Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
En je voor remschijven zitten verkeerd om.
ze moeten namelijk lucht happen naar het centrum.
net zoals je achter heb koelen ze beter.
gaat dus om de gefreesde groeven.ombouw pakken naar een ncdc 2013 of 2015 met kleuren scherm.
@Jack-omegax3.0xe wrote:
Krukas sensor.
samen met de nokkenassensor vervangen.
heren r25 en r28 handbak
de ar25 en 35 zijn aut.nee de koel fan is om de ecu te koelen in de zekeringbox zelf.
die andere 30 amp is voor de koel fan bij de radiateurcooling fan motor relais plaat/box.
weet jij de code nog, of kun je deze opvragen?
heb namelijk wel meer codes binnen gekregen die niet voorkomen, maar wel bekend zijn op een sub codelijst.deze sensor meet de druk van de turbo – 1 bar buiten luchtdruk.
deze kunnen verstopt raken en weigeren.
zit in het spruitstuk gemonteerd. uitlezen is de beste optie daar de sensor aan de prijs is.sensor absolute druk, daar denk ik aan.
ongeveer 1 op 10/ 12 gem.
naar mijn mening zit er toch lucht in, het peil komt namelijk snel omhoog. lucht zet namelijk veel sneller uit dan vloeistof.
probeer de auto even iets te kantelen met de krik en te knijpen in de slangen.dit is opgelost tijdens het uitlezen heb ik geconstateerd dat de dynamo van 9 volt door naar 19 volt ging.
dus dynamo vervangen.ja, zonder chip
nokkenas sensor nog goed
nokkenas regelt de injectie en krukas de ontstekingvaatwasblokjes erin lekker rond rijden met de verwarming aan alles eruit gooien naspoelen en vullen maar.
hele systeem schoon, of je haalt radiateur cleaner fluch en doe het zelfde.ECU = electronic control unit
deze gaan wel vaker kapot en krijg je de melding die je nu heb.je heb een PM
ABS pomp! zit een ecu op.
Rob,
beide storingen staan met elkaar in verbinding, zowel de EGR als de stationair.
naar alle waarschijnlijkheid blijft de EGR hangen. voor te resetten moet je de accu een paar minuten los halen zijn ze weg.
bij jou werkt dit dus niet en zijn de storingen er echt.
beter is om dit met een diagnose app. uit te lezen en te wissen blijft er zeker niks achter in het geheugen.
ook kun je dan monitoren of alles echt werkt.het tikken kan door een lekke stoterbus komen.
voor reparatie is het misschien makkelijk om te weten waar je woont.
van dit,
naar dit,
[rquote=1877079&tid=142992&author=cjibclient]de uitlaat slaat tegen de bodem aan rubbers vervangen en hij doet het nog steeds wat kan dit zijn kwik fit kwam er ook niet uit die zijden gooi er een nieuwe onder maar ja hij is goed dus waarom iemand een idee
loshalen en opnieuw inhangen.
– Heb je de koppelingen al losgehaald en opnieuw de uitlaat aan elkaar gekoppeld? Ik heb dit eens eerder gehad met een andere auto en toen zat een koppeling net iets gedraaid waardcoor de hele pijp onder spanning stond.
de moter een 2 liter loopt niet stationair weet schommelt tussen de 800 en 1500 toeren
als de moter loopt en ik geef gas maakt hij een vreemd zoem geluidje lijkt welk een eletromoter of zo een racebaan auto,tje hoort dit zo of moet dit een zware brom geluid zijnstappenmotor reinigen en carterventilatie schoonmaken.
zie de info van willem.– Hier op het forum staat ergens een uitleg over het uitlezen van de computer volgens mij. Dit was bij mijn 95’er met een paperclip te doen. Ik weet niet of dit met een 98’er ook kan. Bij mijn 2,5 had ik in het begin ook het probleem met het stationair. De stekkers zijn nogal gevoelig voor corrosie en slecht contact. Ik heb alles losgehaald en ingespoten met contactspray. Ook wat de 2,5 gevoelig voor te lage accuspanning.
ruitensproeier doet het niet hoor de moter wel maar krijg geen water waar kan ik deze moter vinden
zit achter de grill, even los halen en zie daar een zwart vat zitten met aan de achterzijde de sproeier pomp.
– Geen idee. Maar dat reservoir zit volgens mij achter de voorbumper. Kijk eens in het howto gedeelte. Misschien dat je daar nuttige info vindt.
stoelverwarming aan de linker kant doet niets wat kan dit zijn
stroommatje defect even onder de zoefunctie kijken hoe je deze kan solderen, is ook een oude bekende.
– Heb je de stekker’s bij de stoel al gecontrolleerd? Ik heb nog nooit meegemaakt dat een stoelverwarming kapot ging.
Veel succes. En ik hoop dat je nog betere hulp krijgt hier ;) [/rquote]
dit topic kan dicht, probleem opgelost.
de stand in is er later ingebouwd en hierbij zijn een paar montage fouten gemaakt.
zoals een afgedopte koelslang de toevoer voor de brandstof lag er ook verkneukeld in, pomp lekte op een pakking.
bdrading die door de wielkast heen liep was beschadigd.alles weer opgelost op de zondag.
[rquote=1868042&tid=142627&author=injector]Nog ff dit,
ben er net achter dat dit het ompoolbeschermings relais is. iemand een idee wat dit precies doet? Thanks alvast, alle hulp is welkom![/rquote]
de linker is het brandstofpomp relais en de rechter is voor de motorregeling, relais mogen niet zoemen wel klikken.
de ompoolbeschermingsrelais regelt de drempelwaarde van de spanning op het cirquit, dus te hoog of te laag en deze grijpt in en legt de boel plat.
volgens mij zat deze in of om de achteras geperst.
hij zit in het huis geperst.
-
AuteurBerichten