSB op een kenteken plaat van een willekeurige auto en NSB als groepering uit de 2e wereld oorlog.
en dat is met alles zo KGB zou ik geen probleme mee hebbe enzovoort.
wel grappig afgelopen zondag in de zoveelste herhaling van wheeler dealers, een triumpf met KKK op zen kentekenplaat.30 oktober 2010 om 12:50 In reactie op: Achterwielaandrijving: Da's wennen !!(en went nog steed #17669002255 banden leggen vanachter, dan moet je heel veel moeite doen bij normaal nat weer wilt hij weg gaan.
omega v6:Dzet hem in de stand zoals jij je auto normaal stilzet, sluit af en duw dan eens aan voor of achterkant van de wagen of hij verrolt, zoniet staat hij in een P mode, welke dat dan precies is weet ik niet maar volgens mij zit er wel zoiets op
die laatste link van mp gaat hem niet worden, tis voor een vriend van mij
maatje van me snapt ebay en die bestelt er 1 voor mijwe gaan op zoek
zat ik net te kijken maar onder zoek opdracht ceaser milan of pack leader vond ik niks
heb ff mee gelezen, voor dr.antrax is het zwaar klote das ze hem zo naaien, alle andere hebben niks over te zeggen over hoe iemand met zijn spullen omgaat.
piet jij hebt je nu ex manta verkocht, maar blijft telkens spreken mijn manta dit, en mijn manta dat, klopt niet he je hebt hem verkocht aan iemand en als die hem af wil trappen is dat zijn vrije keuze, beetje stomme praat om dan te gaan zeggen dat ze een probleem hebben als ze dat doen, dan had je die niet moeten verkopen.
ik heb er in mijn auto historie ook zeker 4 gaar getrapt in diverse autocrossen, was echt fun.volgens mij kun je die niet starten zonder sleutel, tog maar die 50€ investeren dan
onder de noemer markeringslichten kunnen ze je daar nooit geen boete voor geven als we het hebben over meebranden knippers voor die op de hoeken zitten! bij bijvoorbeeld verschillende japanners die knipper en stads naast elkaar in de bumper hebben zou het wat anders zijn
welke achtericht unit heb je nu?
als je met oranjeklinpperlicht hebt is het vrij simpel, een rood 21watt lampje van autostijl en met motip redlightspray het oranje knipperlicht een paar laagjes geven, met de combi knippert het perfect rood, en voor de keuring enkel een normaal lampje terug want het rood gespoten blijft donkeroranje knipperen als je maar paar laagjes doet.
van voor kun je ook met dubbele fitting werkenzuiger krijg ik geen beweging in, moet ik toegeven dat ik ook geen speciale tang daarvoor heb, maar doet het al jaren voorzichtig met een grote waterpomptang en dan ging altijd schadevrij goed, deze schuift voor geen meter.
klein idee van kosten voor van revisie of nieuwe, blokken wou ik tog al steken, remschijf is nog goed lijkt mij zit wel roest randje op maar dat zegt niks he, auto remt volledig trillingsvrijals je eenmaal bezig bent maakt die 5minuten die je aan een portier nodig hebt tog ook niks meer uit, hoe dringend moest je weg? ik had het echt afgemaakt maar goed jou auto jou plannen.
voor de rest ziet het er wel aardig uitmodderpoel.nl is beetje anti jeep achtige sfeer, ze zullen je wel helpen daar maar jeep kennis is daar niet enkel algemene dingen voor banden-vering enzovoort.
edit: vind net via belgium4x4 forum, dat jeepforum plat ligt wegens serverproblemen, dan weet ik voldoende topic mag dicht van mij.
eps is ook niet zo heel ver van jou dacht ik
Originally posted by eddepet007
ze moeten gewoon idereen die een nieuw komer in topic afblaft gewoon ban geven klaaramen!
verkooptopic openen maken van 25 post kan niet, er verdwijnen vol continue posts dus dat gaat niet.
verder moeten mensne echt stoppe met zeike over eerst voorstellen, dat maakt echt geen flikker verschil, de meeste komen hier met een probleem weet je het antwoord ervoor vertel het dan maar ga niet zitten zeiken over voorstellen.
de meeste kijken niet eens goed dat is het ergste van allemaal.
is iemand al 4 jaar lid maar 2 post gaan ze een heel zeikverhaal ophangen over voor stellen rot op sukkelsje moet je tank eerst zuren, eventueel bij een wasstraat hebben ze daar wel producten voor, daar word het helemaal wit en dof van maar bijna al het vuil is weg, en daarna met belgom of unipol, zelfs met de hand krijg je mooie resultaten.
ik zou het er wel op gokken, maar goed ieder zijn eigen keuze.
mocht je er tog op gokken zorg dat je uiterlijk in orde staat, een degelijke kar, goede verlichting, zet met 2 spanbanden de auto vast die je vervoert, dan valt het allemaal wel mee, rij je in een fuik moet je niet zeuren je weet dat het eigenlijk niet mag en moet je gewoon betalen, heb ik ook gehad jaar of 8 terug, 2 maanden voor ik afreed met ce24 juli 2010 om 10:08 In reactie op: vandaag weer een c coupe afgeschreven door een golfrijder. m #17702204Originally posted by kaneelschep
Men kan aan de schade herleiden
Men kan een hoop.. Maar ik vraag me af.. GAAT men dat allemaal wel doen als er geen slachtoffers zijn, er geen voorrang is verleend en er alleen blikschade is op alleen WA verzekerde voertuigen….. :hmmz:hmmz:hmmz
Lastig..ik denk dat jij gelijk hebt, en freestyler, jij zegt dat de golfrijder moedwillig een ongeluk heeft proberen te krijgen, dat kan nooit bewezen worden als hij simpelweg nee zegt op de vraag heb je het express gedaan.
gelukkig voor de eigenaresse zonder kleerscheuren, en de auto afschrijven en andere zoeken.Originally posted by syl-astra
soms is onderhoud beter dan een bodykit jonghe
maar ja onderhoud zien de dames niet he :D:D:Djammer genoeg kun je soms pech hebben, ik heb een kapotte riem gehad 30.000 voor einde van de verwachte levensduur en na 2 jaar, dus das binnnen de tijd die gates op geeft.
gates proberen aansprakelijk stellen is een onbegonnen zaak, die hebben zo gigantisch veel veiligheidsmarges voor hun eigen, dat lukt volgens mij niemand.
ik heb gelukkig een goeie garage en die hebben coulanse met mij getroffen omdat hun die riem de 1e keer hadden gelegt. heb alleen onderdelen betaald, dat was dus revisiekop en een nieuwe riem met bijbehoren.
dit soort dingen zijn gewoon dikke pech en kosten altijd veel geld.zaterdag niks gezien in mijn deel van zeeland, maar vanmiddag jesus wat een plensbui niet normaal
-
AuteurBerichten